فروش حوله دستی درجه یک در ایران

انتخاب مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ را به شما متقاضی خرید گرامی که خواهان خرید در تیراژ های بالای محصولات حوله ای هستید ، به شما پیشنهاد می دهیم و این اطمینان به شما داده می شود که با یک بار انتخاب و خرید از مجموعه زرین ساپ خرید های مجدد و آتی خود را نیز از این مجموعه انجام خواهید داد.

فروش حوله دستی درمناسبترین قیمت ها

فروش حوله دستی درمناسبترین قیمت ها

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی ، توانایی این امر را دارد تا با اعمال نکته نظرات مشتریان و خریداران، یک محصولی که مطابق با آخرین متدها و فناوری های روز دنیا تولید شده است را به مرحله فروش برساند.

فروش حوله دستی درجه یک در ایران

فروش حوله دستی درجه یک در تبریز

پیش از این در مقالات و مطالب قبلی به شما  حوله دست و صورت را پیشنهاد داده بودیم که با توجه به قیمت و کیفیت  آن مورد استقبال شما قرار گرفته بود, از این رو امروز دراین وبسیات اینترنتی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده ایم  تا حوله دست و صورت زرین ساپ را با سایزی بزرگتر و کیفیتی بسیار مرغوبتر نسبت به سری گذشته به شما عرضه کنیم. تبریز یکی از شهرهایی است که توانسته در صنعت منسوجات و از جمله حوله به موفقیت های چشمگیری دست یابد

فروش حوله دستی مسافرتی

فروش حوله دستی مسافرتی

حوله دستی زرین ساپ دارای طراحی منحصر به فرد است که در تولید آنها ازآخرین طرح ها و متدهای روز دنیا استفاده شده است،جنس حوله دستی از نخ و پنبه می باشد که دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشد و هم چنین ضد حساسیت نیز می باشد. این حوله در سایزبندی های استاندارد قابل تولید می باشند که به دلیل کوچک بودن سایز برای استفاده در سفر کاربرد زیادی دارد.

 

فروش حوله دستی با قدرت جذب آب بالا

 فروش حوله دستی با قدرت جذب آب بالا

این حوله برخلاف اکثر محصولات موجود، هیچ‌گونه پرزی روی آن نیست، که باعث کاهش وزن و سبک بودن محصول می شود. با توجه با سایز مناسب آن  به‌راحتی شما می توانید در کیف دستی یا چمدان گذاشته تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کنید. بافت حوله از جنس الیاف طبیعی پنبه است که باعث جذب بالای رطوبت و آب می شود.

 

 

حوله دستی چیست؟

حوله دستی چیست؟

یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در زندگی روزانه شما، حوله دستی می باشد که انتخاب آن نیز بسیار مهم است و در خرید آن باید دقت کافی را داشته باشید. گاهی پیش می آید که افراد بدون توجه به جنس محصول، برای خرید اقدام می کنند اما باید توجه داشته باشید که حوله های دستی گروه تولیدی زرین ساپ همواره گزینه ایده آلی برای خرید به شما پیشنهاد می شود.

 

 

 

 

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

از مشخصات این حوله می توان به لطافت، نرمی و تراکم پنبه ای بالا ، آبگیری بالا،دور دوزی شده در دو طرف برای جلوگیری از به هم خوردگی نظم و انسجام بافت آنها ، چگالی و پرز بالای آن اشاره نمود که شما می توانید از آن به عنوان حوله شخصی خود در خانه و یا برای ورزش کردن و در باشگاه با توجه به رنگ های بسیار خوش رنگ و شیک آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید، پس از بارها استفاده و شستشو، بافت و تار و پود خود را حفظ کرده و پرز نمیدهد. به این ترتیب شما می توانید از این حوله در مدت طولانی بدون نگرانی از تغییر بافت آن استفاده نمایید. حوله های دستی زرین ساپ با جنس مرغوب خود هنگام استفاده و هنگام شستشو، رنگ نخواهد داد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما