خرید حوله تبلیغاتی در بهترین برند ها

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله تبلیغاتی در بهترین برند ها توانسته است محصولات حوله ای تبلیغاتی خود را به صورت عمده و در رنج ارزان به فروش برساند.

خرید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

خرید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

شرکت زرین ساپ از جمله شرکت هایی است که دفتر مرکزی خود را در تبریز بعنوان شهر تولیدکننده بنا کرده و تلاش بسیار زیادی را درجذب مشتریان داخلی و خارجی گذاشته است. این شرکت تقریبا تمامی مدلهای حوله تبلیغاتی را تامین و به بازار عرضه می کند. از طرفی برای بازار داخل، اقدام به اعطای نمایندگی فروش کرده است تا دسترسی مشتریان به محصولات را تسهیل ببخشد. برای مشتریان صادراتی نیز از روشهای تبلیغاتی اینترنتی بهره می برد تا محصولات را یکجا برای مشتریان عرضه کرده و انتخاب را برای آنها راحتتر کند.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارشاتی هم که برای حوله های تبلیغاتی ثبت می شود در نوع خود از جایگاه ویژه ای برخوردار است. حوله های تبلیغاتی ذاتا در حجم بالا سفارش داده می شوند؛ لذا این امکان در اختیار مشتری قرار می گیرد که هر طرحی را دوست داشته باشد روی حوله پیاده کند. انتخاب نوع حوله نیز با مشتری است. برخی مشتریان از حوله های دستی بهره می برند، برخی حوله های متری و برخی حتی تن پوش. بهرحال بسته به کشش بازار هدف و نیز سلیقه مشتریان، نوع حوله و طرح چاپی بر روی آن نیز متغیر خواهد بود.

عرضه حوله تبلیغاتی

عرضه حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از دانش و تخصص کادر مجرب و کارشناسان زبده و  تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است با قبول سفارش حوله تبلیغاتی بهترین و ارزنده ترین محصولات را حضور سفارش دهندگان حوله تبلیغاتی ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور مردمان ایران زمین و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

قیمت حوله های تبلیغاتی چاپی

قیمت حوله های تبلیغاتی چاپی

لازم به توضیح میباشد که زرین ساپ یکی از تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان و اعلا در ایران می باشد که حوله های تولیدی خود را در ارزان ترین و مناسب ترین رنج قیمتی ارایه می دهد. حوله های تبلیغاتی در دو نوع چاپی و بردر دار تولید و عرضه می گردند که نوع چاپی بسیار پر طرفدار تر و محبوب تر می باشد. باید این نکته را متذکر شد که در هر زمانیکه اقدام به تهیه حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت و با کیفیت را نمودید کافیست با مدیریت فروش این گروه تولیدی تماس حاصل نمایید.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

هنگامی که نیاز به تبلیغات یک کالا را دارید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر خصوصیات شخص یا ارگان سفارش دهنده فرقی برایتان نخواهد داشت، به بیانی دیگر می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر محدوده گسترده ای از مخاطبان و مصرف کنندگان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی به دلیل استفاده مکرر و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک هدیه و ابزار تبلیغاتی لوکس هزینه نسبتاً کمی دارد گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد .معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

لازم به توضیح می باشد که شرکتهای بسیاری بعنوان تولید کننده حوله تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند. گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فعالیتی چندین ساله در کنار تولید انواع حوله، در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با لوگو و نشان ارگانها و سازمانهای تجاری پابرجا بوده است و باید این نکته را خاطر نشان کرد که در این زمینه با تجربه ترین تولیدکننده به شمار می آید.

حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ، از سطح کیفی بالاتری برخوردار میباشند که باعث شده مشتریان مهمی، شهرداریها، بیمارستانها، هتلهای بزرگ و باشگاههای بزرگ حوله های خود را به گروه تولیدی سفارش دهند. باید این نکته را یادآور شد که این گروه تولیدی آمادگی خود را اعلام میدارد که حوله های تبلیغاتی را با آرم و لوگوی مخصوص برای برند و سازمان شما را تولید و تقدیم حضورتان نماید.

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی در مقایسه با سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی دیگر مثل خودکار تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی ویا موارد مشابه،بعد از یک مدت کوتاه استفاده توسط کاربر، از بین نمی رود و ماندگاری حوله تبلیغاتی بسیار بالاتر است و گاهی بیش از یک سال از یک حوله استفاده می شود و حتی بعد از اتمام زمان مناسب استفاده از حوله،در کاربردهای دیگری استفاده میشود. حوله یک وسیله شخصی کاربردی برای همه در هر سن، جنس و موقعیت اجتماعی می باشد. بنابراین حوله تبلیغاتی می تواند یک جایگزین مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر باشد.

انواع مدل های حوله تبلیغاتی چاپی عبارتند از:

انواع مدل های حوله تبلیغاتی چاپی عبارتند از:

حوله های تبلیغاتی در مدل های متنوعی تولید می گردند به این معنی که در انواع مدل های حوله می توان برند و لوگوی مربوطه را طراحی و چاپ نمود. می توان موارد زیر را به عنوان انواع مدل های حوله تبلیغاتی که می توان برند و یا لوگو را روی آن چاپ نمود نام برد:

این نوع از حوله ها مناسب همه افراد در همه سنین می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما