قیمت تولید حوله تبلیغاتی در ایران

تولیدکننده های بسیار زیادی در بازار تولید حوله تبلیغاتی مشغول به فعالیت می باشند که مرکز تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ به عنوان یکی از پیشتازان فعال در این عرصه توانسته است که با دریافت سفارشات تولید و فروش حوله های تبلیغاتی نام برند مرکز سفارش دهنده را در اذهان عمومی و در عرصه جهانی مطرح و ماندگار نمود.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

 

گفتنی است که کیفیت حوله ها بسیار متفاوت می باشد ولی گروه تولیدی زرین ساپ همواره سعی داشته است تا محصولی ارزنده و نفیس را با بالاترین رتبه کیفی به بازار جهانی عرضه نماید. تولید این محصولات بیش تر به روش عمده و در حجم بسیار بالا انجام می گیرد.

قیمت تولید حوله تبلیغاتی در ایران

قیمت تولید حوله تبلیغاتی در ایران

با توجه به اینکه حوله های تبلیغاتی همواره دارای هزینه های گلدوزی و چاپ لوگو بر روی حوله می باشد قیمت تولید و تهیه آنها به مراتب بیشتر از سایر حوله های تولیدی می باشد. لازم به توضیح می باشد که قیمت حوله های تولیدی زرین ساپ همواره متناسب با انواع توانهای مالی بوده و همیشه در رعایت اعتدال پیشقدم بوده است.

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

تولید کنندگان بزرگ مانند تولیدی زرین ساپ تنها به فکر منفعت اقتصادی و انجام فروش پرسودی برای خود نیستند و همواره دارای خط تولید فعالی می باشند. به همین خاطر است که قیمت محصولات خود را بسیار پایین تر از آستانه بازار در نظر گرفته است. با این کار شما می توانید کالای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و قیمتی که نسبت به بازار کم تر است از کارخانه زرین ساپ خریداری و تحویل بگیرید.حوله های جدید تبلیغاتی با بافت لوگوی شما روی حوله تنها یکی از خدمات کوچک ما به شما عزیزان است. در صورت داشتن سفارش با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی می تواند به خوبی معرف حوزه کاری و رسته فعالیت شما مرکز سفارش دهنده و یا هتل داری که قصد معرفی برند و مطرح نمودن هتل و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات هتل داری و یا اقامتگاه و یا حتی مراکز درمانی را دارید، باشند . این نوع از حوله ها، توانسته است جای خود را به خوبی ثابت کند تا شما بتوانید یک تبلیغ عالی را داشته باشید و تجربه ماندکاری از نحوه معرفی برند و حوزه فعالیت هر ارگان و یا مرکز سفارش دهنده دولتی یا خصوصی را در یاد و خاطر افراد گیرنده هدایای تبلیغاتی را به ارمغان اورید.

 

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی می تواند به دو شکل عمل کند. اول این که خود حوله می تواند بیان گر تبلیغات شما باشد. همچنین قرار دادن لوگوی شما به صورت جداگانه و یا نه به عنوان همان تبلیغ ، روشی است که کمک می کند تا شما بتوانید خود را به روشی بسیار عالی تر معرفی نمایید.

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت را دارد تا با دریافت آرم و لوگوی افرادی که قصد سفارش حوله تبلیغاتی را دارند اقدام به درج پیام تبلیغاتی و حک نمودن آرم دلخواه مرکز سفارش دهنده بر روی حوله با استفاده از دستگاه های گلدوزی را نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما