مرکز تولید حوله تبلیغاتی همراه با چاپ لوگو روی حوله

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید حوله تبلیغاتی همراه با چاپ لوگو روی حوله، این توانمندی را دارد که با پذیرش سفارشات تولید در تیراژ های بالا میزان فروش خود را بالا برده و نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان برتر حوله به ثبت رساند.

تولید حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با چندین سال تجربه در تولید انواع حوله، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش ، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد. شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ طوری که برندو لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

مرکز تولید حوله تبلیغاتی همراه با چاپ لوگو روی حوله

مرکز تولید حوله تبلیغاتی همراه با چاپ لوگو روی حوله

  • چاپ لوگو روی حوله مختلف است و برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند.
  • در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود.
  • در روش سوم هر دونوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود.
  • در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد.

بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.

مرکز تولید حوله تبلیغاتی به صورت عمده

مرکز تولید حوله تبلیغاتی به صورت عمده

خرید حوله تبلیغاتی ارزان به صورت عمده در گروه تولیدی حوله زرین ساپ انجام می شود. حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین یا حیوان خانگی. بنابراین با چاپ تبلیغات روی حوله می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

 

تولید حوله تبلیغاتی در تیراژ بالا

تولید حوله تبلیغاتی در تیراژ بالا

حوله های تبلیغاتی به شما امکان دیده شدن در رویدادی عمومی یا نمایشگاهی تجاری را می دهد. تصور کنید یک کنفرانس تجاری بزرگ در یک هتل در حال برگزاری است. حال در این هتل، از حوله هایی که تصویر لوگوی شرکت شما روی آن وجود دارد، استفاده می شود. شما می توانید حوله های تبلیغاتی خود را با هر شکل و اندازه و رنگی که می خواهید سفارش دهید زیرا حوله ها هم در بهداشت شخصی مورداستفاده قرار میگیرند و هم برای استفاده در استخر و تمیز کردن اشیاء خانه مناسب هستند!

سفارش حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ

سفارش حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ

برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های سفارشی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند.جنس پارچه حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. ما توصیه می کنیم که پارچه هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند.

 

ویژگی حوله تبلیغاتی

ویژگی حوله تبلیغاتی

حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

حوله های مختلفی وجود دارند که می توانند به عنوان عناصر تبلیغاتی از حوله های ساحلی بزرگ گرفته تا کوچک ترین اندازه حوله های دستی، مورد استفاده قرار بگیرند. پس لازم است بدانیم که چه انتظاراتی باید از یک حوله سفارشی داشته باشیم. چون حوله های سفارشی یک ابزار برای تبلیغات به شمار می روند و باید برای مصرف کننده مفید باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما