مرکز فروش حوله دستی با نام تجاری زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی در انواع مختلف و با کاربردهای فراوان، با توجه به کیفیت تضمین شده آن، این قابلیت را دارد تا در بازارهای جهانی میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

 

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

با توجه به کاربرد فراوان حوله های دستی که در اماکن مسکونی در آشپزخانه ها به عنوان خشک کن ظروف و جهت چربی زدایی انواع سطوح آلوده و جهت خشک نمودن دستها پس از شست و شوی ظروف و حتی به عنوان یک محصول و هدیه تبلیغاتی که ماندگاری و بازدهی پیام تبلیغاتی شما را چندین برابر می نماید ، فرآیند تولید حوله دستی بدون وقفه و بدون اتلاف وقت انجام می شود.

 

مرکز فروش حوله دستی با نام تجاری زرین ساپ

فروش حوله دستی

حوله های دستی، بیشترین کاربرد را در میان انواع حوله های تولیدی گروه تولیدی زرین ساپ دارند. قیمت خرید حوله دستی نیز نسبت به سایر حوله های تولیدی به دلیل میزان مصرف پارچه حوله ای کمی که استفاده می شود ارزان تر است. حوله های دستی می تواند در قسمت های مختلف منزل به کار برده شوند.

 

 

کارخانه حوله دستی

کارخانه حوله دستی

استفاده از کادر متخصص و فعال در زمینه تولید و نظارت کیفی بر امر تولید حوله همگی عوامل موثر در رشد و افزایش و سوددهی بیشتر در فروش انبوه محصولات حوله ای کارخانه تولیدی زرین ساپ به شمار میرود . این اطمینان به شما داده می شود که با افزایش میزان تقاضا با توجه به کیفیت تضمین شده تمامی محصولات حوله ای اعم از حوله های دستی، استخری یا حمامی ، تبلیغاتی، تن پوش یا پالتویی،در نوع زنانه و مردانه و بچه گانه روبه رو شویم.

 

صادرات حوله دستی

صادرات حوله دستی

کیفیت مثال زدنی و خوش ظاهر بودن تمامی محصولات حوله ای این مجموعه بخصوص حوله های دستی تولیدشده مجموعه زرین ساپ موجب شده که فعالیت این کارخانه در زمینه بازرگانی و امور خارجی و بین الملل با افزایش چشمگیری روبه رو شود و روز به روز با میزان تقاضای خرید بیشتری از جانب کشورهای خارجی برخورد نماییم.

حراج حوله دستی

حراج حوله دستی

استقبال از فروش حوله دستی و همچنین سایر محصولات حوله ای زرین ساپ توسط خریداران عمده از سراسر دنیا باعث شده است که این محصول از میزان فروش خوبی برخوردار باشد و همین امر موجب شده که قیمت تمام شده این محصول نیز به مراتب نسبت به خرید خرده و تکی آن کمی پایین تر و مقرون به صرفه تر باشد.

کاربرد حوله دستی

کاربرد حوله دستی

در آشپزخانه، برای خشک کردن دست و صورت و … این محصولات را با نام های دیگری مثل: حوله آویز آشپزخانه، حوله دستی عروسکی، حوله دستی تبلیغاتی و … می شناسند و به وفور در فروشگاه ها با تنوع رنگ که بصورت تک رنگ، گلدار و غیره می باشد یافت می شوند.

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و عرضه و حتی به صادرات آنها می نماید در انواع و اقسام مختلف از قبیل :

  • حوله دستی باشگاهی
  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی ورزشی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما