کارخانه تولید حوله تبلیغاتی

برای معرفی و مطرح شدن برند دولتی یا تجاری مرکزی که قصد دارید زبانزد و معرف حضور عمومیت افراد جامعه شود پیشنهاد می شود تا تعامل و همکاری خود را  با مرکز معتبر تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ انجام دهید.

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

میتوان گفت استفاده از حوله برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد و علت این امر آن است که روزانه و به صورت مکرر در معرض دید قرار می گیرد. حک نمودن و درج نمودن پیام تبلیغاتی که می تواند در قالب برند و یا اطلاعات تماس مرکز سفارش دهنده باشد این قابلیت را دارد تا  به دلیل ماندگاری عمیق و دقیق آن تاثیر بسیار مفیدی در معرفی رسته کاری و انعکاس پیام تبلیغاتی داشته باشد.

کارخانه تولید حوله تبلیغاتی

کارخانه تولید حوله تبلیغاتی

اگر خواهان احداث و برپا نمودن یک مجتمع و مرکز تجاری هستید می بایست برای مطرح شدن کسب و کارتان از یک هدیه تبلیغاتی ماندگار استفاده کنید که دوام و بقای طولانی مدتی را برای فرد اهدا کننده تداعی نماید و یا اینکه اگر به دنبال رونق گرفتن کسب و کارتان در سطح گسترده و وسیع هستید هم انتخاب حوله تبلیغاتی می تواند بازدهی و انعکاس برند تجاری شما را چندی برابر نماید

 

تولید حوله تبلیغاتی با فناوری های نوین

تولید حوله تبلیغاتی با فناوری های نوین

استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات کارخانه ای  در بخش اجرایی مجموعه زرین ساپ و نظارت مستمر و دقیق ناظرین کیفی بر امر تولید حوله تبلیغاتی موجب کسب رضایت عمومیت مراکز طرف قراردادی که خواهان درخشش برند ارگان و مرکز اداری و یا سازمان و نهاد دولتی و خصوصی شده است که دو عامل کیفیت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول موجب شده که دوام و بقای طولانی مدت کالای تبلبغاتی را برای مرکز سفارش دهنده به ارمغان آورد.

 

قیمت گلدوزی لوگو

قیمت گلدوزی لوگو

از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهندچاپ بصورت گلدوزی انجام می پذیرد و در تعداد بالا بافت بصورت اختصاصی انجام می گردد.

ابعاد حوله تبلیغاتی

ابعاد حوله تبلیغاتی

حوله حمام (حوله استخری) تبلیغاتی : حوله حمام تبلیغاتی یا حوله استخری نیز در طرح و سایزهای مختلف می گردد ، سایز حوله حمام ( استخری )تبلیغاتی 100×160 می باشد .

حوله دستی تبلیغاتی : حوله دستی تبلیغاتی در سایزهای مختلف تولید می گردد و امکان بافت گلدوزی آرم و لوگو روی حوله های دستی امکان پذیر می باشد ، رنگ بندی در حوله های دستی بسیار متنوع می باشد .

الف) کوچک سایز   30x 60
ب) متوسط سایز    35x 70
پ) بزرگ سایز       70x 80

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

حوله به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم شخصی و بهداشتی میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای شرکت یا برند شما باشد. به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و مانگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشد. — حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل تولید میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما