صادرات حوله تبلیغاتی در انواع برند

صادرات حوله تبلیغاتی تبریز به کشورهایی مثل کویت و عراق، سبب رونق بازار این منطقه شده و خرید و فروش آنها را در بازار داخلی نیز افزایش داده است و باعث شده گروه تولیدی زرین ساپ به یکی از قطب های تولید و فروش حوله تبلیغاتی تبدیل شود.

عرضه حوله تبلیغاتی

عرضه حوله تبلیغاتی

ایران در تولید حوله تبلیغاتی بسیار موفق تر از قبل عمل می کند و طی دو دهه گذشته، به ثمرات خوبی در بازار حوله دست یافته است. این اتفاقات خوب، نوید یک حضور موفق در بازار بین المللی را می دهند. در واقع این اتفاق هم اکنون نیز رخ داده است؛ بطوری که شهر تبریز توانسته محصولات خود را به کشورهای همسایه عرضه کند و فروش حوله تبلیغاتی ایران به کشورهای عربی را استارت بزند. استقبال خریداران از حوله تبریز نیز در نوع خود بی نظیر بوده و انتظار می رود روز به روز بر آمار خرید حوله تبلیغاتی از سمت آنها نیز افزوده شود.

صادرات حوله تبلیغاتی ایرانی

 

مشتریانی که از کشورهای خارجی برای خرید حوله تبلیغاتی به سمت ایران می آیند، همواره طرح های خاصی دارند که دوست دارند آنها را به چاپ و دوخت برسانند. تولیدکنندگان شهر تبریز با فراهم کردن امکانات لازم در جهت اخذ سفارش مشتریان صادراتی، توانسته تمامی سفارشاتی را که خریداران در نظر دارند تولید کند و به بازار صادرات عرضه نماید. در واقع اگر بگوییم صادرات حوله تبلیغاتی ایران، مرهون تلاش های تولیدکنندگان تبریزی است گزافه نگفته ایم؛ چراکه هر امکاناتی را برای حضور موفق در بازار بین الملل فراهم نموده اند.

 

فروش حوله های تبلیغاتی

فروش حوله های تبلیغاتی

امروزه بیشتر تاجران و بازرگانان تبلیغات را اساس و پایه بسیاری از داد و ستد های خود می دانند. بسیاری از صاحبان برند و فروشندگان نیمی از در آمد خود را وابسته به این مسئله می نمایند. در بازاری که رقابت بسیار فشرده است و محصولات به لحاظ کیفی تفاوت چندانی با هم ندارند.بهترین راه حل برای ترغیب مشتریان و فروشندگان برای فروش اجناس، هدیه دادن به آنها است.

برخی از کالاها نظیر سررسید، و … در زمره اشانتیون های دم دستی طبقه بندی می شود، با گذر از هدایای دم دستی که اکثر مدیران بنگاه های اقتصادی با آن آشنایی دارند و از آنها برای مقاصد کوتاه مدت بهره می برند، نیاز به کالاهایی با ویژگی­ های خاص می­باشد.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

هنگامی که شما کالای حوله را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب میکنید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات فرد یا ارگان سفارش دهنده تفاوتی نخواهد داشت ، در واقع می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

تولید حوله های تبلیغاتی به دلیل استفاده شخصی و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک وسیله تبلیغاتی لوکس هزینه پایینی دارد گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد .معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

مشتریان خارجی حوله تبلیغاتی

مشتریان خارجی حوله تبلیغاتی

مشتریانی که از حوله تبلیغاتی ایران استقبال می کنند زیادند. طبق آمار صادرات حوله تبلیغاتی از شهر تبریز، محصولات این منطقه به کشورهای مختلفی از آسیا و اروپا ارسال شده است. تقریبا می توان گفت صنعت نساجی ایران توانسته به بازار جهانی معرفی شود.

اما اگر بخواهیم بهترین خریدار حوله تبلیغاتی ایران را معرفی کنیم، بلاشک از کشورهای همسایه خودمان و حاشیه خلیج فارس نام خواهیم برد. کشورهایی مثل عراق، کویت، امارات و … این کشورها اولا به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم برای تولید حوله تبلیغاتی و ثانیا به سبب ارزان بودن قیمت حوله ایرانی برای آنها، ترجیح می دهند از ایران خرید داشته باشند.

 

کیفیت حوله تبلیغاتی ایران

کیفیت حوله تبلیغاتی ایران

البته ناگفته نماند که کیفیت حوله تبلیغاتی تولید ایران نیز واقعا خوب است. این امتیاز حمل بر خودستایی نیست؛ چراکه تولیدکنندگان ایرانی در هر حوزه ای از اقتصاد، یک اصل دارند و آن این است: هرچه کیفیت بالاتر برود، فروش افزایش می یابد. هرچند این اصل در بازار امروز چندان کاربرد ندارد.

اما بهرحال سبب شده تا محصولات ایرانی بخصوص در صنعت حوله بافی مرغوبیت خوبی داشته باشند و در بازارهای جهانی خوش بدرخشند. امروزه علیرغم اینکه کیفیت حوله تبلیغاتی بسیار متنوع و متعدد است؛ اما ایران و شهر تبریز، بهترین ها را برای فروش در بازار صادراتی آماده ارائه کرده اند تا مشتریان خارجی از بابت کیفیت خیالشان راحت باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما