کارخانه تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید حوله تبلیغاتی بر اساس لوگوی سفارشی دلخواه مشتری نام  و برند و رسته فعالیت شرکت و یا نهاد و یا هر سازمانی که قصد معرفی زمینه فعالیت خود را دارد را در اذهان عمومی ماندگار سازد.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

در بازار قیمت حوله های تبلیغاتی با توجه به کیفیت و ابعاد مختلفی که دارند متفاوت است.سفارش حوله تبلیغاتی از طریق اینترنت یکی از راه های سفارش اینگونه حوله ها است. پس از اینکه مدل مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید از طریق برنامه کاربردی واتساپ ارسال کنید و سفارش خود را ثبت کنید.فروش انواع حوله های تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت ارزان از طریق مرکز فروش عمده و سایت آن امکان پذیر است.

 

کارخانه تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

کارخانه تولید حوله تبلیغاتی

مرکز خرید عمده ی این محصول  یک سری شرایط را برای مشتری های خود فراهم کرده اند به طوری که خریدار بدون تلف کردن وقت می تواند کالای خود را در هر مکانی سفارش بدهد.هنگام خرید محصول نیز می توان در کمترین وقت انواع حوله های تبلیغاتی را مشاهده و خریداری نمود.قیمت خرید اینگونه حوله ها در بازار حوله تبلیغاتی به صورت عمده نسبت به دیگر نمونه های حوله در بازار متفاوت است وقیمت پایین تری دارد.

تولید بهترین نوع حوله تبلیغاتی

 

حوله تبلیغاتی به صورت سفارشی تولید می شود و بستگی به تعداد سفارش مشتری در حجم های مختلف متفاوت است.حوله تبلیغاتی بیشتر از طرف صاحبان برند و تولید کنندگانی مورد سفارش قرار میگرند که خواهان معرفی رسته و زمینه فعالیت خود هستند که  ، بیشترین نوع حوله ای که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و آن را تهیه و خریداری می کنند مدل حوله دستی است یا حوله های ابعادی می باشد که مورد قبول مشتریان واقع شده است.

تولید حوله تبلیغاتی در رنگ دلخواه مشتری

تولید حوله تبلیغاتی در رنگ دلخواه مشتری

اصولا حوله رنگ تیره هزینه بالاتری نسبت به حوله رنگ روشن دارد. برای ثابت بودن و ماندگاری رنگ حوله و حفظ کیفیت و رعایت بهداشت و سلامتی استفاده کنندگان، نوع رنگ به کار رفته در حوله بسیار مؤثر است.وزن حوله: حوله هایی که وزن کمتری دارند قیمت پایین تری هم دارند. اما حوله با کیفیت بالاتر که نرمی و آبگیری بالاتری دارند وزن بیشتری دارند.

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

نخ هایی که در شرکت زرین ساپ به کار گرفته می شود 100% نخ پنبه هستند و شامل نخ های اپن و رینگ است.که توصیه ما نخ رینگ به دلیل کیفیت و دوام بهتر است.نوع بافت وچاپ حوله:بسته به نوعی که انتخاب می کنید و بسته به تیراژ سفارش متفاوت است.

نولید کننده حوله هتلی تبلیغاتی

نولید کننده حوله هتلی تبلیغاتی

شاید یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان میدهد حوله هتل باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرزدهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان میدهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است هر هتلی برای خود، حوله هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش میدهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی میشود.

 

گلدوزی روی حوله

گلدوزی روی حوله 

در این روش طرح بر روی حوله گلدوزی می‌شود مزیت های روش گلدوزی لوگو این است که محدودیت رنگ نداریم و در تعداد کم و یا زیاد،سفارش بسیار سریع آماده می‌گردد.در روش گلدوزی لوگو می توان به این گزینه اشاره داشت که هزینه گلدوزی به ازائ واحد کار ثابت می باشد و بین 100 عدد یا 2000 عدد فرقی در قیمت گلدوزی نخواهد داشت.همچنین اگر طرح لوگو وآرم بزرگ باشد در هنگام خشک کردن صورت نخ‌های قسمت گلدوزی با برخورد به صورت حس نامطلوبی ایجاد می‌نمایند البته اگر طرح کوچک باشد مشکلی ایجاد نمی کند.

 


موارد استفاده از حوله تبلیغاتی

موارد استفاده از حوله تبلیغاتی

یکی دیگر از خدمات کارخانه حوله  تولید حوله های باشگاهی با آرم و لوگوی چاپ شده و بافت برجسته می‌باشد. این نوع حوله ها در انواع مختلف به سفارش باشگاهها تولید میشود که رایج ترین آن: به صورت حوله تن پوش و حوله استخری و حوله دستی میباشد.  حوله آنتی باکتریال به دلیل بو نگرفتن زودهنگام، جزو بهترین حوله ها به حساب میآیند. همچنین حوله های میکروکتان با قدرت بالای جذب عرق و آب برای کاربردهای ورزشی و باشگاهی بسیار استفاده میشود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما