فروش حوله استخری میکروفایبر نانو

حوله‌ ها از جمله مهم‌ترین ابزار نظافتی هستند که می‌توانند از مواد مختلفی تولید و در بازار ها عرضه گردند. 

یکی از انواع آن حوله استخری میکروفایبر است. 

در ادامه با ما همراه شوید تا درباره ویژگی‌های این نوع حوله و همچنین خرید و فروش آن، مطالب بیشتر و مفیدتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فروش حوله استخری میکروفایبر نانو

ويژگى های حوله استخری میکروفایبر

ويژگى های حوله استخری میکروفایبر حوله‌های نوع استخری با توجه به این که غالبا در استخر ها مورد استفاده قرار می‌گیرند باید جنس متفاوتی نسبت‌ به‌ حوله‌های معمولی داشته باشد. 

منظور از میکرو فایبر، پارچه‌ای است که الیاف آن از پلاستیک و نایلون است. 

در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های حوله استخری از جنس میکرو فایبر خواهیم پرداخت؛ 

  • از آن جایی که از پلیمرهای پلاستیک و نایلون هستند، دارای تار و پود و رشته‌های بسیار نازکی بوده و در هر متر مربع از حوله، هزاران الیاف وجود دارد. این باعث می‌ شود که میزان جذب آب بالا برود و خیسی به طور کامل جذب حوله شود. 
  • جنس بسیار نرمی داشته و به دلیل لطافت زیاد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که با پوست هر بدنی سازگار بوده و باعث ایجاد خارش، حساسیت، اگزما و خراش نمی‌شود. حتی کودکان نیز می‌ تواند از این نوع حوله استفاده کنند و دیگر نگران قرمزی پوست در اثر حوله‌های جنس خشن نباشند. 
  • به هیچ وجه گرد و غبار یا پرز‌ها نمی‌توانند به آن بچسبند و بار الکتریکی بسیار کمی دارد و این باعث می ‌شود که مواد ریز با الیاف آن قاطی نشوند و شکل حوله حفظ شود. 
  • جنس بسیار محکمی داشته و پاره با خراب نمی‌شود و در صورت نگهداری صحیح، می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد. همچنین رنگ الیاف آن به هیچ وجه در اثر شست و شوی مکرر کم رنگ نمی‌شود و می ‌تواند رنگ پارچه را حفظ کند. 
  • بسیار سبک بوده و روی بدن باعث ایجاد حس سنگینی نمی‌شود. 

قیمت حوله استخری فشرده میکروفایبر جدید

قیمت حوله استخری فشرده میکروفایبر جدید با توجه به ویژگی‌های مثبتی که این نوع حوله دارد، میزان استفاده از آن در بازارها افزایش چشمگیری داشته و به این ترتیب تولید آن بالا رفته تا پاسخگوی نیاز‌های بازار باشد. 

مجموعه ما اقدام به تولید و فروش حوله استخری میکروفایبر نانو با کیفیت بالا و قیمت کاملا مناسب کرده که با توجه به آن، رضایت بسیاری از مشتریان عزیز جلب شده است. 

متقاضیان محترم می ‌توانند جهت اطلاع از قیمت روز حوله فشرده استخری میکرو فایبر، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و پس از مشاهده قیمت‌ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما