مرکز فروش و تولید حوله استخری زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با تولید حوله استخری در انوع طرح ها و رنگ ها متناسب با نیازهای روز دنیا و با بهره گیری از آخرین فناوری های نوین، با تمامی ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی قرارداد همکاری منعقد نماید.

مرکز تولید حوله استخری

مرکز تولید حوله استخری

حوله‌ی استخری تولیدی زرین ساپ همان چیزی است که بعد از یک آب‌تنی و استحمام روزانه مورد نیاز خواهد بود. یکی از ورزش‌های لذت‌بخش و مفرح، رفتن به استخر و شناست. بعد از استخر هم یک دوش آب گرم، تمام‌کننده‌ی کار است. حوله‌ی استخری زرین ساپ تبریز با طراحی زیبا و رنگ‌بندی جذابی که دارد، بهترین انتخاب خواهد بود.

 

مرکز فروش و تولید حوله استخری زرین ساپ

مرکز فروش و تولید حوله استخری

الیاف آن از پنبه‌ی باکیفیت است و آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. طراحی این حوله به صورت مخمل و یک‌رو آبگیر است. الیاف حوله به دلیل مرغوبیت، به پوست پرز نمی‌دهند و رنگ حوله با شست‌وشو هم تغییر نخواهد کرد.قیمت مناسب آن را به محصولی مقرون به صرفه و انتخابی مناسب برای خرید شما تبدیل می کند.

 تولید حوله استخری در گروه تولیدی زرین ساپ

 تولید حوله استخری در گروه تولیدی زرین ساپ

این حوله ی رودوشی یک تکه به دلیل فضای کمی که اشغال می کند برای موارد زیادی قابل استفاده است.به طور مثال شما می توانید این حوله را با توجه به حجم کم آن، به راحتی تا کرده و داخل کشو و یا چمدان بگذارید.استفاده از حوله ای که وزن زیادی نداشته باشد و جای زیادی هم اشغال نکند یکی از نکات مهم در استخر است.کم حجم بودن این حوله باعث می شود تا در منزل، سفر و استخر از این حوله استفاده کنید.

فروش حوله استخری با قیمت مناسب

فروش حوله استخری با قیمت مناسب

حوله های حجیم و سنگین را فراموش کنید. بدون شک اولین و مهمترین ویژگی مهم حوله، قدرت آبگیری آن است. بر خلاف تصور برخی افراد، حجیم بودن و سنگینی حوله نشان از مرغوبیت و حتی آبگیری بیشتر نیست. کیفیت نخ مصرفی و نوع بافت، نقش مهمی در آبگیری و لطافت آن دارد. از این نظر حوله های نخی و بدون پرز زرین ساپ با بافت ممتاز و کیفیت نخ بالا ( با ۵۰ درصد آبگیری بیشتر از پنبه!) انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

قطب فروش حوله استخری

قطب فروش حوله استخری

این حوله با جنس تمام پنبه مناسب پوست های حساس است و به هیچ عنوان آلرژی زا نمی باشد.وزن این حوله نسبتا سبک است و با توجه به ابعاد و کارکرد این حوله بسیار مناسب برای حمل و نقل و نگهداری می باشد.این محصول دو رو بوده و در رنگ ها و طرح گلباران ظاهر مطلوبی دارد.در ادامه ی خصوصیات این حوله میتوانیم به قدرت آبگیری بالای آن اشاره نماییم.حوله استخری سایز بزرگ مانند دیگر محصولات حوله زرین ساپ پرز و رنگ نمی دهد و براحتی قابل شستشو است.

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فعال فروش حوله استخری سعی بر این موضوع دارد تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی اقدام به فروش حوله استخری به صورت آنلاین نماید. از این جهت این گروه تولیدی اقدام به تشکیل یک وبسایت اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی نموده است تا خریداران گرامی بتوانند با بررسی و روئیت محصول و اگاهی از استاندارد بودن آن و پی بردن به کیفیت تولید شده آن اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی خود نمایند.

موارد استفاده از حوله استخری

موارد استفاده از حوله استخری

حوله استخری تولیدی زرین ساپ بسیار سبک و کم جا می باشد و به راحتی قابل استفاده در مسافرت است.جنس صد در صد پنبه حوله های استخری باعث شده است که این حوله ها به هیچ عنوان پرز نمی دهند.به علت داشتن جنس لطیف و پنبه ای این حوله ها، حساسیت و آلرژی برای شما ایجاد نمی کند.این حوله ها دارای رنگ ثابت می باشند و به راحتی می توان با دست یا ماشین لباسشویی آنها را شستشو داد.

ویژگی های حوله استخری

ویژگی های حوله استخری

حوله های استخری نسبت به حوله دستی از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و همانطور که از اسمشان پیداست، برای استخر و استحمام مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ابعاد کوچک تر و وزن کم تر نسبت به سایر حوله های بدن ، گزینه مناسب جهت استفاده در مسافرت و استخر ها نیز بشمار می روند. نمونه های هتلی یا سفید حوله استخری ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین نوع حوله استخری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما