مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ در دوران کرونا

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا به عنوان مرکز فروش حوله دستی در ابعاد مختلف و متناسب با انواع بودجه ها و در طرح های متنوع انواع سفارشات تولید و بافت حوله های دستی را پذیرش نماید و محصولی ارزنده و درخور شآن مصرف کنندگان را به خط تولید برساند.

 

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

حوله از وسیله‌های شخصی است که بیشتر از اینکه رنگ و شکل آن مهم باشد بافت و جنس‌اش اهمیت دارد. حوله‌ی خوب حوله‌ای است که علاوه بر اینکه پرز و بافت مناسبی داشته باشد نرمی و لطافتش باعث آرامش پوست شود. گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یکی از برترین مجموعه های تولیدی حوله می باشد که با اعمال کیفیت برتر در پروسه تولید حوله ها این توانمندی را دارد تا محصولات حوله ای خود را روانه بازار جهانی نماید.

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ در دوران کرونا

فروش حوله دستی در دوران کرونا

ویروس‌های تنفسی به مانند بیماری ویروس کرونا (COVID-19) زمانی پخش می‌شوند که بزاق یا قطرات آلوده به ویروس از طریق چشم‌ها، بینی یا گلو وارد بدن شما می‌شوند. این اتفاق اغلب از طریق دستان‌تان رخ می‌دهد. دست‌ها یکی از شایع‌ترین راه‌های انتقال ویروس از یک فرد به فرد دیگر هستند.بر این اساس گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید حوله دستی با رعایت استاندارد های جهانی نموده است تا از انتقال ویروس از طریق دست جلوگیری شود.

 

فروش حوله دستی با درجه کیفی بسیار بالا

فروش حوله دستی با درجه کیفی بسیار بالا

برای تشخیص کیفیت بافت حوله می‌توان قسمتی از آن را به آرامی کشید و تراکم گره‌ها را نگاه کرد، اگر فاصله بین آن‌ها کم باشد یعنی قدرت جذب آب و رطوبت حوله مناسب است.رنگ‌بندی‌های متنوع در کنار کیفیت بالا، این حوله را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است و می‌تواند هدیه‌ای کاربردی برای اعضای خانواده باشد.

تولید کننده حوله دستی ارزان

تولید کننده حوله دستی ارزان

در یک همه‌گیری جهانی، یکی از ارزان‌ترین، ساده‌ترین و مهمترین‌ راه‌ها برای پیشگیری از انتقال ویروس شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون است و پس از آن خشک کردن دست ها با حوله دستی می باشد.گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده حوله دستی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا توانهای مالی متعدد را پشتیبانی نماید و کمترین و مقرون به صرفه ترین آنها را بر روی محصولات لحاظ نماید.

تولید کننده بهترین مارک حوله دستی

تولید کننده بهترین مارک حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با استفاده از مواد و متریال اولیه در بافت و تولید انواع حوله ها اعم از حوله های دستی این توانمندی را دارد تا با استفاده از نیرو های کاردان و کارشناس فعال در بخش اجرایی کارخانه زرین ساپ و با نظارت همه جانبه بر پروسه تولید، بهترین مارک حوله دستی را به مرحله عرضه رسانده و خط تولید خود را همواره در وضعیت فعال نگه دارد و آمار فروش خود را بالا ببرد.

مرکز فروش حوله دستی به صورت آنلاین

مرکز فروش حوله دستی به صورت آنلاین

امروزه و در عصر حاضر مردم با توجه به ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک بیشتر مردم تمایل دارند معاملات و تراکنش های مالی خود را در فضای آنلاین و در اینترنت انجام دهند. از این جهت گروه اینفورماتیک این گروه تولیدی  اقدام به تشکیل وبسایت اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی نموده است تا متقاضیان خرید گرامی بتوانند با بررسی ویژگی های محصول اقدام به خرید انلاین خود نمایند.

ضرورت شست وشوی حوله

ضرورت شست وشوی حوله 

در این بخش لازم است این نکته را یادآور شویم که رطوبت بستر مناسبی برای رشد باکتری و بسیاری از ویروس‌ها است. از این اگر از حوله دست و صورت استفاده می‌کنید، حتما یک حوله جایگزین خشک داشته باشید و در این روزهایی که باید بیشتر مراقب سلامت خود باشید، ابتدا حوله مرطوب و کثیف خود را بشویید، سپس حوله را خشک کنید.با این روش از رشد باکتری و شیوع بسیاری از بیماری‌های عفونی جلوگیری می‌کنید.

 

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

این حوله که از جنس پنبه با مرغوبیت بالا ساخته شده نرم و لطیف است ولی پرزهای آن به راحتی قطرات آب را از روی پوست جمع می‌کند. بافت فشرده گره‌های این حوله، نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آن است و به همین دلیل میزان رطوبتی که به خود جذب می‌کند بالا است. برای تشخیص کیفیت بافت حوله می‌توان قسمتی از آن را به آرامی کشید و تراکم گره‌ها را نگاه کرد، اگر فاصله بین آن‌ها کم باشد یعنی قدرت جذب آب و رطوبت حوله مناسب است.

 

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

  • درجه کیفیت حوله دستی
  • جنس حوله دستی
  • اندازه حوله دستی
  • نوع حوله دستی
  • میزان خرید حوله دستی
  • و…

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما