قیمت حوله تبلیغاتی با مناسبترین قیمت و کیفیت

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله تبلیغاتی در سطح متعادل و ارزان توانسته است محصولی عاری از هرگونه عیب و ایرادی را تقدیم حضور مرکز سفارش دهنده نماید.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

 

هدف گروه تولیدی زرین ساپ همواره بر این اصل برقرار بوده که با ارائه قیمتهای مقرون به صرفه محصولات حوله ای خود را با کیفیتی بالاتر و ظاهری شیک و کاربرپسند به بازار جهانی ارائه دهد و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این محصولات بتواند یکی از نامدارترین کشورهای تولید کننده حوله تبلیغاتی در جهان شناخته شود.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

حوله‌هاي تبليغاتي در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هاي متنوعی عرضه می‌شوند تا بتوانند تقاضاهای متعدد موجود در بازار را برآورده کنند. اندازه حوله‌های تبلیغاتی از حوله‌های کوچک دستی تا حوله‌های استخری بزرگ متغیر است. اما حتی کوچک‌‌ترین حوله‌ها هم سطح بزرگی را برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی شما فراهم می‌کنند. وقتی که هدیه تبلیغاتی شما یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبتان برای شما فرقی نخواهد داشت. در واقع شما می‌توانید فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان خود از قشرهای مختلف تأثیر بگذارید

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

انواع حوله های فشرده در شکل و اندازه های گوناگون در بازار به فروش می رسند که میتوان از آنها برای تبلیغات استفاده کرد.حوله های فشرده به انواع حوله های گفته میشود که بصورت بسیار کم حجم و کم جا، در یک بسته بسیار کوچک فشرده شده و به بازار عرضه میگردد. برای استفاده از این دسته از حوله ها، باید آنها را در یک ظرف پر از آب ولرم قرار داده تا خود بخود از هم باز شود. حوله های فشرده غالبا از بافتی نازک و نرم برخوردار هستند، یعنی جز این نیز نمیتواند تولید گردد! زیرا این نمونه از حوله ها، تنها مدلهایی به شمار میروند که باید در بسته بندی های بسیار کوچک فشرده و تولید گردند.

 

قیمت حوله تبلیغاتی ارزان

قیمت حوله تبلیغاتی ارزان

یکی از شرکت هایی که در تبریز مشغول فعالیت در حوزه حوله های تبلیغاتی با بافت آرم می باشد، شرکت زرین ساپ است. این شرکت با ارائه قیمت حوله تبلیغاتی در سطح ارزان توانسته آمار فروش خود را هم در بازار داخل و هم صادرات به نهایت رشد برساند. آماری که از سال 96 زرین ساپ به دست آمده، نشان می دهد که رفته رفته قدمهای مثبت این شرکت را در عرصه صادرات خواهیم دید. بیشتر حوله های تبلیغاتی سفارش شده از سمت کشورهای عربی و سمت غرب ایران بوده است؛ چراکه هم قیمت مناسبتری برای آنها عرضه می شود و هم تنوع طرح و کیفیت تکمیل است و دست خریدار را در انتخاب کاملا باز می گذارد.

 

حوله تبلیغاتی تبریز

حوله تبلیغاتی تبریز

شهر تبریز نیز از جمله شهرهای پرقدرت در صنعت نساجی می باشد. حوله هایی که در این منطقه تولید و عرضه می شوند، هم از لحاظ کیفیت و هم تنوع رنگبندی و طیف مدل، بسیار عالی و ایده آل هستند. شرکت هایی که در این منطقه فعالیت دارند، بیشتر از سایر شهرها می باشند و حتی تهران نیز اکثر تامین های خود را از تبریز انجام می دهد. از این رو روی قدرت اقتصادی تبریز در صنعت حوله بافی می توان حساب ویژه ای باز کرد؛ کما اینکه امروزه اکثر مشتریان صادراتی نیز مستقیما از این شهر اقدام به خرید می کنند.

 

کاربرد حوله های دستی کوچک در تبلیغات

کاربرد حوله های دستی کوچک در تبلیغات

این حوله‌ها روش کم‌هزينه‌اي براي توزيع تبليغات در سطح انبوه به شمار مي‌روند.از حوله های دستی در داخل اتاق و در استخر به طور مداوم استفاده می شود. همچنين براي استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي که ورزشکاران مي‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نيز براي بيماراني که به مدت طولاني در بيمارستان‌ها بستري هستند و براي هديه دادن به جوانان در اردوهاي تابستاني، خيلي مناسب هستند. حوله‌هاي دستي کوچک براي کار نظافت و پاک کردن هم قابل استفاده هستند.

مزایای استفاده از حوله تبلیغاتی

مزایای استفاده از حوله تبلیغاتی

  • در نگهداری از حوله های فشرده تبلیغاتی با کمبود فضا مواجه نخواهید شد.
  • از این حوله ها نمی توان صرفا برای خشک کردن پس از یک حمام آب داغ استفاده کرد از حوله های تبلیغاتی می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد.
  • حوله های تبلیغاتی دارای طول عمر زیادی هستند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین امتیازات این حوله های سفارشی می باشد.
  • برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد.
  • قیمت حوله تبلیغاتی معمولا با توجه به تولید آن در تیراژ بسیار بالاو اغلب در قالب حوله دستی دارای رنج ارزانی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما