تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

تولید حوله تبلیغاتی با دریافت نکته نظرات مشتریان و اعمال آنها بر روی حوله انتخابی تاثیر مثبت و چشمگیری در مطرح نمودن حوزه کاری افرادی که قصد دارند یک تبلیغات پربازده را ارائه دهند تا نتیجه سفارش و تولید آن، بقا و ماندگاری بالایی در سطح فراگیر می باشد.

سفارش دوخت حوله

سفارش دوخت حوله

کارخانه حوله بافی زرین ساپ با داشتن چندین سال سابقه در امر تولید و فروش عمده انواع حوله ها و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تجربی و متدهای نوین روز توانایی این امر را دارد تا با دریافت نکته نظرات و مشخصات طرح و لوگوی ارگان سفارش دهنده که ممکن است مرکز تجاری یا اداری و یا مراکز اقامتی باشد را به مرحله دوخت و نهایتاً به مرحله فروش عمده برساند.

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

 

استفاده و به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای در مجموعه تولیدی زرین ساپ همواره در جهت ارتقا سطح کیفی حوله و بالا بردن تراکم بافت حوله و همچنین به کار گیری مواد و متریال اولیه که معمولا از نوع نخ پنبه 100% می باشد همگی در افزایش و جذب مشتری و ارائه یک محصولی با کیفیت تاثیر بسزایی دارد.

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

حوله های گلدوزی شده با طرح برند تجاری و سازمانی و یا هتلی می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی،نقش مهمی را در پر رنگ کردن  رسته کاری و برند مخصوص مراکز سفارش  دهنده را ایفا نمایند. اگر شما متقاضی خرید گرامی خواهان سفارش تولید حوله تبلیغاتی در تیراژ های بالا هستید،و تمایل دارید تا کسب و کارتان را رونق بخشید  و حوزه کاری خود را در افکار عمومی ماندگار سازید پیشنهاد ما به شما استفاده از حوله های تولیدی زرین ساپ می باشد که می تواند به صورت چاپ و گلدوزی تمامی نیازهای تبلیغاتی شما را مرتفع سازد؛ زیرا این محصول تبلیغاتی می تواند ببیشتر از سایر آیتم و اقلام تبلیغاتی در رسیدن به  اهداف تبلبغاتی شما مثمر ثمر باشد.

 

قیمت حوله تبلیغاتی

   قیمت حوله تبلیغاتی

 

قیمت فروش و تولید حوله تبلیغاتی به نسبت نوع حوله انتخابی و تراکم بافت تارو پود حوله  و میزان آبگیری (قدرت جذب آب) و تیراژ سفارشی شما تعیین می شود.اما کارشناسان ارشد و متخصص در بخش امور مالی همواره تمامی سعی خود را بر این امر متمرکز نموده اند تا همواره مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی حوله های انتخابی شما اعمال نمایند و انواع بودجه ها را پشتیبانی نمایند.

 

 

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

برخی از مجموعه های اینترنتی با قرار دادن اطلاعاتی در راستای نحوه خرید محصولات سعی دارند تا مشتریان خود را در فرایند خرید راهنمایی نمایند .مجموعه تولید کننده زرین ساپ یک نمونه از مجموعه های بزرگ تولید کننده در کشور می باشد که نسبت به رفاه حال مشتریان توجه ویژه ای نشان می دهد و این توجه ویژه همواره موجبات یک خرید آسان و مطمئن را فراهم می کند .خرید حوله تبلیغاتی زرین ساپ برای بسیاری از مجموعه های موجود در کشور رضایت بخش می باشد .

 

سفارش حوله تبلیغاتی عمده

سفارش حوله تبلیغاتی عمده

امروزه که مراجعه های حضوری و گشت و گذار پی در پی در بازار از فرایند خرید یک محصول حذف شده است فرصت های استثنایی خرید برای مشتریان در سایت های اینترنتی ایجاد گشته است .تولید کنندگانی همچون زرین ساپ پذیرای سفارشات مشتریان در هر زمانی و از هر موقعیت مکانی هستند .حوله تبلیغاتی که نمونه کاربردی از حوله ها به حساب می آید توسط بسیاری از صاحبان کسب و کار باشگاه های ورزشی و موسسات به صورت عمده سفارش داده می شوند .

 

 

 

 

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

کاملا واضح است که خرید عمده یک محصول تا چه اندازه مقرون به صرفه تر از خرید تکی آن محصول می باشد و این موضوع زمانی بیش از اندازه نمود می یابد  که خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده باشد .مجموعه تولید کننده زرین ساپ که امروزه یک نمونه از عرضه کنندگان مستقیم حوله تبلیغاتی ارزان قیمت در کشور به حساب می آید آماده همکاری با عمده فروشی ها و سایر مجموعه های بزرگ در کشور است .خرید از این مجموعه همواره سود بالایی را برای خریدار به همراه داشته است .

 

حوله فشرده تبلیغاتی

حوله فشرده تبلیغاتی

تنوع بالای حوله های تبلیغاتی راحتی بیشتری را برای مشتریان به همراه داشته است . یک نمونه از طرح های به روز و قابل توجه در حوله های تبلیغاتی ، حوله فشرده می باشد که امروزه پایه ثابت سفارشات اغلب مجموعه های بزرگ در کشور می باشد .مجموعه تولید کننده زرین ساپ که همواره به الیاف حوله تولیدی خود توجه ویژه ای نشان می دهد از جمله شناخته ترین مجموعه های کشور برای سفارش حوله تبلیغاتی درجه یک می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

حوله تبلیغاتی ورزشی

حوله تبلیغاتی ورزشی

ساز و کار اغلب کسب و کار ها در کشور به گونه ای است که باید در جهت رونق گرفتن آن از شیوه های تبلیغاتی مختلف استفاده نمایند .سفارش حوله تبلیغاتی ورزشی و سایر انواع حوله های تبلیغاتی یک نمونه از این اقدامات موثر می باشد .امروزه تمام باشگاه های ورزشی متناسب با برند و نشان تبلیغاتی خود می توانند نسبت به سفارش حوله تبلیغاتی اقدام نمایند و گامی موثر در توسعه تجارت خود بردارند .

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

 

یکی از موارد پر کاربرد که موجب مطرح نمودن برند و حوزه کاری مراکز سفارش دهنده در اذهان عمومی می شود،  گلدوزی روی حوله می باشد که بیشتر با استفاده از هنر کادر تولیدی فعال در بخش کارخانه ای و خیاطی مجموعه زرین ساپ انجام می گیرد. استفاده از طرح های گلدوزی بر روی حوله های دستی و خرید حوله های گلدوزی شده می تواند به منظور اهداف مختلفی همچون استفاده شخصی، هدیه به یک دوست و یا تبلیغات یک برند انجام شود.

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

 

چاپ بصورت گلدوزی انجام می پذیرد و در تعداد بالا بافت بصورت اختصاصی انجام می گردد. حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت 2 رو نخ یا یک رو مخمل تولید می شود .جهت اطلاع از لیست قیمت حوله دستی،حوله پالتویی،حوله حمام با مشاورین و کارشناسان متبحر و متخصص ما در مجموعه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما