کارخانه تولید و فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با فروش حوله تبلیغاتی و قبول سفارش چاپ لوگو و برند مرکز طرف قرارداد، رسته کاری و حوزه فعالیت آن مجموعه را در اذهان عمومی ماندگار سازد.


فروش حوله تبلیغاتی با قمیت مناسب

قیمت فروش حوله تبلیغاتی معمولا با توجه به نحوه سفارش متقاضی محترم تعیین می شودو بستگی به کیفیت حوله و نحوه درج آرم بر روی حوله انتخابی دارد. حوله های تبلیغاتی معمولا در نوع دستی و استخری و بعضاَ هم در نوع تن پوش مورد سفارش قرار می گیرند و نسبت به ابعاد آنها دارای قیمت های خرید متفاوتی می باشد.

کارخانه تولید و فروش حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی گروه تولیدی زرین ساپ نسبت به سایر مراکز تولیدی دارای حدود قیمت متعادلی هستند که بسته به نوع کیفیت و ویژگی آنها و نوع نخ به کار رفته شده و میزان تراکم در بافت و نحوه انسجام بافت های حوله دارای رنج های متفاوتی می باشند.ولی این گروه تولیدی همواره تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با ارائه قیمتهای مناسب تر میزان سفارشات خود را بالا برده و تولیدات خود را به مرحله انبوه برساند.


توليد کننده حوله هتلی تبليغاتي

توليد کننده حوله هتلی تبليغاتي

تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ با تولید حوله های هتلی تبلیغاتی و با چاپ نام هتل بر روی محصولات حوله ای هتل از جمله انواع حوله های هتلی و دمپایی های هتلی و … این توانمندی را دارا می باشند که بر درجه و رتبه هتل افزوده و نام و و باعث اثرگذاری مثبت در رابطه با کیفیت ارائه خدمات بهداشتی هتلی شود.  بر این اساس تولید کننده حوله های هتلی تبلیغاتی با ارائه خدمات تبلیغاتی در حوزه چاپ و گلدوزی روی حوله در تلاش است تا محصولات درجه یک و با سطح کیفی بسیار بالا را حضور هتل داران ارائه نماید.

خريد حوله فشرده تبليغاتي

خريد حوله فشرده تبليغاتي

همانطور که از نام این نوع حوله های تبلیغاتی پیداست این نوع حوله ها در بسته بندی های فشرده و می توان گفت جادویی به بازار عرضه شده اند که دارای تراکم بافت بسیار بالا و ضخامت بالایی هم می باشند و لازم به توضیح می باشد که این نو ع از حوله ها را می توان در مسافرت ها به دلیل کم حجم بودنشان با خود به همراه برد.

 


مرکز فروش حوله تبليغاتي در تبريز

مرکز فروش حوله تبليغاتي در تبريز

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قيمت خريد حوله تبليغاتي در سطح متعادل و متناسب با انواع بودجه ها به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی در دنیا توانسته است با قبول سفارشات انواع حوله ها در ابعاد مختلف و در سطوح کیفیت متفاوت نسبت به نوع نخ بکار رفته شده ، نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان برتر حوله های تبلیغاتی در سطح کشور و حتی دنیا به ثبت رساند و نام و برند اشخاص و مراکز حقیقی و حقوقی را در خاطر مخاطبین ماندگار سازد.

انواع حوله های تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی در مدل های متنوعی از طرح و رنگ گرفته تا کیفیت تولید می گردند و به دست مشتریان می رسند.لازم به توضیح می باشد قيمت خريد حوله تبليغاتي در رنج های متفاوتی رده بندی می شود.

از جمله حوله های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این نوع از حوله ها وابسته به رنگشان قیمت های متغیر را شامل می شوند.


گلدوزي لوگو روي حوله

گلدوزي لوگو روي حوله

در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد. بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.


چاپ لوگو روي حوله

چاپ لوگو روي حوله

برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند. در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما