خرید حوله تبلیغاتی با جنس مرغوب

کارخانه تولید کننده و مجموعه بزرگ خرید حوله تبلیغاتی زرین ساپ آمادگی خود را جهت همکاری و انعقاد قرارداد فروش و تولید انبوه حوله های سفارشی شما اعلام می دارد.

 

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

شرکت حوله زرین ساپ توليد کننده انواع حوله هاي دستی، استخری، حمامي، تن پوش و… با به کار گیری نیروهای فعال در بخش اینفورماتیک و اجرایی مجموعه خود آمادگي خود را براي همکاري با باشگاه ها، شرکت ها، کارخانجات، هتل ها، سازمان ها، مراکز تجاري، اداري و دولتي جهت ارائه حوله هاي   تبليغاتي در رنگها و اندازه های مختلف اعلام مي دارد .

خرید حوله تبلیغاتی با جنس مرغوب

خرید حوله تبلیغاتی با جنس مرغوب

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع حوله در طرح ها و مدل های مختلف و رنگبندی متنوع ، با کیفیت عالی، قیمتی مناسب، با دوام و پرکاربرد شما را در امر تبلیغاتی مفید در جهت رسیدن به چشم اندازتان کمک میکند . شما میتوانید به راحتی حوله ی مورد نظرتان را در ابعاد و رنگ بندی اختصاصی یا رنگ سازمانی خودتان سفارش دهید تا برند تجاری شما برروی آن حک گردد .

خرید حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

خرید حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

رضایت مشتریان ما سندی بر کیفیت و حساسیت تولیدی حوله زرین ساپ می باشد. صنایع حوله بافی زرین ساپ با تولید و ارائه انواع حوله های تبلیغاتی، حوله های فروشگاهی، حوله های  هتلی، حوله های سربازی ،  در اندازه های مختلف آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

 حوله تبلیغاتی ارزان

 حوله تبلیغاتی ارزان

اگر میخواهید سرمایه و انرژی خود را بر روی یک تبلیغات پر بازده متمرکز کنید پیشنهاد ما حوله تبلیغاتی زرین ساپ با طرح سفارشی برای برندتان است که باعث می‌‌شود افراد برند شما را بیشتر ببینند و در روز چندین بار از آن استفاده کنند همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد تا با یک بار تولید آن، مدت زمان بیشتری برند تبلیغ شده دیده شود.حوله تبلیغاتی در واقع یکی از هدایای تبلیغاتی هوشمندانه است که به علت کاربردی بودن، برند شما را هر روز در ذهن مشتری نگه میدارد.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی 

شرکتهای بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیفاتی فعالیت می کنند. صنایع حوله بافی زرین ساپ با فعالیتی نزدیک به یک قرن، قدیمی‌ترین تولیدکننده حوله در ایران می‌باشد. از چندین سال پیش ، در کنار تولید انواع حوله، در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با آرم و نشان سازمانها و برندهای تجاری فعالیت داشته است و می‌توان گفت در این زمینه با تجربه‌ترین تولیدکننده به حساب می آید.

 

طراحی روی حوله

طراحی روی حوله

حوله‌های تبلیغاتی تولید شده توسط حوله زرین ساپ، کیفیت و تنوع بالاتری را دارند که باعث شده مشتریان وفادار بزرگی چون بانک شهر، شرکت نفت و پتروشیمی و بیمارستان خصوصی شفا، شهرداری‌ها، بیمارستانها، هتلهای بزرگ و باشگاههای بزرگ و …حوله های خود را از کارخانه زرین ساپ درخواست کنند.

بافت‌ حوله تبلیغاتی یا بافت آرم

بافت‌ حوله تبلیغاتی یا بافت آرم

در این نوع کار،لوگوی شما بر روی خاب حوله و یا در قسمتی از انتهای حوله به صورت پارچه ای بافته می شود که اصطلاحا آن را بردر (Border) می نامند بنابراین گزینه اول خود سه حالت خواهد داشت:

  • الف) بافت بر روی حوله
  • ب) بافت بر روی بردر
  • ج) هر دو گزینه الف و ب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما