خرید حوله هتلی در انواع مختلف

خرید حوله هتلی در انواع مختلف و با کیفیت بر اساس تحقیقات و نظر سنجی ها یکی از مهمترین ویژگی هتل های مرغوب است. حوله ها جزو معدود وسایل هتل هستند که در صورت مصرف تماما با بدن افراد در تماس اند و به همین علت تمیزی و کیفیت آنها برای مسافران بسیار مهم است.

قیمت روز حوله هتلی

قیمت روز حوله هتلی

 

 

حوله هتلی گروه تولیدی زرین ساپ در انواع طرح ها و رنگ های متفاوت و با کیفیت های متفاوتی در رنج قیمتی متناسب با انواع بودجه ها تولید و به بازار عرضه می گردد.  در ادامه مطالب گروه تولیدی زرین ساپ  قصد دارد شما را با نحوه خرید حوله هتلی و همچنین قیمت حوله هتلی آشنا سازد تا شناخت بهتری از محصولی که قرار است خریداری شود، را داشته باشید.

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

 

حوله هتلی در اکثر نقاط کشور مورد استفاده قرار میگیرد ولی گفتنی است که  تولید آن در تمام نقاط کشور صورت نمی گیرد همانطور که میدانید  شهر تبریز قطب قدرتمند در حوزه تولید حوله میباشد. در گذشته مردم برای خرید حوله باید به صورت حضوری به مرکز تولید کننده و یا کارخانه مربوطه مراجعه می نمود و محصول را رویت می نمود. ولی امروزه با گسترش علم و تجارت الکترونیک و ایجاد سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مجازی خرید به صورت غیر حضوری و به صورت مستقیم انجام می پذیرد.

صادرات حوله

صادرات حوله

 

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و بهره گیری از علم نوین و دانش روزافزون توانسته است محصولات خود را به کشور های خارجی نظیر روسیه ، عراق ، بلاروس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان ، قطر و ترکیه ارسال کند و یکی از نامدارترین کشور ها در زمینه صنعت تولید حوله محسوب شود. انتظار می رود تا با تولیدات هرچه بیشتر این مرکز تولیدی گامی نیک را در زمینه توسعه و پیشرفت میهن عزیزمان ایران برداشته باشیم.

پخش عمده حوله هتلی

پخش عمده حوله هتلی

 

پخش عمده حوله هتلی مقاوم توسط زرین ساپ به بیشتر شهرها و استان ها صورت گرفته است. این محصول که به نوعی نیاز اصلی در تمامی امور زندگی می باشد باید از کیفیت عالی پشتیبانی نماید. از روند های اشتباهی که برخی از افراد در پیش رو میگیرند سبب پوسیدگی زودرس این محصولات می شود این حوله ها به دلیل اینکه بیشتر در رطوبت باقی می مانند به سرعت پوسیده می شوند و به نوعی به محل اصلی تجمع باکتری ها تبدیل می شوند.

خرید حوله هتلی درجه یک

خرید حوله هتلی درجه یک

متفاوت بیندیشید تا متفاوت زندگی کنید. محصولات متفاوت را با ما تجربه کنید.گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با  پخش عمده حوله هتلی درجه یک با قیمت های استثنایی باعث جلب رضایت مشتریان گرامی باشد. چرا که قیمت های مناسب و کیفیت های فوق العاده سبب رضایت مندی شما از خرید از این سایت اینترنتی می شود.برای یک هتل شیک بهتر است وسایل هتل(از جمله حوله ها) به صورت تمام دست و هماهنگ باشد و برای بالا بردن سطح رضایت مشتری بهتره برای هر سرویس اتاق چند سایز قرار داده شود تا نیاز ها را پاسخ دهد.

 

 

خرید حوله هتلی با ابعاد سفارشی

ابعادوزن
30*4060
40*70150
40*90200
40*80170
80*140550
80*130500
تن پوش 1251250

حوله های هتلی در ابعاد و اندازه های مختلف دستی و حمامی و تن پوش و زیرپایی به مرحله تولید می رسند و ابعاد و اندازه های آنها به شرح جدول فوق می باشد. همچنین علاوه بر سایز حوله های هتلی وزن آنها نیز به ترتیب ابعاد آنها نیز در جدول فوق درج شده است:

 

فروش حوله هتلی با نخ پنبه ای

فروش حوله هتلی با نخ پنبه ای

متریال و ماده اولیه مورد استفاده در تولید حوله های هتلی زرین ساپ از جنس 100% پنبه بوده و از 2 نوع نخ اپن و رینگ بافته شده اند. حوله هایی که از نوع نخ رینگ بافته می شوند دارای الیافی نرم تر و لطیف تر هستند و طبیعتا قیمتهای نسبتا گرانی را شامل می شوند ولی حوله نخ اپن دارای قیمت ارزانی نسبت به نخ رینگ بوده و از نرمی و لطافت کمتری نیز برخوردار هستند.

 

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی

حوله هتلی سفید با توجه به طراحی لطیف و بافت با کیفیت، به دکوراسیون داخلی هتل‌ها ابعاد جدیدی می‌بخشد. این حوله با تأکید بر راحتی و لوکسی، به فضاهای استراحتی هتل‌ها جذابیت و شکوه اضافه می‌کند و تجربه اقامتی با کیفیت و لذت‌بخش را به مهمانان ارائه می‌دهد.

ضرورت خرید حوله هتلی

ضرورت خرید حوله هتلی 
با توجه به لطافت و رفاهی، حوله حمام هتلی سفید به عنوان یک جزء اساسی از تجربه اقامت در هتل‌ها، مورد توجه هتل‌داران و مسافران قرار می‌گیرد. همچنین، این حوله با تأکید بر بافت نرم و طراحی لوکس، به ایجاد تجربه‌ای دلپذیر و آرام در لحظات پس از حمام در محیط‌های هتلی کمک می‌کند.

تاثیر یک حوله درجه یک بر هتل

تاثیر یک حوله درجه یک بر هتل

 

وجود حوله های تمیز و مرتب در سرویس اتاق های یک هتل حکم یک خوش امد گویی بسیار مثبت را دارد و تاثیر به سزایی در انتخاب بعدی مسافر برای هتل خواهد داشت!نوبت به بررسی بعد بهداشتی و مصرفی این نوع از حوله ها رسید. همان طور که می دانید بسیاری از هتل ها حوله هایی که برای مسافرین تهیه می نمایند به صورت چند بار مصرف استفاده می کنند و یا به عبارتی حوله از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد.

 

مزایای حوله های هتلی درجه یک

مزایای حوله های هتلی درجه یک

 

 

یک حوله درجه یک سوا از ظاهری تمیز، رنگی زیبا و جنس نرم باید دارای ویژگی های کیفیتی خاص باشد تا علاوه بر برآورده ساختن انتظارات، رضایت مسافران را نیز جلب کند.ما همواره آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان هستیم تا سفارشات شما را به تولید رسانیم. توانایی تولید محصولات در تعداد بالا نیز امکان پذیر می باشد. فروش حوله های هتلی به صورت ساده و سفید رنگ می باشند ولی نحوه انتخاب و سفارش محصولات خاص در دسترس شما عزیزان میباشد.

 

 

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

 

حوله های هتلی دارای تنوع مدلی بسیار می باشد. از جمله حوله های هتلی می توان به:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی ابعادی
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی زنانه
  • حوله هتلی مردانه
  • و….

اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما