فروش حوله پالتویی کلاهدار در تبریز

ورود شما کاربر و خریدار گرامی را به مرکز فروش حوله پالتویی زرین ساپ را با دارا بودن ویژگی های بارز و منحصر به فرد گرامی می داریم و تلاش خود را می نماییم تا محصولات خود را با کیفیتی هر چه تمام تر تقدیم حضور خریداران نماییم.

 

فروش حوله پالتویی

فروش حوله پالتویی

 

حوله همواره یکی از ضروری‌ترین کالاها برای زندگی روزمره بوده است اما با گذر زمان انواع حوله‌ها برای مصارف مختلف به وجود آمدند که بسیاری از افراد بدون توجه به جنس و کاربری‌شان از آنها استفاده می‌کنند. افرادی هم هستند که انتخاب درستی دارند اما نمی‌دانند چطور از حوله‌ها مراقبت کنند تا عمر مفیدشان بیشتر شود و مجبور نشوند زود به زود برای خرید حوله اقدام کنند.

 

فروش حوله پالتویی کلاهدار در تبریز

فروش حوله پالتویی کلاهدار در تبریز

حوله های پالتویی کلاهدار که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها نموده است هم برای خانم‌ها و هم آقایان بسیار مناسب است. این مدل، یک کلاه دارد که به حوله دوخته شده است؛ به‌این‌ترتیب برای خشک کردن موها به حوله‌ای جداگانه نیاز ندارید. دور کمر حوله پالتویی زرین ساپ، یک کمربند دیده می‌شود که با بستن آن، حوله را دور بدن نگه دارید. دورتادور این مدل دوخته شده است که هنگام شست‌و‌شو و استفاده مکرر، از جدا شدن نخ‌ها  جلوگیری کند.

صادرات حوله پالتویی

صادرات حوله پالتویی

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ یکی از قدرتمند ترین واحد های نمونه تولیدی در سطح دنیا می باشد که اقدام به تولید و فروش و حتی صادرات حوله به کشور های خارجی از قبیل: عراق، روسیه، بلاروس، اکراین، افغانستان، آذربایجان و ترکیه و … را نموده است و توانسته است نامی ماندگار در عرصه تجارت و دادوستد های بین المللی را به نام خود ثبت نماید .

تولیدی حوله ارزان قیمت

تولیدی حوله ارزان قیمت

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ به توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه اقدام به تولید در تیراژ بالا نموده است با توجه به این امر قیمت تمام شده این محصول در حدود و رنج متعادل و مناسبتری نسبت به خرید تکی آن عرضه می گردد. این کارخانه تولیدی علاوه بر اعمال و اجرایی نمودن برترین کیفیت بر روی حوله های پالتویی سعی خود را بر این موضوع متمرکز نموده است تا انواع توان های مالی خریداران را پشتیبانی نماید.

تولید کننده حوله پالتویی

تولید کننده حوله پالتویی

 

گرو ه تولیدی حوله زرین ساپ با هدف ترویج خرید آنلاین حوله پالتویی توانسته است با به کارگیری آخرین فناوری های نوین و با بهره گیری از علم روز دنیا محصولات تولیدی خود را به خط تولید انبوه برساند.به دلیل مرغوبیت بالای نخ حوله ی فوق در رنگرزی این محصول از نرم کننده های شیمیایی (که باعث کاهش جذب آب شده) استفاده نشده و نرمی حوله مربوط به ذات نخ حوله بوده که این مساله باعث شده است جذب آب حوله بالا رفته و علاوه بر آن پس از شستشو های مکرر نرمی حوله حفظ شود.

 

 

 

بهترین حوله پالتویی

بهترین حوله پالتویی

حوله تن‌پوش پالتویی از پارچه ۱۰۰درصد پنبه طبیعی,با قدرت جذب آب بالا و رنگ کاملا ثابت،بدون ایجاد حساسیت پوستی و در نهایت دقت و ظرافت تهیه و تولید شده است .رنگ بندی بسیار متنوع و جذاب و زیبا، نوع رنگ به کار رفته در پارچه ها از نوعی است که در شستشو با بالاترین درجه حرارت هم رنگ‌دهی ندارد.از دیگر مشخصات بارز حوله ها طول عمر بالای آنها میباشد که با اطمینان خاطر میتوانید به مدت طولانی از آنها استفاده نمایید.به دلیل مواد به کار رفته در پارچه ها ،حوله ها بوی نم و ماندگی در دراز مدت به خود نمیگیرند.

ویژگی حوله پالتویی

ویژگی حوله پالتویی

حوله‌های زرین ساپ علاوه بر کیفیت بالا، دارای قدرت بالایی در جذب آب هستند و علاوه بر این دوام بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید این حوله را با دست یا ماشین لباس‌شویی و در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بشویید. کارخانه تولیدی زرین ساپ محصولات خود را با تجهیزات پیشرفته تولید و با بهترین کیفیت روانه بازار می‌کند.طراحی اکثریت حوله های تولیدی زرین ساپ ، ساده است و رنگ‌بندی متنوعی دارد

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما