فروش حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته صنعتی و با اعمال نکته نظرات و سلیقه مشتریان انجام می گیرد. این گروه تولیدی آمادگی خود را جهت تولید و فروش حوله تبلیغاتی طبق سفارش مشتری اعلام می دارد.

 

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

قیمت آلو برقانی در فروش عمده

همانطور که از نام این نوع از حوله ها پیداست بافت و تراکم تاروپود این حوله ها بسیار بالا و به صورت منسجم و فشرده بوده و در حجم و ابعاد آن در اثر برخورد با آب چند برابر می شود و به علت اینکه قبل از استفاده ، فضای کمی را اشغال می نماید گزینه مناسبی برای حمل در مسافرت های کوتاه مدت یا در باشگاههای ورزشی و استخرها می باشد.

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی در نظر دارد تا با پذیرش سفارشات انواع حوله های تبلیغاتی و با درج نمودن برند و لوگوی اختصاصی مرکز سفارش دهنده حوله تبلیغاتی، نام و برند و تاثیر گذاری پیام تبلیغاتی مرکز اهدا کننده هدیه تبلیغاتی را در یاد و خاطر مخاطبین ماندگار سازد و موجب پایداری طولانی مدت برند حک شده روی حوله در چندین سال می گردد امید است تا همکاری های لازمه در خصوص انعقاد قرارداد فروش انجام پذیرد.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی به جهت اینکه در ابعاد و اندازه های کوچک به عنوان یک یادبود تبلیغاتی مورد سفارش قرار می گیرد اکثرا در ابعاد دستی تولید می شوند.قیمت خرید حوله تبلیغاتی با توجه به نوع حوله ها و نوع درج لوگوی اختصاصی که ممکن است به صورت گلدوزی و چاپ باشد تعیین می شود.

 

 

 

خرید حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی ارزان

 

قیمت حوله تبلیغاتی بستگی به تعداد سفارش و رنگ و نوع درج برند و لوگوی اختصاصی بر روی حوله انتخابی می باشد. قیمت گذاری بر روی حوله تبلیغاتی بر اساس تراکم بافت تاروپود و میزان جذب آب و وزن حوله داشته و در تولید و نهایتاً فروش عمده این نوع از حوله ها تاثیر می گذارد.لازم به توضیح می باشد که هزینه شابلون جهت حک کردن برند شما متقاضی گرامی فقط در نخستین سفارش لحاظ می شود و در سفارش های بعدی این هزینه از مشتری اخذ نمی گردد.

حوله تبلیغاتی هتلی

  حوله تبلیغاتی هتلی

بسیاری از هتل دار‌ها از حوله های ساده  در هتل خود استفاده می کنند .مسافران زیادی در طول روز از حوله های هتل استفاده می کنند، در حالی که هتل دارها فرصت بسیار مناسبی از طریق همین حوله ها برای تبلیغات هتل خود دارند .مسافران بخاطر کثرت استفاده از حوله تبلیغاتی هتلی نرم و لطیف، نام آن هتل در ذهنشان باقی مانده و با لطافت حوله ها،خاطره خوشی در ذهن شان می ماند و احیاناً در سفرهای بعدی نیز به سراغ این هتل می روند.

حوله سفارشی

حوله سفارشی

تولید حوله تبلیغاتی درج طرح سفارشی برای برندتان است که باعث میشود افراد برند شما را بیشتر ببینند و در روز چندین بار از آن استفاده کنند همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد تا با یک بار تولید آن،مدت زمان بیشتری برند تبلیغ شده دیده شود. ما در این جا به شما حوله را به عنوان یک هدیه تبلیغات موثر و مناسب معرفی می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما