فروش حوله دستی درجه یک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن پرسنل توانمند و بهره گیری از مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده در بافت حوله اقدام به فراهم نمودن امکان فروش حوله دستی درجه یک در بالاترین سطح کیفیتی نموده است.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

یکی از بارز ترین و شخصی‌ترین وسیله برای هر فرد حوله است و بهتر است بعد از هربار استفاده آن را در شرایطی قرار دهیم که کاملاً خشک شود در غیر اینصورت محل مناسبی برای تجمع و تکثیر میکروبها خواهد بود.خرید حوله دستی زرین ساپ با قیمت هایی کاملا ارزنده و نفیس را از این مرکز تولیدی به شما پیشنهاد میکنیم.

 

فروش حوله دستی درجه یک

فروش حوله دستی درجه یک

اگر شما حوله خود را خوب نگهداری کنید به شرط آنکه حوله‌ای با جنس خوب خریداری کرده باشید بین 5 تا 7سال می توانید آن را نگهداری کرده و استفاده نمایید. در زمان شستشو نیز به اتیکتهایی که روی حوله ها و یا بر روی بسته‌بندی آن چاپ و نصب شده است دقت کنید. آنها نحوه شستشوی حوله ها هستند که میزان گرما و دمای آب را نشان می‌دهند. از علایمی که باید بر روی حوله به آن دقت کرد علامت استاندارد است که نشان دهنده استاندارد بودن و کیفیت حوله است.

خرید حوله دستی با مواد اولیه مرغوب

خرید حوله دستی با مواد اولیه مرغوب

معمولا الیاف تشکیل دهنده حوله که معمولا از نوع نخ پنبه 100% می باشد در قیمت حوله تاثیر شگرفی دارد. حوله‌های پنبه‌ای نرم با قابلیت جذب و سبک هستند. حوله‌های پنبه و الیاف پلی استر حوله‌هایی بسیار سبکتر، با قابلیت جذب بالا و کمی سنگین هستند.

 

 

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

حوله های با کیفیت بسیار بالا معمولاً با نخ شانه شده تولید می شوند، که عمل شانه باعث گرفته شدن ناخالصیها و الیاف بسیار کوتاه پنبه گردیده و در نتیجه نخ بسیار مرغوبی از نظر لطافت، تمیزی، شفافیت و مقاومت را می توان از آن تولید نمود.جهت ریسندگی رینگ که برای تولید نخ رینگ استفاده می شود، معمولاً از پنبه با طول الیاف بلند تر استفاده می گردد و مناسب ترین نوع نخ برای تولید انواع پارچه و حوله در ضخامت های مختلف و با لطافت بالا می باشد، که البته از قیمت گرانتری نیز برخوردار می باشد.

حوله دستی چیست

حوله دستی چیست

اکثریت حوله های  دستی تولیدی زرین ساپ به دلیل ابعاد کوچک و مقدار پارچه حوله ای اندکی که در دوخت و تولید آنها استفاده می شود با رنگهای شاد و متنوع مناسب برای آقایان و خانم هاست. سایز این حوله اکثرا در 60*30 و 80*40  است به همین منظور شما می توانید از این حوله در باشگاه ها و سالن های ورزشی نیز استفاده نمایید. این حوله پنبه‌ای بسیار نرم و لطیف است و قدرت جذب آب آن بسیار بالاست و به دلیل پنبه‌ای بودن این حوله ضد حساسیت است و اگر درست شستشو شود طول عمر زیادی نیز خواهد داشت.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با پذیرش سفارشات تولید و دوخت انواع حوله های دستی تولید و دوخت حوله های دستی را در برنامه اجرایی دائمی خود قرار داده است که این حوله ها عبارتند از:

  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی ورزشی
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی کودک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما