مرکز فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی توانایی این امر را دارد تا با ارائه خدمات چاپ برند مرکز طرف قرارداد خود، موجب ماندگاری برند شما در افکار مخاطبین باشد.

 

فروش حوله تبلیغاتی دستی با قیمت مناسب

فروش حوله تبلیغاتی دستی با قیمت مناسب

حوله‌هاي تبلیغاتی  دستي کوچک براي کار نظافت و پاک کردن کاربرد فراوانی دارند . اگر شما هم مي‌خواهيد از شلوغي تعميرگاه‌هاي خودرو، رستوران‌ها و ترياها براي معرفي برند خود استفاده کنيد، حوله های تبلیغاتی زرین ساپ در نوع دستي کوچک، گزينه بسيار خوبي براي شماست.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

مرکز فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

حوله‌های تبلیغاتی مختلف از حوله‌های ورزشی و باشگاهی گرفته تا حوله‌های تبلیغاتی استخری و حمامی همگی به عنوان یک کالای تبلیغاتی ایده‌آل، راهکار بسیار خوبی برای نمایش لوگوی شما محسوب می‌شود.این حوله‌های تبلیغاتی راهکار کم‌هزينه‌اي براي توزيع تبليغات در سطح گسترده به شمار مي‌روند. اين حوله‌ها به عنوان حوله ارزان دستي براي داخل اتاق و در استخر قابل استفاده‌اند.

همچنين براي استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي که ورزشکاران مي‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نيز براي بيماراني که به مدت طولاني در بيمارستان‌ها بستري هستند و براي هديه دادن به جوانان در اردوهاي تابستاني، خيلي مناسب هستند.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی در نوع استخری

مرکز فروش حوله تبلیغاتی در نوع استخری

حوله‌های استخری تبلیغاتی در واقع در نقش بیلبوردهای متحرکی عمل می‌کنند کهه برند شما را نمایش می‌دهد. در بین تمامی کالاهای تبلیغاتی، حوله‌های تبلیغاتی استخری و حمامی یکی از بزرگ‌ترین سطوح را برای چاپ تبلیغات فراهم می‌کند. علاوه بر آن، حوله‌ها تا چندین سال دوام خواهند داشت. در حال حاضر حوله‌های تبلیغاتی استخری و حمامی در رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی استخری

تولید کننده حوله تبلیغاتی استخری

حوله‌های استخری، وسیع‌ترین سطح برای چاپ تبلیغات شما را نسبت به هر نوع حوله تبلیغاتی دیگر تأمین می‌کند و به طور کلی یکی از بزرگ‌ترین کالاهای تبلیغاتی محسوب می‌شود. اگر شما هم در صنعت هتلداری و گردشگری فعال هستید، می‌توانید لوگوی خود را بر روی حوله‌های تبلیغاتی که در داخل هر اتاق و هر استخر قرار دارند، چاپ کنید. هدیه دادن حوله‌های استخری به مشتریان قدیمی یا مراجعان استخر و سالن‌های ماساژ هم می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد.

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب توانایی این امر را دارد تا انواع بودجه های ارگان های سفارش دهنده و متقاضی تبلیغ را در نظر گرفته و توان های مالی متعدد را پشتیبانی نماید. فروش حوله تبلیغاتی در رنج های ریالی متعادل باعث شده تا متقاضیان بسیاری برای تبلیغ برند و رسته فعالیت خود به سمت این شرکت تولیدی سوق پیدا کنند.

 

بافت حوله تبلیغاتی یا بافت آرم

بافت حوله تبلیغاتی یا بافت آرم

در این نوع کار، لوگوی شما بر روی خاب حوله و یا در قسمتی از انتهای حوله به صورت پارچه ای بافته می شود که اصطلاحا آن را بردر (Border) می نامند بنابراین گزینه اول خود سه حالت خواهد داشت:

  • الف) بافت بر روی حوله
  • ب) بافت بر روی بردر
  • ج) هر دو گزینه الف و ب

 

چاپ روی حوله تبلیغاتی

چاپ روی حوله تبلیغاتی

حالا می‌رسیم به روش چاپ یک تبلیغ بر روی حوله تبلیغاتی که نقش زیادی در زیبایی و تأثیرگذاری آن دارد. برای چاپ تبلیغ بر روی حوله‌ها معمولاً می‌توانید از چاپ اسکرین، چاپ دو رنگ روی پارچه (Tone-on-Tone) Tone-on- Tone)استفاده نمایید.

حوله هتلی یا حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی یا حوله هتلی تبلیغاتی

شاید یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان میدهد حوله هتل باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرزدهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان میدهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است هر هتلی برای خود، حوله هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش میدهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی میشود

دلیل استفاده از حوله تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

دلیل استفاده از حوله تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و مانگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشدحوله های تبلیغاتی معمولا به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل تولید میشود .از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله تبلیغاتی، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های تبلیغاتی مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های تبلیغاتی دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما