خرید اینترنتی حوله نوزاد و کودک در تبریز

خرید اینترنتی حوله نوزاد و کودک در بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها در این سایت اینترنتی عرضه می گردد. حوله های کودک و نوزاد وابسته به کیفیت بالایی که دارند نسبتا از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

فروش حوله نوزاد و کودک با کیفیت

فروش حوله نوزاد و کودک با کیفیت

حوله های نوزاد و کودک به صورت عمده به فروش می رسد. قیمت خرید حوله کودک به صورت عمده ارزان تر و مناسب تر از قیمت خرید حوله به صورت تکی می باشد. جهت خرید انواع حوله کودک به صورت عمده با واحد پشتیبانی و فروش ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین ها آنچه که لایق شماست را در اختیار شما قرار دهند.ما به شما این اطمینان می دهیم جنس مرغوب حوله های کودک تولید شده زرین ساپ از بالاترین سطح کیفی برخوردار است پس همین حالا محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

قیمت حوله نوزاد

قیمت حوله نوزاد

شما با پرداخت هزینه های اندکی نسبت به سایر برند های ایرانی و خارجی می توانید حوله ای  را خریداری کنید که مدت ها مورد استفاده شما است و می تواند برای فرزندان بعدی نیز استفاده شود. البته به شرط آنکه به خوبی بهداشت و محل نگه داری آن مورد توجه قرار گیرد. قیمت حوله نوزاد بیشتر بر اساس جنس الیاف آن تعیین می شود.

خرید اینترنتی حوله نوزاد

خرید اینترنتی حوله نوزاد

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه تحت نظارت سازمان تجارت الکترونیک هستند و از آن مهم تر برای ایجاد حس بهتر در مشتریان خود معمولا قیمت بهتری نسبت به بازار های حضوری و سنتی دارند. از مشکلات خرید حضوری رفت و آمد ها، راه رفتن و طی کردن مسیر های طولانی ، ترافیک شهر های شلوغ ، آلودگی هوا ، محدودیت های رفت و آمد هستند که خرید آنلاین دیگر این مشکلات را نخواهد داشت.

قیمت سرویس حوله ی نوزاد

قیمت سرویس حوله ی نوزاد

ست چند تکه حوله های مخصوص نوزادان شامل حوله دست و صورت , حوله حمام , تن پوش , کفش حمام و  لیف می شود که همگی آن ها عمدتاً با پنبه مرغوب و درجه یک  ساخته شده است. شست و شوی نوزادان با حوله های چند تکه معمولاً تجربه خوشایندتری برای نوزاد از استحمام باقی می گذارد.

فروش حوله تن پوش نوزاد

خرید اینترنتی حوله لباسی کودک

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند. حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود.

خرید حوله نوزاد ارزان

خرید حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با رواج دادن امکان خرید حوله نوزاد ارزان قیمت این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که حوله های نوزادی را با قیمتهایی مقرون به صرفه  و متناسب با انواع توان مالی و بودجه والدین را به بازار جهانی ارائه کند و محصولات حوله ای اعم از حوله تن پوش نوزادی را که درخور شان مصرف کنندگان گرامی می باشد را به خط تولید برساند.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

طراحی های جذاب حوله استخری کودک و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت خرید و تهیه لوازم استحمام کودک از جمله حوله کودک  لذت بخش است. به این منظور می توانید حوله استخری کودک را با قیمتهایی مقرون به صرفه از  فروشگاه اینترنتی زرین ساپ خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

کیفیت حوله های کودک و نوزاد

کیفیت حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در بهترین کیفیت تهیه و تولید می شوند. به دلیل نوع پوست حساس کودکان از بهترین کیفیت و مرغوب ترین جنس تهیه می شود. این نوع از حوله ها پس از طی آزمایش های فراوان همراه با دستگاه های اتوماتیک و بهترین فناوری روز دنیا به بازار عرضه می شوند. حوله های کودک با توجه به سطح کیفی بالایی که دارند از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

صادرات حوله های کودک و نوزاد

صادرات حوله های کودک و نوزاد

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ توانسته است با رواج دادن خرید اینترنتی حوله نوزاد در صنعت صادرات حوله رشد و پیشرفت بسیار چشم گیری داشته باشد. این شرکت توانسته بیش از نیمی از صادرات حوله کشور را در بر بگیرد. می توان از جمله کشور هایی که شرکت زرین ساپ محصولات حوله ای خود را ارسال نموده به کشور های: عراق،روسیه، بلاروس، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و کشور های متعدد دیگر اشاره کرد.

فروش عمده حوله نوزاد ارزان

فروش عمده حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید اینترنتی حوله نوزاد در نوع عمده  توانسته است خریدی آسان و بدون واسطه را برای مشتریان گرامی مهیا کند. قیمت خرید انواع حوله های کودک و نوزاد بسته به نوع کیفیت و مدل حوله متفاوت می باشد. با مراجعه حضوری به مراکز خرید حوله می توان محصول مورد نیاز خود را تهیه کرد که این روش بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد. ولی در روش غیرحضوری می توان با عضویت در کانال های اجتماعی نظیر اینیستاگرام zarrinsaptowel و تلگرام zarrinsap1 و اپلیکیشن واتساپ و یا تماس با مدیریت فروش انواع حوله کودک و نوزاد دلخواه خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش و تائید آن جنس دلخواه خود را تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی حوله نوزاد نهایت بهره مندی را داشته باشید.

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده خریداری می گردد. این نوع از حوله ها فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده به فروش می رسد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

خرید اینترنتی حوله کودک و نوزاد

خرید اینترنتی حوله کودک و نوزاد

شرکت تولید حوله زرین ساپ توانسته با ارایه سایت های اینترنتی معتبر همراه با تضمین خرید و خدمات ویژه خریدی آسوده و راحت را برای شما خریداران عزیز و گرامی فراهم سازد. به دلیل فروش بالای حوله های زرین ساپ حوله ها در انواع مختلف با کاهش موجودی مواجه شده اند. برای خرید محصول مورد نیاز سریعا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت حوله پالتویی کودک

قیمت حوله پالتویی کودک

با وجود اینکه خرید اینترنتی حوله نوزاد در عصر جدید رواج پیدا کرده است و باید به این نکته توجه داشت که لیست قیمت حوله پالتویی کودک دائما دارای نوسان میباشد و به دلیل اینکه قیمت اجناس روز به روز در حال تغییر است ، دارای نرخ ثابت نیست.حوله پالتویی بچه گانه به راحتی توانایی خشک کردن بدن کودک را دارا می باشد. خرید حوله پالتویی کودک به سهولت و با یک تماس با مدیریت فروش انجام می پذیرد.همچنین خرید اینترنتی حوله نوزاد نیز برای خریداران مهیا شده است همچنین اگر از طرح های کارتونی و جذاب روی حوله استفاده شده باشد، برای حمام رفتن فرزند شما  ممکن است بسیار اشتیاق آور باشد. شما والدین گرامی با انتخاب رنگ زیبای حوله پالتویی بچه گانه برای فرزندتان می‌توانید نشاط و شادی به او هدیه دهید.

نحوه شستن حوله تن پوش

نحوه شستن حوله تن پوش

برای اینکه در حمام حوله ها را خشک کنید، می توانید از انواع حوله خشک کن استفاده کنید. این حوله خشک کن مانند رادیاتور عمل می کند و گرما را برای از بین بردن رطوبت به حوله ها می رساند. البته فراموش نکنید که نور آفتاب هم برای حوله ها ضروری است. حوله مانند هر وسیله دیگری نیازمند شست و شو و خشک شدن در مقابل نور آفتاب می باشد. شست و شوی حوله ها با دو روش دستی و استفاده از ماشین لباس شویی برای انواع حوله های تولیدی زرین ساپ انجام پذیر است.

معیارهای اساسی برای انتخاب حوله کودک

معیارهای اساسی برای انتخاب حوله کودک

از آنجا که پوست کودکان بسیار نازک و حساس می باشد باید حوله ای برای آن ها انتخاب نمایید که کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست اون هیچ آسیبی به آن نرسد. در هنگام خرید حوله نوزادی باید به چندین فاکتور توجه نمایید.

  1. جنس حوله
  2. وزن حوله
  3. رنگ حوله
  4. مدل حوله
  5. نرمی و لطافت
  6. بید آبگیری
  7. و غیره…

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد از ویژگی های بسیاری شگفت انگیزی برخوردار می باشند. این حوله ها در نوع تن پوش و یا پانچو بسیار مناسب جهت تشویق کودکان برای رفتن به حمام و پاکیزگی می باشد. حوله های کودک و نوزاد بسیار نرم و لطیف بوده. این حوله ها از وزن نسبتا سبکی برخوردار می باشند.

 سایز مناسب حوله نوزاد و کودک

سایز مناسب حوله نوزاد و کودک

حوله های لباسی کودک و یا همان تن پوش کودک همانند سایر حوله ها در انواع مختلفی از مدل و سایز موجود می باشد. این نوع از حوله ها در نوع تن پوش از سایز 60 الی 110 مناسب کودکان می باشد. تجربه مادران ثابت کرده است که حوله های کودک و نوزاد در نوع لباسی از سن 4 سال به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. سایز های 60 الی 80 مخصوص کودکان در میانگین سنی 4 تا 6 سال می باشد که البته نا گفته نماند قد و سایز کودکان در سنین مختلف متفاوت از هم می باشد. شما متقاضیان خرید گرامی می توانید خرید اینترنتی حوله نوزاد را با مجموعه زرین ساپ تجربه کنید.

به طور کلی حوله باید کمی بزرگ‌تر از اندازه نوزادان باشد تا به خوبی دور نوزاد را بگیرد و او را از خطر سرماخوردگی محافظت نماید. بنابراین برای نوزادان تازه متولد شده حوله هایی با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر حداقل سایزی است که مورد استفاده قرار می گیرد و کم تر از آن اصلاً توصیه نمی شود. اگر به دنبال بغل کردن نوزاد تازه متولد شده خود هستید و می خواهید او را به کمک یک حوله دورپیچ کاملاً پوشش دهید.

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

سایز مناسب حوله نوزاد و کودک

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند. به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید. سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و غیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

خرید اینترنتی حوله لباسی کودک

خرید اینترنتی حوله لباسی کودک

خرید اینترنتی حوله نوزاد و کودک در دنیای امروزه بسیار رایج شده است.یکی از مدل های حوله های پالتویی، حوله کودک و نوزاد طرحدار می باشد. مدل پالتویی این حوله این قابلیت را دارد که کودک بدون کمک والدین، خودش بدن خود را خشک کند و نیازی به شخص دیگر نداشته باشد. .استفاده از حوله پالتویی بچه گانه پس از حمام لذت خاصی به بچه شما می بخشد و باعث ترغیب کودک به استحمام میشود. همچنین شما می توانید خرید اینترنتی حوله نوزاد به صورت غیر حضوری را انتخاب نموده و کالای حوله ای خود را تحویل بگیرید. خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم و غیر حضوری خرید نمائید و سفارش حود را ثبت و  قیمت آن را پرداخت و به راحتی محصول خود را دریافت کنید

انواع حوله کودک و نوزاد

انواع حوله کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد که یکی از حوله های با کیفیت می باشد دارای انواع مختلفی از قبیل:

می باشد. حوله های تن پوش و پانچو به دلیل لباسی بودن و داشتن طرح های کارتونی بسیار مناسب جهت تشویق کودکان برای رفتن به حمام و پاکیزگی می باشد از این رو اغلب والدین برای فرزندان خود حوله تن پوش تهیه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما