ارزانترین قیمت حوله هتلی

ارزانترین قیمت حوله هتلی را همراه با بالاترین کیفیت و تنوع در ابعاد را با خرید عمده از مجموعه زرین ساپ تجربه کنید. حوله های هتلی زرین ساپ با بافت متراکم و قوی می توانند به صورت لوگودار و یا ساده به مرحله تولید و نهایتا به مرحله فروش عمده و صادرات برسند.

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

یکی از ملزومات اساسی مورد نیاز هتل‌ها، محصولات بهداشتی و حوله هایی است که برای مسافران ارائه خواهند کرد. معمولا هتل‌ها برای جذب بهتر مسافران و رضایت بیشتر آن‌ها نیاز به منسوجات با کیفیت بالا و ارائه خدمات هتلداری قوی دارند. حوله هتلی یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صنعت هتلداری به آن اهمیت داده می‌شود. مجموعه زرین ساپ، سال هاست در زمینه تولید حوله و محصولات بهداشتی هتلی با کیفیت فعالیت داشته و از این رو توانسته بهترین متریال را که از نظر کیفی در سطح بالایی بوده و همچنین از نظر قیمتی در شرایط مناسبی باشد، ارائه دهد.

ارزانترین قیمت حوله هتلی زرین ساپ

قیمت حوله هتلی

قیمت حوله هتلی تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل ابعاد حوله و نوع نخ به کار برده شده در تولید و بافت حوله هتلی می باشد. در این قسمت باید این نکته را یادآور شد که حوله های هتلی از 2 نوع نخ اپن و رینگ تولید شده است که قیمت نخ اپن ارزانتر از قیمت حوله نخ رینگ می باشد. دلیل این اختلاف و تفاوت قیمت نرمی و تراکم در حوله می باشد که حوله نخ رینگ نرم تر و لطیف تر می باشد که قیمت آن تحت تاثیر این آیتم است.

صادرات حوله هتلی

از جمله فعالیت های عمده ای که زرین ساپ انجام دادن آن را در راس امور تجاری خود قرار داده است، صادرات حوله هتلی به تمامی نقاط دنیا می باشد. این شرکت با تاسیس دفاتر فروش خود در نقاط مختلف جغرافیایی از جمله عراق، قطر، دبی، گرجستان و ارمنستان به صورت سالانه، این توانمندی را دارد بخش عمده ای از نیازهای وارداتی این کشور ها را در بخش حوله و ملزومات هتلی برطرف نماید و موجب رونق اقتصادی کشورمان در بخش صادرات شود.

خرید حوله هتلی پنبه ای

خرید حوله هتلی پنبه ای

در کل حوله‌هایی که از جنس پنبه هستند دارای قدرت جذب آب بالاتری هستند. دلیل آن هم این است که پنبه تا ۲۵ برابر وزن خود آب جذب می‌کند. حوله‌هایی که در آن‌ها ۱۰۰ درصد پنبه به کار برده شده است بسیار نرم و آبگیر خواهند بود اما اگر درصدی از الیاف مصنوعی به آن‌ها اضافه شود عمر بیشتری خواهند داشت. معمولا حوله‌هایی که به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم از جنس پنبه هستند. این حوله‌ها گزینه‌ مناسبی برای هتل ها خواهند بود، زیرا هم نرم هستند و هم باکیفیت.

 

 

خرید حوله هتلی در ابعاد مختلف

خرید حوله هتلی در ابعاد مختلف

سایز حوله نیز یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت آن اثر می گذارد و باید به این نکته توجه داشت که قیمت حوله هتلی با سایز آن رابطه مستقیمی دارد که هرچه ابعاد حوله بزرگتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. قیمت حوله‌های تن پوش معمولا بالاتر از سایر انواع حوله ها می باشد. شرایط بازار، برند تولید کننده و همچنین تنوع و طرح آن‌ها از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت هستند. برای سفارش انواع حوله هتلی می‌توانید به وبسایت‌های فروش آنلاین مانند زرین ساپ یکی از مراکز معتبر که کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم دارد مراجعه کنید.

 

 

خرید حوله دستی هتلی

خرید حوله دستی هتلی

پاکیزگی از مهم ترین اصول شهروندی است که توجه فراوانی به آن شده و جزء آداب اصلی به شمار می آید. حوله دستی هتلی یکی از عناصر اصلی و مهم در هر اتاق از هتل ها به شما می رود. کشور ایران یکی از برترین سازندگان انواع حوله در جهان می باشد که در بسیاری از کشور ها از حوله های تولید ایران استفاده می شوند. حوله زرین ساپ نیز با هدف قرار دادن موضوع رعایت بهداشت در هتل ها اقدام به تولید حوله های هتلی در نوع دستی نموده است.

 

خرید حوله هتلی در سایز های استاندارد

ابعادوزن
30*4060
40*70150
40*90200
40*80170
80*140550
80*130500
تن پوش 1251250

حوله های هتلی در ابعاد و اندازه های مختلفی بنا به درخواست هتل داران و سایر مراکز بهداشتی و کلینیک های زیبایی و مراکز اسپا تولید و عرضه می شوند. در جدول فوق ابعاد و اندازه و وزن حوله های هتلی نیز مشخص شده است. شما میتوانید با بررسی جزئیات این محصول خرید خود را نهایی نمایید.

 

قیمت حوله دستی هتلی + خرید و فروش

قیمت حوله دستی هتلی + خرید و فروش

میزان کیفیت حوله ها و قیمت گذاری بر روی آنها با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند و از این رو می توان قیمت انواع حوله ها را تخمین زد. فراز و فرودهای اقتصادی و شرایط حمل و نقل و توزیع نیز جزء عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت انواع حوله ها می باشند. در زمان کنونی، قیمت حوله دستی هتلی تحت شرایط گفته شده گوناگون می باشد و با توجه به تغییرات قیمت مواد و متریال اولیه ممکن است تغییر پیدا کند.

 

خرید حوله هتلی با تخفیف

خرید حوله هتلی با تخفیف

گروه تولیدی  حوله زرین ساپ برای اینکه قدرت خرید مشتریان را افزایش دهد و با توجه اینکه حوله های هتلی در ایام پیک مورد استفاده قرار می گیرند در این بازه زمانی برای خرید در تیراژ های بالای حوله هتلی تصمیماتی را اتخاذ نموده است که با اعمال آفر های ویژه بالاترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد. البته کیفیت محصولات زرین ساپ امری کامل اثبات شده است. اجرایی نمودن تخفیفات ویژه دلیل بر افت کیفیت محصولات حوله ای زرین ساپ نمی باشد.

 

 

 

خرید حوله هتلی با کیفیت

خرید حوله هتلی با کیفیت

حوله های انتخابی بهتر است از جنسهای با کیفیت که پنبه خالص می باشد تولید شده باشند، تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند و حالت اولیه خود را حفظ نمایند. جنس حوله ها به گونه ای باشند، که با پوست انسان سازگار بوده و سبب ایجاد حساسیت یا هر نوع مشکل پوستی نشوند. در نهایت اینکه حوله های هتلی از قدرت لطافت کافی برخوردار بوده تا باعث رضایت خاطر مهمانان شده و قدرت آب گیری و خشک کردن در حداقل زمان را داشته باشند.

 

حوله هتلی اعلا

حوله هتلی اعلا

یکی از مهم ترین منسوجات برای هتل ها، انواع حوله هتلی برای حمام و یا خشک کردن دست و صورت است. این حوله ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مشتریان در هنگام استفاده از آنها راحتی را احساس کنند. اگر حوله سبک باشد اغلب کیفیت پایینی دارد و کارکرد آن نیز کوتاه مدت است. اما زمانی که حوله سبک باشد و همین طور نازک نباشد باعث می شود جذب رطوبت بیشتری داشته باشد و افراد در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند.

یک سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که حوله با چه کیفیتی جذب رطوبت بیشتری دارد؟ حوله های پنبه ای از حلقه های تو در تویی ایجاد شده است که هر چه این حلقه ها بیشتر باشد، میزان جذب رطوبت نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه حوله نیز ضخیم تر خواهد بود.

 

معیار خرید حوله هتلی

معیار خرید حوله هتلی

وزن حوله بر اساس واحد متر مربع اندازه گیری می شوند. قطعا حوله هایی که سبک تر هستند از نظر ضخامت نازک تر و از نظر قیمت ارزان تر می باشند. بهتر است حوله های ارزان و نازک را به منظور مسافرت استفاده کنید. زیرا باید در هتل ها از حوله های ضخیم تر، با کیفیت تر و البته گران تر بهره بگیرید. زیرا ارائه خدمات عالی می تواند زمینه را برای جذب مشتریان بیشتر فراهم کند. حوله های ضخیم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. زیرا در اثر شستشو و استفاده از مواد شوینده به سرعت کیفیت خود را از دست نمی دهند. در معرفی معیار خرید حوله هتلی باید اشاره ای به ابعاد آن نیز داشته باشیم. معمولا این حوله ها در سه سایز دست و صورت، حمام و استخر ، زیرپایی تولید می شوند.

 

عوامل موثر در جذب رطوبت

عوامل موثر در جذب رطوبت

یکی از عمده ترین خصوصیات حوله های هتلی که زرین ساپ در تولید حوله های خود لحاظ می نماید استفاده از نخ 100% پنبه می باشد. تمامی حوله های پنبه ای متشکل از حلقه هایی درون پارچه می باشد . این حلقه ها در پارچه به حوله کمک می کند تا آب و رطوبت را به خوبی جذب کند. تعداد حلقه های موجود در یک حوله قدرت جذب آب و رطوبت را مشخص می کند. هر حوله که از جنس پنبه ای باشد متشکل از حلقه هایی درون پارچه می باشد که این حلقه ها در پارچه عامل جذب آب می باشند . تعداد حلقه های موجود در یک حوله تعیین کننده قدرت جذب آب حوله هستند .

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما