فروش حوله تبلیغاتی | قیمت حوله های تبلیغاتی میکروفایبر در شیراز

حوله در انواع مختلفی برای فصول مختلفی در ابعاد گوناگونی برای کاربرد های متفاوتی امروزه تولید می گردد و در هر مکان و زمانی در هر خانه از آن در جای جای خانه استفاده می گردد چرا که هم دوام بالاتر از یک ساله در بدترین حالات خود را دارد و هم نسبتا به صرفه است. ابتدا در نوع الیاف پشمی و پنبه ای رایج ترین بودند سپس الیاف مصنوعی و امروزه الیاف طبیعی بامبو و حوله های میکروفایبر با قابلیت هایی بالاتر و نرمی و لطافت بیشتر و وزن نسبتا کمتر که از ویژگی های این محصولات است.

همچنین حوله های پشمی و پنبه ای در زمان بخصوص نو بودن آنها دارای بوی منحصر به فردی هستند که شاید ذائقه هر شخصی نباشد و حوله مود پسند بیشتر این افراد حوله های میکروفایبر باشد و توصیه به خرید آن شود امروزه حوله میکروفایبر نیز در انواع مختلف تن پوش، دستی، تبلیغاتی در سایز ها و ابعاد مختلفی تولید می گردد این حوله بخصوص در آشپز خانه بسیار مورد پسند بانوان می باشد.

قیمت فروش حوله تبلیغاتی میکروفایبر دائما نوسانی است. اکثر فروشندگان به صورت عمده نمی توانند خرید قابل قبول و قابل اطمینانی از لحاظ قیمت داشته باشند؛ چراکه پیش بینی معلومی از اوضاع بازار ندارند.

حوله های میکروفایبر امروزه کاربردهای چندگانه و فراوانی را به خود اختصاص داده به همین جهت میزان فروش آنها در بازار دائما بالا است. لذا شرکتهای پخش  که روی این محصولات کار می کنند، از نوسان شدید قیمت این حوله ها می نالند. همچنین با این روند، نمی توانند ریسک کرده و خرید کلانی انجام دهند؛ چراکه هر آن ممکن است قیمتها تغییر یابند.

حوله های تبلیغاتی یکی از رایج ترین راه ها برای افزایش اعتبار یک شرکت گشته است که انواع گوناگونی را شامل می شود و در بردارنده ذوق و سلیقه برند ها و شرکت ها می باشد که در رنگ ها و جنس های متنوع بر حسب نیاز تولید می گردد.

علاوه بر این از این محصول در مجالس کوناگون دیگر نیز استفاده می گردد تا نشانی از میزبانی زیبای میزبان باشد.

فروش حوله تبلیغاتی | قیمت حوله های تبلیغاتی میکروفایبر در شیراز

تولید حوله تبلیغاتی در تبریز

 حوله های تبلیغاتی در ابعاد و اوزان استاندارد و متنوعی تولید می شوند که با سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. توصیه می کنیم یکبار برای تبلیغ مجموعه خود از این حوله ها استفاده کنید و از مزایایی که دارند برخوردار شوید.

تولید حوله در تبریز دیرینه بالایی دارد و امروزه در تولیدی ها و شرکت های مختلف تولید حوله به جز تولید حوله هایی نظر حوله استخری، حمام، تن پوش، حوله های تبلیغاتی نیز باب گشته است از جمله شرکت های تولید حوله در تبریز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله ارس تبریز
  • حوله آلاله ( که حوله تبلیغاتی آلاله نیز تولید میگردد)
  • تولیدی های متعدد و کارگاه های خانگی

حوله تبلیغاتی تبریز در بازار های داخلی بسیار پرطرفدار است و قیمت حوله ارس و حوله آلاله آذر را به راحتی می توان پیدا نمود این حوله ها کم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب دارند.

بیشترین صادرات حوله تبلیغاتی و حوله های دیگر از کشور اکثرا به کشور های همسایه بخصوص عراق و کویت می باشد که محبوبیت بالایی دارد و شناخته شده است.

 

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبرحوله های میکروفایبر با توجه به قابیلت ها و برتری های ویژه ای که دارند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این حوله ها از نخ های ویژه و خاصی تولید می شوند که باعث نرم بودن و همچنین قابلیت آبگیری زیاد آنها می گردد. وزن سبک و کیفیت این حوله ها باعث شده تا بیشترین سفارش ها از سوی مشتریان از این نوع باشد. چرا که در مقابل با سایر اقلام تبلیغاتی ویژگی های بیشماری دارند.

این حوله ها و دستمال ها در برخی از مراکز و مغازه به عنوان دستمال های جادویی نیز به فروش می رسند.

خرید حوله با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده انجام می گیرد اما به دلیل مناسب بودن قیمت و همچنین شکل ظاهری شکیل حوله میکروفایبر چاپ حوله تبلیغاتی از این جنس انجام می گردد.

قیمت حوله تبلیغاتی در کارخانه تولیدی

قیمت حوله تبلیغاتی در کارخانه تولیدیاز آنجایی که الیاف مورد استفاده در حوله های تبلیغاتی و شکل و نمای آن با توجه به خواست مشتریان انجام می گردد و این که نمی توان حوله تولیدی برای شرکتی را به جاهای دیگر به فروش رساند تولید کننده حوله تبلیغاتی نمی تواند قیمت مشخصی را اعلام نماید چرا که به تعداد خواسته شده نیز بستگی دارد و تخفیفاتی به همین جهت برای حوله آرم دار هر یک از تولیدی ها و شرکت ها در نظر می گیرند از ین رو استعلام از چند شرکت می تواند مفید واقع شود.

علاوه بر این در تولید و خرید و فروش هر تولیدی فاکتور هایی نظیر استهلاکات کارگاه و ابزارالات استفاده شده و همچنین به دلیل ثبات نداشتن میزان قیمت مواد اولیه در حوله های تولیدی همچون رنگ ها و الیاف بکار رفته و ظرفت آنها قیمت ها متفاوت است و بدلیل نبود بازار ثابت اراِئه و آپدیت نگهداشتن وب سایت ها کار بسیار سختی می باشد پس برای قیمت واقعی محصولات انتظار تغییران نسبتا کمی را باید داشت.

فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمدهحوله های تبلیغاتی اکثرا به صورت عمده به فروش می رسند و در دو نوع می تواند عرضه گردد یکی دارای آرم برای شرکت ها و مکان ها و استفاده های خاص با توجه به درخواست و سفارش مشتری و دیگری در ابعاد مختلف با بسته بندی و قیمت متناسب مناسب برای مجالس مختلف بدون برند و یا آرم خاص تا خرید به صورت عمده از مراکز خرید و فروش محصولات صورت پذیرد.

مراکز فروش عمده این محصول بیشتر در تهران،تبریز، اصفهان واقع است.

اما به جهت پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت برای خرید و دیگر کارها در زندگی روزمره خرید عمده این محصولات بدون واسطه از مراکز پخش معتبر فراهم گشته است به صورتی که در بیشتر مواقع قیمتی ارزان تر از خرید حضوری را دارا می باشد.

قیمت عمده حوله می توانند در شهر های تولیدی با دیگر شهر ها و استانها متفاوت باشد از این منظر توصیه به خرید غیر حضوری بیشتر است.


عرضه مستقیم حوله تبلیغاتی در کشور

عرضه مستقیم حوله تبلیغاتی در کشورعرضه مستقیم حوله تبیغاتی در کشور بیشتر در مراکز معتبر فروش حوله و اعطای نمایندی از سوی شرکت ها به این مراکز انجام می گیرد و همانطور که گفته شد در شهرهایی همچون تهران و تبریز با قیمت ارزان تر انجام می گردد از این رو بیشترین تجارت این محصول و خرید و فروش آن در این شهرا انجام می گردد. تولیدی حوله تبریز و تولیدی حوله در تهران بیشترین بازار داخلی را به خود اختصاص داده است از جمله تولیدی حوله تن پوش، حوله استخری و حمام و حوله های دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. حوله ساینا
  2. حوله برق لامع
  3. حوله ارس
  4. حوله دماوند
  5. حوله فاضل

از مرکز فروش حوله در اصفهان نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله زمرد
  • حوله آذریس
  • نمایندی حوله برق لامع
  • تولیدی حوله ثامن

صادرات انواع حوله تبلیغاتی

صادرات انواع حوله تبلیغاتی شرکت ها و برندهایی نظر حوله ساینا علاوه بر عرضه داخلی محصولات خود صادرات برون مرزی نیز داشته اند.

برای صادرات در حین این که باید از کیفیت بلایی برخوردار بود بخصوص در حیطه حوله تبلیغاتی باید به مواردی دقت نمود از جمله:

  1. قیمت مناسب
  2. تنوع بالا
  3. زیبایی ظاهری

خرید حوله تبلیغاتی در رنگ های متنوع

خرید حوله تبلیغاتی در رنگ های متنوعخرید حوله های تبیغاتی در رنگ ها و طرح های مختلف با توجه به نیاز ها و کشش بازار متنوع می باشد از این رو می توان به خرید حوله ای متخلف مانندحوله ارس، حولخ ساینا و حوله برق لامع و انواع خرید و فروش حوله تبلیغاتی پرداخت. پر طرفدارترین رنگ ها در حوضه به خصوص تبلیغاتی ها عبارتند از:

  • آبی
  • سفید
  • طوسی
  • طیف رنگ قرمز

اصولا در این زمینه بیشتر طیف رنگ های روشن استفاده می گردد چرا که نمادی از سلیقه میزبان می باشد و نشان و معرف آن نیز می گردد.

سایت فروش سایز های مختلف حوله تبلیغاتی

سایت فروش سایز های مختلف حوله تبلیغاتیفروش اینترنتی محصولات در تمام مواد از منسوجات و مواد غذایی و مواد شیمایی و … در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است و این محصولات حوله را با تنوعی بالاتر و بیشتر از بازارهای محلی در سایز ها و ابعاد گوناگون  و ویژگی های متنوع می توان در این بستر یافت و به خرید غیر حضوری در مدت زمان کمتر پرداخت.

به دلیل ویژگی های بالا و صرفه جویی در وقت و هزینه اسفتاده و خردید اینترنتی با سرعتی باور نکردنی در حال رشد می باشد.

تا به حال به این فکر کرده اید که را قیمت محصولات در اینترنت بسیار ارزان تر از خرید واقعی می باشد؟

یا به این فکر افتاده اید که محصولات را مستقیما از تولید کنندگان خریداری نمایید؟

یا اصلا پیش آمده که دنبال طرحی در بازار بگردید ولی به سختی پیدا شود و یا اصن موجود نباشد؟

سایت های معتبری راه حل برای این پرسش ها را ممکن ساخته است.

از جمله سایت های که به خرید و فروش آنلاین می پردازند در زیر معرفی می گردد:

  • ارس تول
  • ناز باف تول
  • آلاله
  • ساینا تول
  • شیک و پیک

تامین کننده حوله تبلیغاتی در جنس های گوناگون

تامین کننده حوله تبلیغاتی در جنس های گوناگونفروش حوله تبلیغاتی در بازار توسط تامین کنندگان این محصول در دو نوع داخلی و خارجی انجام می گرید اما به دلیل این که قیمت داخلی آن برای همه ارگان ها مناسب بوده و نوع بومی ارزان تر می باشد بیشتر مصرف کنندگان ترجیحا از این نوع استفاده می نمایند.

با کمی حوصله و جست و جو در اینترنت می توان تامین کنندگان مطرح را شناخته و از آن ها خریداری نمایید.

صنعت حوله در ایران بخصوص در دو قطب تبریز و اصفهان در ابتدا تولید حوله در منزل می بود و مردم به بافت حوله می پرداختند و در شهرک صنعتی انجام نمی شد و اگر سفری به این مناطق داشته باشید هنوز هم می توان شاهد بافت و انجام این هنر زیبا بود.

خریداران حوله تبلیغاتی

خریداران حوله تبلیغاتیاز عمده خریداران حوله های تبلیغاتی می توان به :

  1. شرکت ها
  2. بیمارستان ها
  3. رستوران ها
  4. هتل ها

اشاره نمود. هر چند از این محصول در مراسم ها و جشن های مختلف مانند عروسی ها و دیگر مراسمات استفاده می گردد تا یادگاری باشد برای مهمانان گران قدرشان.

و اما از دلایل انتخاب حوله تبلیغاتی از بین حجم عظیمی از تبلیغات و هدیه های طراحی شد هرد این زمینه می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • چون یک وسیله شخصی است و روزانه از این استفاده می شود تاثیر بالایی از این حیث دارا می باشد.
  • نگهداری و توزیع آن بسیار راحت است
  • فضای تبلیغاتی بالایی را درا می باشد
  • حوله در هر مکانی و در هر مسافرتی و هر جایی کاربرد دارد
  • با این که یک کادو شکیل و لوکس است از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان به شمار می آید.

بزرگ ترین بازار حوله تبلیغاتی در کشور

بزرگ ترین بازار حوله تبلیغاتی در کشورشاید در تمام بازار های محلی در هر  شهرستانی بتوان مغازه هایی که منسوجات و حوله می فروشند را پیدا نمود اما باید توجه کرد بزرگترین بازار های عرضه حوله شاید به دلیل وجود و تولید حوله تبلیغاتی تهران و تبریز بازار اصلی نیز در این شهر ها می باشد که نسبت به دیگر شهرها قیمت ارزان تر و تنوع بالایی را دارا می باشند و اکثر تامین کننده ها و مراکز در شهرستان ها از این قبیل شهر ها محصولات قابل فروش خود را تهیه می نمایند. 

راهنمای خرید حوله تبلیغاتی

راهنمای خرید حوله تبلیغاتیعوامل زیادی در خرید حوله تاثیر می گذارد و نکات زیادی را باید در نظر گرفت از جمله مواردی همچون:

  1. نوع حوله که در انواع حمام، دستی، تن پوش در ابعاد و اندازه های مختلفی موجود است.
  2. جنس حوله ( پنبه ای، میکروفایبر، بامبو، پشم)
  3. وزن حوله ( می توان وزن حوله را نشانی از کیفیت آن دانست چرا که با افزایش وزن باعث افزایش قیمت و کیفت می شود)
  4.  قیمت در نظر گرفته شده
  5. رنگ ( بخصوص در انتخاب حوله های تبلیغاتی و کادویی)

به طور کلی برای فصول گرم از حوله نازک و برای فصول گرم از حوله های زبر و سنگین استفاده می شود تا تجلی همان ایام موجود باشد.

نکته قابل رتوجه در انتخاب حوله های تبلیغاتی در حجم زیاد خریداری می شود شکل ظاهری و کیفیت همراه با قیمت مطلوب آن است در این حیطه بیشتر حوله هایی با رنگ روشن نماد روشنی است و باعث بازتاب بهتر در تبلیغات برند به حساب می آید.

تولید کنندگان برتر حوله تبلیغاتی در کشور

تولید کنندگان برتر حوله تبلیغاتی در کشوربا وجود این که ما ایرانیان بسیار علاقه به خرید کالای خارجی داریم بخصوص اجناسی از قبیل ترک و فرانسه و آلمانی باید این نکته را در نظر گرفت که با پیشرفت های اخیر و یا از دیرباز برخی از محصولات ایران از کیفیت نسبتا بالایی بر خوردار بوده و در بازار های بزرگ جهانی نیز عرضه می گردد و با گذشت زمان به تعداد این اجناس و کالا ها روز به روز افزوده می شود از جمله صنعت سرامیک ، منسوجات، فروش و…

از این بین تولیدات و شرکت هایی ایرانی صادرات خارجی نیز داشته و کیفیت بالایی دارد از تولید کنندگان برتر حوله های تبلیغاتی در داخل کشور می توان به شرکت هایی نظیر ارس، آلاله، فاضل، برق لامع و … اشاره نمود که از هر حیث تلاش به عرضه بهتر محصولات خود می کنند بخصوص که یک حس رقابتی برای این تولیدکنندگان و شرکت ها در بازار به وجود آمده است.

فروشنده عمده حوله تبلیغاتی

فروشنده عمده حوله تبلیغاتی بهترین راه برای خرید عمده به صورت غیر حضوری در هر زمینه از جمله حوله تبلیغاتی دانست چراکه می توان با خیال راحت در خانه خود نشست و با بررسی کامل قیمت های عرضه شده محصولات و تماس با آنها که فروشنده های عمده در بستر اینترنت کم هم نیستند و مقایسه کلی آنها و امتیازات در نظر گرفته شده خرید با بیشترین ضریب اطمینان را داشت از این بین بیشتر این سایت ها تخفیفات خوبی را نیز در نظر گرفته اند مانند تخفیف حوله پالتویی که کاربران خانگی بخصوص علاقه بالا به خرید این کالا را نشان می دهند.

همچنین در این نوع خرید نیاز به صرف وقت بالا و هزینه های جانبی دیگر ناشی از رفت و آمد نداشته و تنوع نسبتا بالاتری را نیز دارند و همچنین امکاناتی از قبیل مرجوع کردن محصولات در صورت نقص را نیز در بیشتر مواقع شامل می شوند.

با این وجود اگر کسی علاقه به خرید حضوری دارد بهترین شهر ها برای خرید حوله بخصوص حوله تبلیغاتی از شهرهایی همچون تبریز و تهران و اصفهان که بیشترین تولیدی دارا هستند می باشد.

مرکز تولید و طراحی انواع حوله تبلیغاتی

مرکز تولید و طراحی  انواع حوله تبلیغاتی تولید و طراحی انواع حوله تبلیغاتی به عنوان یک ایده کسب و کار پر سود شناخته شده است که بازار اشباهی را ندارد از این رو امروزه تولیدی های متعددی در این حیطه شکل گرفته است که نه تنها کارها و طرح های از پیش تعیین شده دارند به انتخاب خریدار ( مشتری) و با توجه به سلیقه آنها و تعداد در خواستی با آرم گفته شده از سوی آن ها نیز تولید می گردد.

از این رو چون هم هزینه پایین تری دارد و هم این که حداقل به مدت یکی دو سال از این محصول استفاده می گردد بهترین راه تبلیغ و یا هنر نمایی و یادآوری خود می باشد.

لیست کامل این مراکز را با کمی سرچ در اینترنت و یا با کمی پرس و جو شاید بتوان در شهرستان های متعدد پیدا نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما