قیمت حوله تبلیغاتی چاپی و دوختی

قیمت حوله تبلیغاتی که به صورت عمده و خرده در سایز و رنگ دلخواه و حاوی یک پیام تبلیغاتی کوتاه و گیرا برای افزایش مشتری است، در این سایت قابل مقایسه و قابل مشاهده است.

 

سفارش و تولید حوله تبلیغاتی

سفارش و تولید حوله تبلیغاتی

با توجه به نوع مصرف و عرضه و قیمت حوله تبلیغاتی میتوان گزینه های متفاوتی را در سفارش حوله تبلیغاتی در نظر گرفت، همچنین درج لگو یا آرم تبلیغ میتواند به صورت چاپ یا دوخت صورت گیرد. این محصول کاربرد تبلیغی داشته و با لوگو، نماد سازمانی و یا شعار تبلیغاتی سازمان ها و شرکت ها تولید می شود.

اندازه این حوله از کوچکترین سایز (30*30) شروع شده و می تواند حتی به صورت حوله تنپوش باشد ولی بیشترین تقاضا و باصرفه ترین اندازه به سایزهای 60*30 و 80*40 و 140*70 اختصاص دارد. نقش آرم روی این کالا به صورت گلدوزی یا بافت روی زمینه (بافت روی خاب) که همرنگ زمینه است و یا اینکه بافت روی حاشیه حوله و با رنگ متفاوت (بافت روی بردر) امکان پذیر است.

قیمت حوله تبلیغاتی

 قیمت حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله تبلیغاتی در متعادل ترین سطح و تولید محصولات با انواع سطح کیفی متفاوت که متناسب با انواع بودجه های خریدران می باشد سعی بر این موضوع داشته تا همواره محصولات تولیدی خود را در قالب هدایای تبلیغاتی به بازار جهانی عرضه کند. همچنین باید این نکته را یادآور شد که عمومیت مردم این نظریه را قبول دارند که تهیه و خرید یک محصول باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های زیادی میباشد. در حالیکه این باور در مورد محصولات تولیدی کارخانه زرین ساپ صدق نمی کند.

حوله تبلیغاتی ارزان

قیمت حوله تبلیغاتی

امروزه با توجه به رقابتی که بین صاحبان برندهای تجاری و سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی و همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی حاکم هست، تولید هدایای تبلیغاتی روشی نوین برای بهتر دیده شدن و اعلام حضور جهت خدمات رسانی است. راههای بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد ولی همه آنها دارای کارایی مورد انتظار مدیران نیست، یکی از مهمترین راههای تبلیغات استفاده از هدیه تبلیغاتی است.

در اینجا سوال مهم این است چه هدیه تبلیغاتی ای موثرتر است؟ پیشنهاد ما هدیه ای است که باعث میشود افراد برند شما را بیشتر ببینند و کالایی باشد که افراد در روز چندین بار از آن استفاده کنند و ماندگاری بالایی داشته باشد تا با یک بار تولید آن مدت زمان بیشتری برند تبلیغ شده در دید عموم قرار گیرد.پیشنهاد ما به شما  به عنوان تبلیغات موثر و مناسب حوله می باشد.

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن سفارش  و خرید حوله فشرده نبلیغاتی  آماده خدمات رسانی و فروش در سراسر کشور و دنیا می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش و علم کارشناسان مجرب خود در زمینه تبلیغات حوله توانسته است بهترین محصولات تبلیغاتی حوله ای را تولید و روانه بازار کند. امید است تا با تلاش و همت شما همراهان عزیز و یاری خداوند یکتا بتوانیم محصولاتی در خور شآن شما مصرف کننده گرامی عرضه کنیم. فروش عمده حوله توسط زرین ساپ انجام می شود.

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

شرکتهای بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیغاتی دارای فعالیت می باشند. حوله زرین ساپ با فعالیت چندین ساله خود،بارزترین تولیدکننده حوله در ایران می‌باشد. این کارخانه تولیدی در کنار تولید انواع حوله، در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با آرم و نشان سازمانها و ارگانها و نهاد های دولتی و خصوصی و برندهای تجاری فعالیت داشته است و میتوان گفت در این زمینه با تجربه ترین تولیدکننده به شمار می آید.

حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط کارخانه تولیدی زرین ساپ، کیفیت و تنوع بالاتری را دارند و باید این نکته را یاد آور شد که قیمت حوله تبلیغاتی نیز به اغلب به صورت توافقی تعیین می شود و گروه تولیدی زرین ساپ سعی در ارائه قیمتها در رنج ارزان را دارد که اهمیت این امر باعث شده مشتریان وفادار بزرگی چون بانک ها ، هتلهای بزرگ و باشگاههای بزرگ حوله های خود را از این گروه تولیدی درخواست کنند. ما با افتخار اعلام می داریم که در حال حاضر نیز آماده تولید حوله های تبلیغاتی برای برند و سازمان شما هستیم.

انواع حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت

انواع حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت

انواع حوله های تبلیغاتی به شزح زیر تعریف و تولید می شود:

  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله تبلیغاتی حمامی
  • حوله تبلیغاتی استخری
  • حوله تبلیغاتی تن پوش
  • و غیره….

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

این روزها حوله‌ها هم از هدایای تبلیغاتی محبوب هستند که کسب و کارهای زیادی برای هدایای تبلیغاتی خود و یا پاداش به کارکنانشان از این گزینه استفاده می‌کنند. اغلب کسب و کارهایی که خواستار این هستند که حوله به مشتریان خود هدیه دهند مایل هستند که لوگو و نام تجاری آن‌ها بر روی حوله حک شود.نشاندن لوگوی شرکت بر روی حوله به هر طریق که باشد، در بین عامه مردم “چاپ” گفته می‌شود. چاپ بر روی حوله می‌تواند برای کسب و کارها مزایایی را به همراه داشته باشد که مهمترین آن در یاد ماندن است، از این طریق شما همیشه در ذهن مشتریان خود حک می‌شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما