مرکز خرید حوله استخری زرین ساپ

ورود شما کاربر و متقاضی خرید گرامی را به مرکز خرید حوله استخری زرین ساپ گرامی می داریم این اطمینان به شما داده می شود تا با اولین خرید و با پی بردن به ویژگی های منحصر به فرد و مثبت این نوع از حوله ها مشتری دائمی  این گروه تولیدی خواهید شد.

مرکز خرید حوله استخری ارزان

مرکز خرید حوله استخری ارزان

طراحی زیبا، تنوع رنگی جذاب، کیفیت دوخت عالی و الیاف پنبه‌ای مرغوب، ویژگی‌های یک حوله استاندارد است که مورد نیاز هر شخصی است. حوله‌ی استخری زرین ساپ تمام ویژگی‌های موردنظر ما را دارا است. طرحی که برای این حوله در نظر گرفته شده است بسیار زیبا بوده و قطعا با دیدن تصمیم خود را برای داشتنش نهایی می‌کنید. برای رفتن به استخر به همراه داشتن یک حوله بزرگ کمی دردسرساز است. پس برای رهایی از این مشکل حوله‌های استخری زرین ساپ بهترین انتخاب است.

 

مرکز خرید حوله استخری زرین ساپ

مرکز خرید حوله استخری زرین ساپ

خرید حوله استخری با توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه با میزان فروش بالایی روبه روست .لازم به توضیح می باشد که اساس کار این مجموعه مبتنی بر عمده فروشی می باشد. حوله های حجیم و سنگین را فراموش کنید. بدون شک اولین و مهمترین ویژگی مهم حوله، قدرت آبگیری آن است. بر خلاف تصور برخی افراد، حجیم بودن و سنگینی حوله نشان از مرغوبیت و حتی آبگیری بیشتر نیست. کیفیت نخ مصرفی و نوع بافت، نقش مهمی در آبگیری و لطافت آن دارد. از این نظر حوله های نخی و بدون پرز زرین ساپ با بافت ممتاز و کیفیت نخ بالا انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

 

خرید حوله استخری نازک

خرید حوله استخری نازک

 

با توجه به رنگ‌بندی متنوع و جذابی که در این حوله می‌بینیم، به چیزی که هدفمان بوده رسیده‌ایم. دورو آبگیر بودن حوله استخری زرین ساپ دیگر ویژگی مثبتی است که باید به آن توجه شود. شرکت تولیدی حوله زرین ساپ وارد عرصه تولید حوله شده و با تولید محصولات باکیفیت توانسته با سرعت با دیگر تولیدکنندگان وارد رقابت شود.این گروه تولیدی همواره بر این اصل هدفمند است تا با تولید و نهایتاً فروش عمده انواع حوله های استخری نازک انواع نیاز های بهداشتی مشتریان را برآورده سازد.

 

قیمت خرید حوله استخری نانو

قیمت خرید حوله استخری نانو

حوله استخری زرین ساپ نانو  با کیفیتی مناسب در رنج قیمت پایین ، انتخابی عالی برای شماست. این طرح ساده هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است و گزینه‌ای بهداشتی و کاربردی برای استفاده در محیط‌های عمومی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و… به شمار می‌آید. یک طرف حوله  پرزهایی نرم به چشم می‌خورد که سرعت و قدرت قابل قبولی در جذب آب و رطوبت دارد

 

خرید حوله استخری به صورت آنلاین

خرید حوله استخری به صورت آنلاین

امروزه و در عصر حاضر بیشتر مردم با هدف ترویج تجارت آنلاین تمایل دارند خرید و فروش ها و تراکنش های مالی خود را در فضای آنلاین و مجازی انجام دهند تا هم در هزینه و وقت آنها صرفه جویی شود و هم هزینه حمل و نقل آنها کاهش یابد

 

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

تلاش شبانه روزی عوامل فعال مجموعه تولید کننده زرین ساپ در این جهت می باشد  که به شکل قابل توجهی حجم تولید حوله استخری و انواع حوله های خوش جنس ایرانی را بالا برد که خوشبختانه این هدف به شکل مناسبی در این مجموعه محقق گشته است . انتخاب درست الیاف و متریال برای تولید حوله استخری و طراحی و دوخت این محصول همگی موجب می شوند که در نهایت محصولی درجه یک و اعلا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و میزان رضایت خاطر آنها را از محصولات ایرانی بالا برد .

 

قیمت حوله استخری زرین ساپ

قیمت حوله استخری زرین ساپ

تفاوت های قیمت بارزی در بازار مشاهده می شود و این تفاوت قیمت ها ابهام مشتریان را نسبت به خرید عمده محصولاتی همچون حوله ها از بازار افزایش داده است . یکی از مجموعه هایی که به صورت قابل توجهی نسبت به فرایند تعیین قیمت محصولات توجه  نشان می دهد و به نتیجه های مثبت و جالب توجهی دست یافته است مجموعه زرین ساپ می باشد . جهت اطمینان بیشتر به این مجموعه و اطلاع از قیمت دقیق می توانید نسبت به تماس تلفنی اقدام نمایید .

 

 

 

 

فروش حوله استخری

نمی توان به مراکز فروشی که در بازار فعالیت دارند اشکالی وارد کرد چون این مجموعه ها تمام انواع حوله ها را به واسطه چندین فروشنده دریافت می نمایند و تمایل دارند خود به سود بالایی دسترسی یابند به همین دلیل قیمت های این مجموعه ها اندکی بالا تر از مجموعه های تولید کننده در کشور می باشد . توجه داشته باشید که امروزه تولید کنندگانی همچون زرین ساپ نیز به فروش حوله استخری عمده می پردازند . این موقعیت ایجاد گشته بسیار سود آور و استثنایی می باشد .

حوله استخری دکلته

حوله استخری دکلته

این حوله مختص بانوان طراحی و دوخته شده و دارای ویژگی های بارز زیر می باشد:

  • حوله استخری دکلته به همراه کلاه حوله ای
  • دارای 10 دکمه جهت تغییر سایز در قسمت بالای حوله
  • دارای کش در قسمت بالای حوله جهت ایست بهتر
  • دارای یک عدد جیب
  • قد حوله 75 سانتی متر
  • ضخامت حوله 3 میلی متر
  • عرض حوله متغیر و قابل تنظیم بین 30 سانتی متر تا 50 سانتی متر

 

ویژگی های حوله استخری زرین ساپ

ویژگی های حوله استخری زرین ساپ

دیگر ویژگی مهم حوله نرمی و لطافت آن می باشد. گاهی بعضی حوله ها علیرغم حجم و سنگینی زیاد، به قدر کافی نرم و لطیف نیستند و در همان اول زبری آن احساس می شود. تشخیص این نکته کار سختی نیست. با اولین تماس پارچه با پوست بدن این مرغوبیت قابل تشخیص می باشد. دلیل عدم لطافت پارچه، این امر استفاده از نخ و بافت نامناسب می باشد. حوله های مارال دارای دو ویژگی مهم کارایی و زیبایی می باشند و انتخاب هوشمندانه های برای انتخاب در منزل، مسافرت و … می باشد. حوله زرین ساپ دارای اندازه مناسب جهت استفاده در استخر، ساحل و منزل می باشد و در طراحی زیبا با رنگهای متنوع عرضه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما