خرید حوله دستی با قیمت ارزان و مناسب

 

خرید حوله دستی در طرح های ویژه با قیمت مناسب انجام می شود. فروش انواع حوله ایرانی این روزها نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی نیز با استقبال رو به رو شده است و محصولات ایرانی به دلیل دارا بوده فاکتورهای لازم برای حضور در بخش صادراتی موفق به برقراری تعامل با کشورهای زیادی شده اند.

تولید انواع حوله دستی ایرانی

تولید انواع حوله دستی ایرانی

حوله دستی یکی از پرکاربرد ترین انواع حوله می باشد که این روزها در برند های ایرانی از صفر تا صد به شکل خودکفا تولید می شود و نیاز بازار داخلی از طریق محصولات ایرانی پاسخ داده می شود. البته لازم به ذکر است که کیفیت بالا و قیمت مناسب انواع حوله ایرانی خود دلیل محکمی برای تشویق مشتریان به خرید محصولات داخلی می باشد.
حوله دستی ایرانی با متریال صد در صد طبیعی تولید می شود تا با انواع پوست سازگار باشد و از آنجا که پوست دست بسیار حساس می باشد و تماس زیادی با آب و آلودگی دارد استفاده از حوله ی مناسب که با پوست دست شما سازگار باشد اهمیت بسیار بالایی دارد.

خرید حوله دستی آشپرخانه ایرانی

خرید حوله دستی آشپرخانه ایرانی

خرید حوله دستی در آشپزخانه در تمامی خانه ها رواج دارد و حوله یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز فردی است که در آَشزخانه مشغول به کار می باشد و ممکن است به دفعات در روز استفاده شود و به همین سبب انتخاب حوله دستی با کیفیت در آشپزخانه بسیار اهمیت دارد.
حوله دستی آشپزخانه ایرانی با بافت منحصر بفردی که دارد، جذب بالایی دارد و رطوبت را به عمق لایه های خود می برد و به همین دلیل برای چندین بار استفاده در روز مناسب می باشد از این رو با استقبال مشتریان رو به رو شده است.

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی 

گروه تولیدی زرین ساپ با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فراهم نمودن کانال های ارتباطی از قبیل تلگرام و اینیستگرام توانسته است انواع راه های ارتباطی را برای سفارش و ثبت محصولات بدون واسطه را برای مشتریان و متقاضیان در سراسر دنیا را هموار کند.خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید های حضوری می باشد زیرا در خرید های اینترنتی بسیاری از هزینه های خرید کاهش می یابد و یا به اصطلاح محصولات به صورت عمده قیمت گذاری می شوند.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی

گروه صنعتی زرین ساپ مفتخر است به عنوان تنها کارخانه در صنعت حوله بافی که تمام مراحل تولید را در خود مجموعه به انجام می‌رساند؛ محصول نهایی خود را با کیفیت بی بدیل و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا تحت برند زرین ساپ عرضه نماید. بی‌شک این امر تصادفی نبوده بلکه تلاش و فعالیت بی‌وقفه طراحان، متخصصان و توانگران در این صنعت را به نمایش می‌گذارد.این شرکت با به کار گماری عاملین پخش و استفاده از دانش کارشناسان متخصص و اکیپ های فعال  در بخش اجرائی کارخانه جات زرین ساپ ،  توانسته است حوله های دستی را در سراسر ایران و دنیا به صورت عمده پخش نماید و امید است تا با استقبال تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی بتوانیم نامی نیک در صنعت تولید حوله دستی در کشور به ثبت رسانیم.

ویژگی های حوله خوب

ویژگی های حوله خوب
• حوله ها باید تا جای ممکن ساده و به رنگ سفید باشد.
• حوله ها نباید در مقابل نور تغییر رنگ دهد.
• بعد از شستشوی حوله نباید پرز دهد.
• حوله ها نباید بعد از مدتی لطافت خود را از دست دهد.
• حوله باید آب‌گیری (جذب آب) بیشتری داشته باشد.
• پس از چندین بار شستشو حوله ها تغییر رنگ ندهد.

شش ویژگی ذکر شده در بالا روی قیمت حوله تاثیر گذار است.
حوله‌ های یک طرف مخمل زیباتر ‌است و حوله‌های دو‌طرف آبگیر (بدون مخمل) قدرت جذب ‌آب بیشتری دارد.

نحوه تثبیت رنگ حوله

نحوه تثبیت رنگ حوله
اگر دوست دارید که حوله هایتان کماکان براق و رنگین باقی بمانند، در شستشوی حوله ها برای اولین بار، مقداری سرکه به همراه ماده شوینده به کار ببرید و حوله را مطابق دستور العمل تولید کننده خشک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما