مرکز فروش حوله یکبار مصرف در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله یکبار مصرف برای استفاده و جایگزین مناسب برای حوله های دائمی در هتل ها و همچنین برای مصارف بیمارستانی در مراکز درمانی توانسته است نامی درخشان در رسته تولید کنندکان ملزومات هتلی به ثبت برساند.

 

قیمت عمده حوله یکبار مصرف

قیمت عمده حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد. این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود

 

مرکز فروش حوله یکبار مصرف در تبریز

مرکز فروش حوله یکبار مصرف در تبریز

حوله هایی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و تهیه آنها در تیراژ بالا نموده است یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین محصولات یکبارمصرف است. این حوله از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده که ضد هرگونه حساسیت است. این حوله که فضای کمی نسبت به حوله های معمولی اشغال میکند را میتوان در آرایشگاه ، استخر ، هتل ، باشگاه ورزشی و بیمارستان استفاده کرد

 

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

پوست و مو را می توان جزء اعضای حساس بدن انسان دانست. استفاده از حوله های یکبار مصرف در اماکن عمومی به جای حوله های چند بارمصرف یک ضرورت است. بهتر است به پوست و موی خود احترام بزارید. احتمالا شما هم نمی توانید اطمینان داشته باشید که حوله های موجود در مکان های عمومی به خوبی شسته و ضد عفونی شده باشند.

مسافران حاضر در مراکز اقامتی تمایل دارند از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در عین حال قرار نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند. استفاده از حوله های یکبار مصرف می تواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند و جایگزینی آن با حوله هایی که در مکان های عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار می گیرند یک ضرورت است.

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

با توجه به اینکه با ازدحام جمعیت در اماکن اقامتی و هتل ها روبه رو هستیم، تهیه و تامین حوله های دائمی و چندبار مصرف امری زمانبر و هزینه بر نیز هست. بر این اساس هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی میبایست برای خرید این محصولات در تیراژ انبوه اقدامات لازمه را معمول نمایند.برای بهره مندی از فروش حوله یکبار مصرف در تیراژ بالا و با درجه کیفیتی بسیار بالا با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله یکبار مصرف با هدف ترویج خرید اینترنتی و گسترش تکنولوژی تجارت و خرید و فروش های آنلاین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا یک پلتفرم و بستر نرم افزاری قوی مبتنی بر وب را فراهم نماید تا متقاضیان خرید با بررسی قیمت و پی بردن به ویژگی های مثبت این محصول اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

کاربرد حوله یکبار مصرف

کاربرد حوله یکبار مصرف

با توجه به اینکه حوله های هتلی در رنگ سفید تولید می شوند از این رو لکه زدایی و شست و شوی این حوله ها امری ضروری می باشد و می بایست این عمل به صورت مکرر انجام شود و در صورت بروز هرگونه آلودکی و چرک سریعا برطرف شده و سریعا مورد شست و شو قرار داده شوند. با توجه به وجود علایم فوق الذکر می توان به این موضوع پی برد که تهیه وخرید حوله های دائمی مستلزم صرف هزینه های گزافی می باشد و همچنین می توان این گونه نتیجه گیری کرد که حوله های یکبار مصرف تولیدی زرین ساپ جایگزین مناسبی برای حوله های دائمی در هتل ها و حتی در مراکز درمانی می باشد.

نحوه تولید حوله های یکبار مصرف

نحوه تولید حوله های یکبار مصرف

شما برای تولید حوله های یک بار مصرف کار ساده ای رو پیش رو دارید. مواد اولیه شما برای اینکار غالباً پارچه های اسپان لس هستند. شما میتوانید مقدار پارچه مصرفی خود را به صورت حلقه ای تهیه کنید. این پارچه ها به صورت نبافته بوده و فاقد تار و پود میباشند. این پارچه ها دارای جذب آب مناسب بوده و میتواند بهترین گزینه برای یک حوله یک بار مصرف باشند. بعد از تهیه پارچه های اسپان لس شما باید اندازه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

  • تولید شده از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه با تکنولوژی به روز
  • بهترین جایگزین حوله های مرسوم در هتل ها و سالن های ماساژ
  • جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی و پوستی و اگزما و کهیر و آکنه
  • یک محصول فوق العاده برای کسانی که به بهداشت خویش احترام قائلند.
  • سبک با وزن کم قابل استفاده در سفر

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما