خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی از کارخانه را میتوانید در سایت زرین ساپ تجربه کنید. حوله های دست در انواع مدل ها وطرح و رنگ و سایز ارائه میشود. شما میتوانید حوله های دلخواه خود را سفارش دهید یا به صورت حوله تبلیغاتی سفارش دهید.

خرید عمده حوله دستی

 

قیمت عمده حوله های دستی

قیمت عمده حوله های دستی به مواردی مانند رنگ و الیاف حوله بستگی دارد. حوله های تولید شده توسط زرین ساپ از کیفیت بالای رنگ ها و برخوردار است  این موضوع موجب شده است کیفیت محصولات بالا برود.

از جمله فعالیت این مجموعه تولید حوله های دستی به صورت کاملا سفارشی با رنگ و چاپ دلخواهتان و سایز این محصولات استاندارد میباشد . سایز های استاندارد به سایز های معمول که از سالیان سال به آن ها عادت کرده ایم گفته میشود.سایز های بزرگ تر مربوط به حوله های استخری و حمامی میباشد که در مقاله ای جداگانه آن را بررسی کرده ایم.

 

پخش عمده حوله های دست و صورت

پخش عمده حوله دست های و صورت از تبریز به سراسر کشور اتفاق می افتد. شما میتوانید محصول مورد نظر خود را از هر شهر کشور سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.پخش عمده حوله دست های و صورت به کشور های دیگر نیز انجام میشود و این تولیدی سفارشات صادراتی نیز میپزیرد.

خرید عمده حوله دستی

خرید حوله های دست و صورت عمده

خرید حوله دست و صورت عمده باعث کاهش قیمت خرید میشود و باعث سودآوری برای خریداران عزیز میشود. هر چه تعداد خرید بیشتر باشد قیمت کالا پایین تر می آید.

در حوله های دستی با خرید عمده بالا میتوانید رنگ مورد نظر خود را برای استفاده در حوله ها انتخاب نمایید. برای انتخاب رنگ میتوانید با تیم زرین ساپ مشورت کنید.

بهترین رنگ برای حوله های دست و صورت رنگ های تیره تر میباشد زیرا بر خلاف حوله های حمامی و سایر حوله ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و رنگ های تیره از نظر ظاهری سریع چرک نمیشوند.

خرید عمده حوله دستی

 

فروش عمده حوله های دست و صورت

فروش عمده حوله دست و صورت در سایت صورت میگیرد. برای اطلاع از موجودی  قیمت سایز و یا ثبت سفارش خود میتوانید با همکاران ما تماس حاصل بگیرید.

خرید عمده حوله دست و صورت برای افرادی که دوست دارند لوگوی کسب و کارشان بر روی حوله ها درج شده باشد نیز انجام خدمات چاپ لوگو نیز انجام میشود. تمامی مراحل بافت و رنگرزی و بسته بندی حوله ها در مجموعه زرین ساپ انجام میشود.

بافت حوله ها با دستگاه های بافندگی روز انجام میشود که سرعت و دقت بسیار بالایی نسبت به دستگاه هایی که در گذشته به کار برده میشد دارند. طرح حوله ها با دستگاه های بافندگی به وجود می آیند. به گونه ای که در هنگام تولید حوله طرحی دلخواهتان بر روی حوله با بافت ایجاد میشود. ایجاد طرح بر روی حوله باعث ماندگاری لوگو کسب و کار شما بر روی حوله میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما