مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی در تبریز

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی در تبریز توانسته است با پذیرش سفارشات چاپ و گلدوزی روی حوله انتخابی متقاضیان، نام و برند هر ارگان و یا سازمان دولتی و یا خصوصی را که مورد سفارش شما مشتریان گرامی باشد را روی حوله حک نماید.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

هر روز صبح بعد از شست و شوی دست و صورت خود حوله را به عنوان اولین ابزار و یا وسایل شخصی مورد استفاده قرار می دهیم. با همین توضیح کوتاه واضح است که حوله تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می تواند خوب و جذاب باشد و هدیه گیرنده در ابتدای هر روز هدیه دهنده را به یاد آورد، پس چه بهتر که کیفیت حوله تبلیغاتی نیز ارزنده باشد تا حس خوب یک هدیه تبلیغاتی را به هدیه گیرنده منتقل نماید. گروه تولیدی زرین ساپ این مهم را (کیفیت در تبلیغات) برای سفارش دهندگان فراهم می نماید. حوله تبلیغاتی هم امکان گلدوزی و هم امکان خواب بافت (ایجاد نقش از جنس حوله) را داراست.

قیمت چاپ روی حوله تبلیغاتی

چاپ بصورت گلدوزی انجام می پذیرد و در تعداد بالا بافت بصورت اختصاصی انجام می گردد ، در مجموعه تولیدی زرین ساپ امکان تولید دمپائی حوله ای و حوله تبلیغاتی وجود دارد . حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت 2 رو نخ یا یک رو مخمل تولید می شود.

فروش عمده حوله تبلیغاتی

فروش عمده حوله تبلیغاتی

برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های سفارشی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند. جنس پارچه حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. ما توصیه می کنیم که پارچه هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند

مرکز خرید حوله تبلیغاتی

مرکز خرید حوله تبلیغاتی

حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد. حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم و پر جنب و جوش را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت داشته باشید. فراتر از این عوامل آیا به انتخاب های دیگری هم نیاز دارید؟ شما می توانید تمام خواسته های خود را با ما در میان بگذارید.

 

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

 

حوله‌هاي تبليغاتي در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هاي متنوعی مورد سفارش قرار گرفته و به بازار جهانی عرضه می‌شوند تا بتوانند تقاضاهای متعدد موجود در بازار را برآورده کنند. اندازه حوله‌های تبلیغاتی از حوله‌های کوچک دستی تا حوله‌های استخری بزرگ متغیر است. اما حتی کوچک‌‌ترین حوله‌های تبلیغاتی هم سطح بزرگی را برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی شما فراهم می‌کنند

تولید حوله های تبلیغاتی

تولید حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط حوله زرین ساپ، کیفیت و تنوع بالاتری را دارند که باعث شده مشتریان وفادار بزرگی چون بانک شهر، شرکت نفت، بیمارستانها، هتلهای بزرگ و باشگاههای بزرگ حوله های خود را از  گروه تولیدی زرین ساپ درخواست کنند. لازم به توضیح می باشد که این گروه تولیدی  آماده تولید حوله های تبلیغاتی برای برند و سازمان مورد سفارش شما می باشد.

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

از گلدوزی معمولاً برای حوله‌های تبلیغاتی گران‌قیمت استفاده می‌شود و یک جلوه زیباتر و مجلل‌تری بر رویی حوله تبلیغاتی ایجاد می‌کند. چاپ تمام‌رنگی که یا به روش دیجیتال و یا به روش دای سابلیمیشن انجام می‌شود، روش نسبتاً جدیدی است که میزان استقبال از آن به تدریج بیشتر می‌شود.. با استفاده از این روش، هیچ محدودیتی از نظر محتوای مطالبی که چاپ می‌کنید، نخواهید داشت. اما جنس پارچه‌ای که روی آن چاپ انجام می‌شود معمولاً باید نازک‌تر و لطیف‌تر از حوله‌های تبلیغاتی معمولی باشد.

نحوه ثبت سفارش حوله تبلیغاتی

نحوه ثبت سفارش حوله تبلیغاتی

برای سفارش این محصولات خریداران میتوانند از بین طرح های آماده و یا طرح دلخواه خود سفارش نماید. تحویل سفارش به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد.همچنین هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد وفاداری در مشتریان می شوند. در واقع با دادن هدیه، خاطره‌ای خوش در ذهن مشتری و مخاطب ایجاد می‌شود و این حس نیک، باعث تضمین نسبی وفاداری مشتریان  می‌شود. این اتفاق حتی برای هدایای ارزان قیمت هم صدق می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما