مرکز فروش حوله پالتویی در سایز های مختلف

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله پالتویی در سایزهای مختلف توانسته است با درنظر گرفتن انواع پیکربندی و آناتومی بدن افراد یک محصولی مطابق با استاندارد های طراحی و الگوهای خاص و مدرن را به بازار جهانی عرضه نماید.

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی

 

حوله یکی از وسایل هایی در دکوراسیون حمام است که وجود آنها از ضروریات است و نداشتن حوله در حمام باعث ایجاد ناراحتی های پوستی می شود . بطور کلی یکی از وسایل هایی است که باید حتما در حمام یکی از آنهارا داشته باشید . حوله ها در انواع طرح و مدلهای مخنلف ساخته شده اند یکی از مدلهای آن که امروزه طرفدار زیادی نیز دارند حوله های پالتویی است.

 

 

مرکز فروش حوله پالتویی در سایز های مختلف

مرکز فروش حوله پالتویی در سایز های مختلف

گاهی وقت ها حین خرید حوله پالتویی  برخی از افراد یک فروشگاه خاص را انتخاب و تنها به  رنگ، جنس و طرح حوله های مختلف توجه می کنند  و حتی گاهی به دنبال ست کردن رنگ و طرح حوله ی خود با کاشی های حمام شان هستند، غافل از اینکه توجه به سایز مناسب حوله پالتویی یکی ازاساسی ترین  اصول مهم حین خرید این حوله ها می باشد که از ذهن این افراد به دور مانده است.

 

مرکز فروش حوله پالتویی در انواع مدل ها

حوله پالتویی چیست؟

گروه تولیدی زرین ساپ با درنظر گرفتن آناتومی بدن انسان اقدام به تولید و فروش حوله پالتویی در سایز های متفاوت را نموده است با توجه به اهمیت این موضوع و دور ماندن چنین اصل مهمی از نظر بسیاری از  خریداران حوله پالتویی  ،گروه تولیدی زرین ساپ تصمیم دارد در این مقاله در مورد این موضوع بحث کند و شما را با ویژگی های منحصر به فرد بسیاری از جمله مدلهای بسیار شیک و لاکچری که دارای بافتی منسجم و تراکم بسیار بالا می باشد را آشنا نماید.

فروش حوله پالتویی در طرح های مختلف

فروش حوله پالتویی در طرح های مختلف

خوشبختانه امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه ی صنعت دوخت و دوز، تمامی کالاهای دوخته شده ای از جمله حوله های پالتویی دارای طرح و رنگ های متفاوت هستند و مطابق با استاندارد های طراحی به تولید رسیده اند. این گروه تولیدی همواره با درنظر گرفتن سلیقه و اعمال نکته نظرات خریداران سعی بر این موضوع داشته که محصولی کاربر پسند را به بازار جهانی عرضه نماید.

 

 

فروش حوله پالتویی کلاه دار

فروش حوله پالتویی کلاه دار

اما شماهایی که آب‌گیری برایتان در اولویت نیست و درعوض دنبال جنسی گرم و نرم می‌گردید که در اوقات راحتی بپوشید، مدل‌های پشمی و پلی‌استری ازلحاظ گرم‌کردن بهترند. حوله‌های پالتویی کلاه‌دار بیشتر گرم می‌کنند؛ از کلاه‌دارها می‌توانید برای خشک‌کردن سرتان هم استفاده کنید.

 

فروش حوله پالتویی نانو

فروش حوله پالتویی نانو

قرار گرفتن حوله در محل گرم و مرطوب سبب رشد سریع انواع قارچ و باکتری می شود. حوله نانو آنتی باکتریال زرین ساپ حتی پس از بارها شستشو مانع از تکثیر انواع قارچ و باکتری شده و ضمن رعایت کامل بهداشت، از ایجاد بوی نامطبوع در حوله نیز جلوگیری می نماید.

 

ویژگی های حوله پالتویی زرین ساپ

ویژگی های حوله پالتویی زرین ساپ

 

حوله‌های پالتویی معمولا پنبه‌ای یا از جنس پشم و پلی‌استرند. پنبه‌ای‌ها در مقایسه با مدل‌های پشمی و پلی‌استری سبک‌تر و آب‌گیرترند و برای استفاده بعد از حمام یا استخر گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. مدل‌های دارای پرز حلقوی هم از قدرت آب‌گیری و دوام بالایی برخوردارند و براثر شست‌وشوی مداوم زود افت نمی‌کنند.علاوه بر داشتن ویژگی های بارز فوق این محصول دارای خصوصیات زیر نیز می باشد:

  • بدون پرزدهی
  • دوطرف آبگیر
  • دارای قدرت جذب بالای آب و رطوبت
  • ضدحساسیت
  • مناسب برای استفاده افراد مبتلا به بیماری های پوستی
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

 

 

راهنمای خرید حوله پالتویی

ویژگی های حوله پالتویی زرین ساپ

در خرید همه ی وسایل های مورد نیاز برای خانه باید نکات مختلفی را رعایت کنید در خرید حوله پالتویی نیز سعی کنید با توجه به دکوراسیون حمام خود حوله را انتخاب کنید حوله پالتویی را با رنگ وسایل های مورد استفاده در حمام و کاشی حمام انتخاب کنید در خرید حوله پالتویی به جنس حوله و اندازه ی آن نیز بیشتر دقت کنید یک حوله مناسب حتمی باید وزن مناسبی نیز داشته باشد

کاربرد حوله های پالتویی

کاربرد حوله های پالتویی

حوله های پالتویی مدلهای مختلفی نیز دارند باید با توجه به نیازی که دارید حوله را انتخاب کنید معمولا حوله های پالتویی تمام قد برای زمستان مناسب است اگر در زمستان در مناطق سردسر زندگی میکنید و میخواهید گرمای بعد از حمام را تجربه کنید این حوله ها برای شما مناسب هستند. حوله‌های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌های آب گرم نیز کاربرد دارند

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما