خرید حوله حمامی و 5 نکته مهم هنگام خریداری

اغلب در خرید حوله معیار مشخصی برای تعیین کیفیت نداریم و عموما به ظاهر حولیمان اهمیت میدهیم ، مانند ست بودن رنگ و طرح آن با حمام و بعد از مدتی استفاده با یک حوله زبر و بد کیفیت روبه رو میشویم که به پوستمان آسیب رسانده و ناچار به دور انداختن آن هستیم با زرین ساپ همراه باشید تا در این راهنمای خرید ۵ نکته مهم که قبل از خرید حوله حمام باید بررسی شود را با شما در میان بگذاریم.

حوله حمامی عمده

معیارهای تاثیرگذار در خرید حوله

در این شرایط اقتصادی،هیچکس دوست ندارد بخاطر انتخاب اشتباهش در مدت زمان کوتاه برای یک وسیله چندبار هزینه کند.شاید فکر کنید حوله نیز از جمله وسیله هایی است که معیاری برای کیفیت آن وجود ندارد اما با همراه باشید معیار های تاثیر گذار در خرید حوله را باهم بررسی کنیم.

در حال حاظر حوله ها با رنگ،طرح و برندهای مختلفی در بازار عرضه میشوند،حوله هایی که از نظر کیفیت چندان فرقی باهم ندارند اما اختلاف قیمتی زیادی باهم دارند .همین موضوع انتخاب یک حوله با متریال درست را بسیار دشوار میکند .حال به معیار های تاثیرگذار در خرید حوله بپردازیم:

 

  • وزن حوله

وزن حوله نسبت به کاربردی که دارد متفاوت است وزن حوله که با واحد GSM (گرم بر متر مربع) سنجیده می‌شود، به عنوان مثال حوله‌هایی با GSM بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ برای آشپزخانه مناسب هستند. حوله تن پوش حمام، استخر، سونا و جکوزی بین ۶۰۰ الی ۹۰۰ GSM وزن خواهند داشتهرچه تراکم زنجیره های پنبه بیشتر باشد قدرت جذب نیز بیشتر خواهد بود .

برای بررسی تراکم زنجیره های پنبه ای ، لایه خارجی را با دو انگشتتان اگر حوله با کیفیتی داشته باشید تراکم زنجیرهارا حس میکنید اما اگر حوله بی کیفیتی داشته باشید گره های پنبه ای زیر انگشتتان حس خواهید کرد.

  • جنس حوله

جنس حوله یکی از مهم ترین عوامل یک حوله باکیفیت است بهترین جنس حوله صد در صد پنبه است که پارچه حوله نیز تراکم بالایی داشته تا بتواند به خوبی رطوبت را جذب کند.

صادرات حوله حمامی و استخری

  • اندازه حوله 

در زمان خرید اینترنتی شما از پشت مانیتور اندازه حولتان را انتخاب میکنید که احتمال دارد خیلی از افراد را به اشتباه بیاندازد حال با ما همراه باشید تا کاربردی ترین و محبوب ترین سایز حوله های را باهم بررسی کنیم.

حوله دستی با اندازه ۳۰*۱۶:برای خشک کردن دستان مناسب است.

حوله حمام با اندازه ۶۰*۳۵: حوله‌های تولید شده در این اندازه کاربردی ترین و پرفروش‌ترین نوع حوله هستند.

حوله حمام با اندازه ۵۲*۲۷: این حوله‌هارا به عنوان حوله استخری میشناسیم، تمام بدن را پوشش داده و آن را به سرعت خشک می‌کنند.

  • رنگ حوله

در هنگام خرید حوله بهتر است حوله رنگ روشن بخرید تا نه از روی بوی بد بلکه از روی رنگ پارچه تشخیص دهید که حوله به شست و شو نیاز دارد.اما اگر حوله رنگ تیره میپسندید متخصصان توصیه میکنند بعد از سه بار استفاده از حوله آن را بشویید .

فروش عمده حوله حمامی

فرق حوله حمامی و استخری + خرید اینترنتی

حوله استخری، قدرت جذب بالایی داشته و بخش‌های زیادی از بدن را پوشانده و خشک می‌کند. حوله استخری در مقایسه با حوله حمامی سایز و ضخامت کمتری دارد و می‌توان از آن در مسافرت‌ها نیز استفاده کرد.

با وجود فروشگاه‌های معتبر و با سابقه‌ای که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، نیازی نیست که زمان زیادی در بازار به دنبال حوله باشید؛ با کمک این فروشگاه‌ها و اطلاعاتی که از مقاله راهنمای خرید حوله حمام بدست آورده‌اید، می‌توانید با چند کلیک ساده، در طی چند روز آینده حوله حمام خود را بدون زحمت درب خانه تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما