خرید حوله دست و صورت با قیمت عالی

خرید حوله دست و صورت با قیمت عالی و مناسب در گروه تولیدی زرین ساپ با اعمال تخفیفات ویژه انجام می گیرد. بسیاری از تجار از کشورهای مختلف دنیا صرفا جهت رفع نیاز های وارداتی خود حوله دست و صورت ارزان زرین ساپ را برای خرید عمده خود انتخاب می نمایند.

خرید حوله دست و صورت ارزان

خرید حوله دست و صورت ارزان

مرکز خرید حوله دست و صورت زرین ساپ با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از مواد و متریال درجه یک و مرغوب اقدام به فروش محصولات حوله ای با مناسب ترین قیمت نموده است. حوله های دست و صورت زرین ساپ از جنس مخملی و دو رو تولید می شوند و رنگ آنها ثابت 100 % ثابت ری اکتیو می باشد. این حوله های بسیار نرم و لطیف بوده و در اثر شست و شوی مکرر تغییری در ابعاد آنها ایجاد نمی شود. برای خرید عمده محصول کافیست به جمع مشتریان مجموعه زرین ساپ ملحق شوید تا یک محصولی ایده آل و شیک را صاحب شوید.

 

فروش حوله دست و صورت

فروش حوله دست و صورت

حوله های دست و صورت زرین ساپ امروزه دارای بازار فروش گرم و فعالی می باشند. این حوله ها دارای بهترین جنس و نخ 100% پنبه می باشد که دارای میزان جذب آب بالایی بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد. حوله دست و صورت یک محصول کاربردی و یکی از عناصر اصلی در هر منزلی به شمار می رود. این اطمینان به شما داده می شود که بعد از یک بار خرید و پی بردن به کیفیت محصولات زرین ساپ خرید های آتی و آینده خود را از این مجموعه انجام خواهید داد.

 

صادرات حوله دست و صورت

صادرات حوله دست و صورت

صادرات حوله دست و صورت با توجه به استقبال از فروش همیشگی توسط تجار خارجی همه ساله توسط کادر متخصص اجرایی مجموعه زرین ساپ انجام می گیرد. از جمله کشور هایی که این گروه تولیدی اقدام به صادرات محصولات خود به آنها می نماید می توان به عراق ، روسیه، ارمنستان، قطر، کانادا و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی اشاره نمود. صادرات حوله دست و صورت با روش های حمل و نقل زمینی و هوایی انجام می گیرد. این گروه تولیدی تولید انبوه و در تیراژ های بالای حوله ها را در راس  امور و اهداف اجرایی خود قرار داده است.

 

قیمت حوله دست و صورت نانو

قیمت حوله دست و صورت نانو

حوله دست و صورت نانو یکی از این محصولات ارتقاء یافته است که از نظر میزان نرمی و درجه لطافت سطحی با سایر منسوجات قدیمی دارای تفاوت‌ است. این حوله با اسامی دیگری مانند بشگیر یا آب چین نیز در بین عموم مردم متداول شده و به عنوان جایگزین عالی برای حوله های قدیمی در نظر گرفته می شود. در شرایط کنونی جهان به سبب وجود انواع باکتری و مقاومت آن ها نسبت به آنتی بیوتیک های شیمیایی، استفاده از این حوله ها مرسوم شده است.

 

خرید حوله دستی تبلیغاتی

خرید حوله دستی تبلیغاتی

اغلب صاحبان کسب و کار و مشاغلی که قصد دارند برند و حوزه فعالیت خود را در ذهن همگان ماندگار سازند و کیفیت ارائه خدمات و نوع محصولی که به فروش می رسانند و یا آن را تولید می نمایند، برایشان مهم و حیاتی می باشند برای اهدای هدایای تبلیغاتی خود محصول حوله را بر می گزینند، زیرا حوله هم ماندگاری بیشتری دارد و روزانه به صورت مکرر در معرض دید عموم است و هم هزینه تهیه آن بسیار مقرون به صرفه است. حوله های دستی تبلیغاتی همواره یک محوصل کاربردی و مروب برای معرفی برند تجاری شما می باشد.

 

فروش حوله دست و صورت هتلی

فروش حوله دست و صورت هتلی

حوله های دست و صورت هتلی معمولا در ابعاد 40*70 و 40*80 و 50*90 تولید می شوند و از 2 نوع نخ اپن و رینگ تهیه شده است. حوله نخ اپن از نرمی و لطافت کمی نسبت به حوله نخ رینگ برخوردار است و چون حوله نخ رینگ نرم تر و لطیف تر است دارای قیمت بالاتری نسبت به حوله نخ اپن می باشد. اکثریت هتل های 5 ستاره و لوکس که کیفیت ارائه خدمات هتلداری برایشان مهم است از حوله های نخ رینگ برای کسب رضایت مهمانانشان استفاده می کنند.

 

حوله دست و صورت فانتزی

حوله دست و صورت فانتزی

حوله های دست و صورت که در مجموعه و کالکشن فروش زرین ساپ به خط تولید و نهایتا به فروش عمده می رسند اکثرا در طرحهای جذاب و فانتزی تهیه می شوند. این طرح ها معمولا در انواع گلدار و مخملی و حاشیه دوزی های ظریف همراه با چاپ و گلدوزی تولید می شوند. اکثر بانوان که به دکوراسیون منزل و زیبایی و لوکس بودن منزل خود اهمیت می دهند ترجیح می دهند حوله ای را که خریداری می نمایند از زیبایی بصری و کیفیت بافت عالی برخودار باشد. از این رو پیشنهاد ما به شما خرید حوله دست و صورت فانتزی زرین ساپ می باشد

 

مشخصات حوله دست و صورت

عنوانتوضیحات
جنس 100% پنبه
مشخصهنرمی و آبگیر بودن
ابعاد30*40 و 40*70 و 40*80
نکته نگهداریشست و شو هر سه روز یکبار

از جمله مشخصات بارز و شاخص حوله دست و صورت زرین ساپ می توان به جذب آب بالا و نرمی و لطافت زیاد آن اشاره نمود. در جدول فوق عمده ترین و ضروری ترین مشخصات حوله دست و صورت آورده شده است:

در پایان این مطلب شما می توانید با بررسی ویژگی های منحصر به فرد و استعلام قیمت از مشاورین فروش یک خریدی مقرون به صرفه را از این مجموعه تولیدی، صادراتی برای خرید انبوه خود انجام دهید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما