فروش حوله بچه گانه

فروش حوله بچه گانه ارزان و با کیفیتی باور نکردنی توسط مجموعه زرین ساپ صورت می گیرد. این سیستم فروش فرصتی طلایی است برای افرادی که در زمینه خرید و فروش این محصولات فعالیت می کنند. شما می توانید جهت خرید این محصولات عالی و درجه یک به فروشگاه اینترنتی زرین ساپ مراجعه کنید.

حوله تن پوش بچه گانه ارزان

  حوله تن پوش بچه گانه ارزان

 

شرکت تولید کننده حوله تن پوش بچه گانه زرین ساپ در تبریز این فرصت را برای خریداران عمده حوله تن پوش بچه گانه ممکن ساخته است تا بتوانند به صورت آنلاین و با بهره مندی از شرایط عالی خرید خود را انجام دهند. قیمت محصولات زرین ساپ بسیار مناسب و ارزان می باشد همچنین شما با خرید اینترنتی انواع حوله تن پوش بچه گانه مورد نیاز خود می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خرید سودمندی را تجربه کنید.

 

فروش حوله بچه گانه

   فروش حوله بچه گانه

 

زرین ساپ به عنوان معتبر ترین سایت فروش حوله بچه گانه محصولات تولیدی خود را با بهترین شرایط در اختیار خریداران قرار می دهد. شما خریداران عزیز می توانید انواع مختلف حوله های بچه گانه را در سایت مجموعه زرین ساپ مشاهده کرده و بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. و حتی اگر در مورد ویژگی محصولات و نحوه خرید آن ها سوالی داشته باشید به مشاور فروش این مجموعه مطرح کنید تا راهنمایی های لازم انجام گیرد و سپس خرید نهایی خود را انجام دهید.

 

تولید حوله کودک

تولید حوله کودک

 

تولید کننده حوله کودک زرین ساپ در استان آذربایجان شرقی اقدام به تولید انواع حوله کودک با مدل ها و طرح های زیبا نموده است و در طول این سال ها متخصصین این مجموعه انواع حوله کودک را با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه به انجام رسانده و به صورت عمده در بازار پخش نموده است. شرکت پخش عمده زرین ساپ بهترین و با کیفیت ترین حوله های کودک را با قیمت عمده و مناسب برای خریداران عرضه نموده است.

 

خرید حوله پالتویی بچه گانه با جنس پنبه ای

خرید حوله پالتویی بچه گانه با جنس پنبه ای

حوله های بچه گانه ای که گروه تولیدی حوله زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید تماما از نوع نخ پنبه خالص می باشند تا نرمی و لطافت بیشتری را به پوست کودک منتقل نمایند. حوله های بچه گانه زرین ساپ در رنگهای شاد و روشن به مرحله دوخت و تولید رسیده جنس پارچه حوله ای که مورد استفاده قرار می گیرد از نوع نخ 20 تک لا می باشد. البته در برخی از حوله  های تن پوش بچه گانه جنس پارچه حوله ای از نوع مخمل ضخیم می باشد.

 

سایز حوله پالتویی بچه گانه

سایزمناسب سنطول حوله از سرشانهدور حوله به صورت باز شده
702 تا 4 ساله70 سانتی متر80 سانتی متر
804 تا 6 ساله80 سانتی متر90 سانتی متر
906 تا 9 ساله90 سانتی متر100 سانتی متر
1009 تا 12 ساله100 سانتی متر110 سانتی متر
11012 تا 16 ساله110 سانتی متر120 سانتی متر

در هنگام خرید حوله پالتویی بچه گانه به سایز حوله ها توجه داشته باشید. کودکان رشد می کنند و سایز آن ها بزرگ تر می شود و باید حوله ای را انتخاب کنید که کودکان بتوانند تا مدتی از آن استفاده کنند از طرفی به دلیل این که کودکان مقاومت کمتری در برابر سرما دارند بهتر است حوله ای که برای آن ها تهیه می کنید بلند تر باشد تا آن ها را در برابر سرما حفظ کند. حوله های پالتویی بچه گانه زرین ساپ دارای سایز ها و ابعاد استاندارد و مناسب می باشند. در جدول فوق به سایزبندی انواع حوله تن پوش بچه گانه اشاره ای دقیق شده است

 

حوله استخری بچه گانه

حوله استخری بچه گانه

 

حوله استخری بچه گانه باید دارای جنسی مرغوب و با کیفیت باشد تا پوست کودکان را اذیت نکند و موجب حساسیت آن نشود. بهترین جنس برای حوله استخری بچه گانه جنس پنبه ای می باشد. همچنین الیاف حوله باید به گونه ای باشد که بعد از مدتی استفاده پرز ندهد. برای خرید بهترین جنس حوله استخری بچه گانه می توانید برند زرین ساپ را انتخاب کنید. در تولید حوله های زرین ساپ از بهترین الیاف موجود در بازار استفاده می شود. از ویژگی های دیگر حوله های زرین ساپ جذب آب سریع آن ها می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما