خرید اینترنتی انواع حوله حمامی نوزاد

انواع حوله حمامی نوزاد  در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار به راحتی در دسترس هستند. حوله ی حمامی نوزاد جزو جدانشدنی سیسمونی نوزادان است؛ که جنبه ی بهداشتی آنان بیشتر مدنظر است.

حوله حمامی نوزاد

انواع حوله نوزاد

حوله‌ی نوزاد را می‌توان به صورت پک یا بسته خریداری کرد که در آن صورت شامل تکه‌های زیر است:

  • تنپوش حوله‌ای
  • حوله‌ی سه‌گوش کلاهدار
  • دمپایی یا پاپوش حوله‌ای
  • لیف
  • حوله‌ی دست و صورت

ولی در صورت تمایل می‌توانید آنها را جدا از هم خریداری کنید که در آن صورت شاید هماهنگی و هارمونی خاصی که بین حوله‌های نوزاد مد نظر شماست وجود نداشته باشد.
ولی از آن جایی که تنپوش در ماه‌های اول تولد نوزاد مورد استفاده قرار نمیگیرد و معمولا پس از یک سالگی از آن استفاده میشود، میتوانید به جای ست حوله‌ی حمامی پنج تکه که در بالا تکه‌های آن نام برده‌شدند، ست چهار تکه خریداری کنید.

حوله حمامی نوزاد

حوله حمامی نوزاد

بسیاری از مادران جوان هنگام خرید حوله‌ی حمامی نوزاد دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که چه فاکتورهایی را برای خرید حوله ی‌ نوزاد باید در نظر بگیرند.
در ادامه به تعدادی از نکات خرید حوله‌ی حمامی مناسب برای نوزاد اشاره میکنیم.
تنها ملاک برای خرید حوله‌ی نوزاد را زیبایی و ظاهر آن مدنظر قرار ندهید؛ بلکه به جنس آن و دیگر ویژگی هایش نیز توجه بسیار داشته باشید زیرا نوزاد شما در آسیب‌پذیرترین روزهای زندگی‌اش از آن حوله‌ حمامی استفاده خواهد کرد.
الیاف حوله را بررسی کنید؛ اگر پارچه‌ی حوله از بین پرزها پیدا باشد کیفیت خوبی نخواهد‌ داشت.
توجه کنید که حوله‌ی خریداری شده معطر نباشد، زیرا ممکن‌است ایجاد حساسیت پوستی کند یا حتی مشکل دستگاه تنفسی به همراه داشته‌باشد.
به صورت کلی یک حوله‌ی باکیفیت سنگین تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.
پس حتما قبل از خرید آن را در دست بگیرید تا از وزن آن مطمئن شوید.
پنبه قدرت جذب فوق‌العاده‌ای دارد، پس دقت کنید که جنس حوله صددرصد پنبه‌ای باشد تا هم لطافت کافی برای آسیب نرساندن به پوست کودک شما را داشته باشد و هم رطوبت بدن او را پس از استحمام به خوبی جذب کند.

حوله حمامی نوزاد

حوله حمامی نوزاد مرغوب

حوله‌هایی که دارای مواد مصنوعی و نایلون هستند توصیه نمی‌شوند.
به بسته‌بندی حوله‌ی حمامی نوزاد توجه کنید، آیا به قدری خوب و کامل بوده که مانع از نفوذ گرد و خاک و آلودگی به حوله‌ی نوزاد شده‌ باشد؟ حتی اگر این گونه باشد سعی کنید پیش از استفاده از حوله یکبار آن را به خوبی شست‌وشو دهید تا از نبود آلودگی و کثیفی مطمئن شوید.
حوله‌های سه‌گوش کلاهدار برای نوزادان مناسبتر و کاربردی‌تر هستند، تنها کافی است که اندازه‌ی مناسبی را خریداری کنید تا مطابق قد و جثه‌ی نوزاد شما باشد.

خرید اینترنتی انواع حوله حمامی نوزاد

مثل همه‌ی اقلام دیگر خرید حوله‌ی حمامی نوزاد نیز از طریق اینترنت ممکن است.
شما می‌توانید برای راحتی بیشتر و تنوع زیادی که در این نوع خرید وجود دارد، حوله ی نوزاد خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.
خرید اینترنتی به علت عدم محدودیت در زمان و امکان مقایسه ی اجناس با یکدیگر از لحاظ کیفیت و قیمت و ویژگی ها، برتری خاصی نسبت به خرید حضوری دارد.
فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که انواع مختلفی از ست‌های حوله‌ی حمامی را به فروش گذاشته‌اند.
یا حتی فروشگاه‌های لوازم کودک و نوزادی هستند که علاوه بر فروش حضوری، اقلام خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش میرسانند.
تنها ایرادی که در خرید اینترنتی نه تنها حوله‌ی حمامی نوزاد بلکه در تمامی اجناس وجود دارد، عدم مطابقت جنس خریداری شده با ویژگی‌های بیان شده در قسمت توضیحات یا با عکس محصول است، که این مشکل را نیز می‌توان با خرید از سایت‌های معتبر و مورد اطمینان برطرف کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما