خرید حوله تبلیغاتی درجه یک با قیمت شگفت انگیز

امروزه با توجه به رقابتی که بین نام های تجاری و سازمانهای بزرگ و کوچک وجود دارد، تبلیغات، یکی از ارکان واجب برای دیده شدن و اعتبار گرفتن است.در دنیای مدرن امروزی از متد های متفاوتی برای تبلیغات استفاده میکنند. یکی از کارآمد ترین متد های تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدیه ‌های تبلیغاتی کاربردی، مناسب و زیبا، نشان دهنده اعتبار شرکت های بزرگ است. با ما همراه باشید تا در این مقاله خرید حوله تبلیغاتی درجه یک با قیمت شگفت انگیز را بررسی کنیم.

 

حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

 

ما به شما پیشنهاد میکنیم که حوله تبلیغاتی که مخصوص برند شما تولید شده است. باعث می‌‌شود افراد با برند شما بیشتر مواجه شوند و کاربرد هدیه شما را روزی چند با ببینند. و همچنین در انتخاب کیفیت حوله تبلیغاتیتان دقت کنید زیرا ماندگاری محصول هرچقدر بیشتر باشد برند شما را بیشتر تبلیغ میکند. حوله تبلیغاتی یک هدیه هوشمند است که شما با هدیه دادن یک چیز کار بردی اسم برندتان را هر روز در ذهن مخاطبینتان تکرار میکنید.

 

قیمت حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

قیمت حوله های تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت است و عوامل بسیاری بر روی قیمت حوله های تبلیغاتی تاثیر دارند . مانند : تراکم حوله، جنس حوله، ابعاد حوله، متریال به کار رفته و حتی رنگی که استفاده شده همه این عوامل بر روی قیمت حوله تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی میگزارد.

 

خرید حوله تبلیغاتی در تهران

حوله تبلیغاتی ارزان

تهران به دلیل تراکم زیاد رقابت بسیاری مابین کسب و کار ها وجود دارد حوله تبلیغاتی در تهران یک گزینه عالی برای هدیه دادن و تبلیغ کردن کسب و کارتان است.به این نکته توجه داشته باشید یکی از عوامل اثر بخشیدن تبلیغات این است که مخاطب خود ر جذب کنید. همانطور که پیشتر اشاره شد یک هدیه کاربردی و باکیفیت تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب دارد.

 

شما میتوانید لوگوی خود را روی حوله چاپ کنید یا بنابه سلیقه تان لوگو یا طرح مورد نظر خود را روی حوله چاپ کنید.

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان

زرین ساپ  با بیش از چند سال سابقهٔ تولید انواع محصولات حوله و نساجی از جمله : حوله های تن پوش ،حوله پالتویی ،حوله هدیه ،حوله تبلیغاتی ،حوله حمام ،حوله استخری ، حوله دست و صورت و حوله آشپزخانه افتخار دارد تا با تلفیق هنر ، تخصص ، لطافت ، آرامش ، مسئولیت،رعایت انصاف و تعهد اجتماعی ،احترام به محیط زیست ، فرایند تولید حوله را با بهترین کیفیت به انجام برساند.

اکنون نیز جهت رفاه مشتریان عزیز و خرید و مشاهده‌ی تمام محصولات تولید شده توسط زرین ساپ با رنگ ها و طرح های متنوع خدمت مشتریات عزیز ارائه میشود. به این ترتیب علاوه بر خرید‌های حضوری که شما میتوانید با تعیین وقت قبلی از مدیر عامل این مجموعه مشاور دریافت کنید ؛ خرید غیر حضوری از سایت های زرین ساپ  امکان خرید اینترنتی را نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. شما می توانید حوله انتخابی خود در طرح و رنگ دلخواه را با بهترین کیفیت تصویر و نزدیک به حولهٔ واقعی ، در سایت های ما مشاهده کنید و در صورت خواست مشتری نمونه نیز ارسال میشود. با خاطری آسوده اقدام به خرید نمایید.&nbsp

;

 

حوله تبلیغاتی ارزان

 

همیشه به خاطر داشته باشید که حوله تبلیغاتی را از تولید کننده تهیه کنید تا برای شما قیمت پایانی ارزان باشد.

یکی از نکات مهم این است که حوله تبلیغاتی ارزان را نباید از هر جایی خرید زیرا خیلی از تولید کننده به دلیل استفاده از ماشین آلات کهنه و قدیمی محصولاتی با عیب ها و ایرادات بزرگ به مشتری تحویل میدهند که این محصول تبلیغاتی در شأن یک شرکت یا برند نیست .

حوله تبلیغاتی تبریز

 

شما میتوانید برای ارزان تر شدن تبلیغاتتان از حوله هایی با ابعاد کوچک استفاده کنید مانند : حوله های دست و صورت یا حوله های آشپز خانه این حوله ها

کاربرد روزانه دارند و از نظر قیمتی نسبت به سایر حوله های تبلیغاتی مانند حوله های تنپوش ارزان تر میباشند. 

 

خرید حوله تبلیغاتی تبریز

 

تبریز یکی از شهر های میباشد که صنعت نساجی در آن رواج دارد .حوله تبلیغاتی تبریز بر اساس خواست مشتریان همانطور که در بالا ذکر شد در مدل و ابعاد مختلف تولید می شود که مهم ترین رکن قیمت گذاری میباشد. مورد بعدی کیفیت کالای میباشد زیرا یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت میزان تراکم حوله و متریال به کار رفته شده میباشد بهترین متریال برای انواع حوله نخ پنبه میباشد .

حوله دستی تبلیغاتی

یکی از معروف ترین شهر ها در صنعت نساجی همانطور که در بالا اشاره شد تبریز میباشد. که اطراف شهر تبریز بی نهایت کارخانجات فعال در زمینه نساجی دیده میشود. حوله های تبریز از مدل های متنوعی برخوردار است و حوله های تولید شده دارای کیفیت مطلوبی میباشد. تولیدکنندگان تبریز پس از سال ها تلاش توانستنند که تبریز را در صنعت نساجی به موفقیت برسانند.

 

تولید انواع حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که اتخاب کردن مابین این همه تنوع کار را برای خریداران دشوار میکند . برای خرید انواع حوله تبلیغاتی با ما همراه باشید تا بهتین گزینه هارا انتخاب کنید.

قیمت حوله تبلیغاتی

 

حوله های تبلیغاتی به دلیل سفارشی سازی شدن و پیاده سازی طرح مورد خرید انواع حوله تبلیغاتی فقط به صورت عمده امکان پذیر است.برای چاپ یا گلدوزی طرح بر روی حوله ابتدا میبایست طرح مورد نظر به تولید کننده ارسال شود و سپس این طرح به دستگاه بافندگی انتقال داده میشود و طرح مورد نظر اجرا و تحویل مشتری داده میشود.

تمامی آیتم های ذکر شده در زیر با طرح لوگو خودتان و رنگ مورد پسندتان قابل اجرا میباشند.

حوله تبلیغاتی ورزشی

حوله تبلیغاتی ورزشی در مدل های گوناگون برای مجتمع های ورزشی همچون باشگاه و سایر مجتمع های فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید با کمترین قیمت بهترین بازدهی از نظر تبلیغاتی داشته باشید.ابعاد حوله تبلیغاتی باشگاهی ۴۰*۸۰ سانتی متر میباشد .

 

که یکی از بزرگتربن مزیت این محصول بسیار کاربردی بودن آن است. زیرا در ابعادی این محصول تولید شده است که  شما میتوانید هم در خانه و هم در بیرون از خانه از این محصول استفاده کنید.

 

حوله استخری تبلیغاتی

حوله های استخری تبلیغاتی در ابعاد ۱۳۰*۷۰ تولید میشوند.این حوله ها به دلیل ابعاد مناسبشان جای کمی اشغال میکنند و به دلیل سایز بزرگشان مناسب ترین گزینه بعد از استخر میباشد.از ویژگی های این محصول قابل استفاده بودن نه تنها بعد استخر بلکه بعد از حمام نیز قابل استفاده میباشد.

حوله تبلیغاتی ورزشی

 

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی در سایز های 60*30 و 80*40 است. همانطور که در بالا ذکر شد به سایز 130*70 حوله های استخری میگویندتولید انواع حوله ها در سایزهای مختلف برای مشتریان گرامی صورت میگیرد.

حوله کوچک تبلیغاتی

همانطور که در بالا ذکر شد. قیمت حوله تبلیغاتی بستگی به سایز حوله دارد و هر چه سایز حوله ها بزرگ تر باشد قیمت حوله ها نیز بیشتر است. حوله تبلیغاتی درجه یک را با قیمت شگفت انگیز سفارش دهید.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

 

حوله حمامی تبلیغاتی

 حوله های حمامی تبلیغاتی در ابعاد 160*100 تولید میشود . که این حوله در ابعاد بسیار بزرگی ساخته میشوند و مناسب برای بعد از حمام میباشد.

حوله پالتویی تبلیغاتی

حوله های پالتویی تبلیغاتی یکی از لاکچری و لوکس ترین هدیه تبلیغاتی است که برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ میتواند در نظر گرفت زیرا حوله های تنپوش از زمان قدیم به کالای لوکس و گران قیمت معروف بود.

وزن حوله تن پوش

 

 

اگر بودجه برایتان مهم نیست پیشنهاد ما حوله تنپوش تبلیغاتی میباشد.

 

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی از اینترنتی و به صورت مجازی یکی از راحت ترین روش های ممکن در خرید و سفارش این محصول میباشد. همانطور که در بالا گفته شد شما میتوانید به راحتی با تولید کننده این محصول از طریق سایت های اینترنتی پیدا کرده  و این محصول را با قیمت بسیار نازل تری خریداری کنید.

انواع تبلیغات بر روی حوله

این محصول فقط به صورت عمده  وسفارشی ساخته میشود. شما میتوانید با ثبت سفارش مدل و رنگ و لوگو خود را به ما بدهید و در اسرع وقت هدیه تبلیغاتی خود را هرجا که هستید تحویل بگیرید.

 

حوله هتلی یا حوله هتلی تبلیغاتی

یکی پر مصرف ترین کالاهای هتل حوله میباشد که در نظافت هتل اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر حوله هتلی نو و تمیز و بدون پرز داشته باشید نشان دهنده کیفیت هتلتان میباشد. حوله هتلی تبلیغاتی به اینن صورت است که هر هتل برای خود حوله هتلی با لوگو خود سفارش میدهد و این کار برای هتل داران عزیز یک تبلیغات نمیباشد یکی از واجبات است.

حوله تبلیغاتی تبریز

 

حوله تبلیغاتی هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل خود سفارش داده شود.

متن تبلیغ حوله

بهترین متن تبلیغ حوله میتوان لوگو برند خودتان را پیشنهاد داد زیرا زمانی که نوشته های طولانی روی حوله نوشته میشود جذابیت حوله از دست میرود.حوله تبلیغاتی حداقل ۵ سال برای مصرف‌کننده کاربرد دارد.حوله تبلیغاتی با طرح و لوگوی برند خودتان،یک هدیه تبلیغاتی ماندگار از طرف برند است.که روزانه مخاطبی که به آن این هدیه داده شده است چندین بار با برند شما مواجه میشود.

سفارش حوله تبلیغاتی دستی

حوله تبلیغاتی در مقایسه با دیگر هدایای تبلیغاتی مثل خودکار یا سررسید و یا موارد مشابه،بعد از یک مدت کوتاه استفاده توسط کاربر،فراموش یا از بین نمی‌رود و ماندگاری خود را حفظ میکند.

 

 

۶ عامل تاثیر گذار بر روی قیمت حوله تبلیغاتی

رنگ حوله

به طور کلی و ساده هرچه حوله های تبلیغاتی از رنگ های تیره باشد هزینه بالاتری نسبت به حوله های رنگ روشن دارند.

نوع نخ حوله

نخ حوله به روش های مختلفی بافته میشوند.مثلا بعضی از نخ ها هستند که استحکام حوله را بالا می آورد ولی از لحاظ جنس و جذب آب بسیار پایین میباشد که قیمت این نخ ها نسبت به نخ های دیگر پایین میباشد.

 

وزن حوله

هر چقدر وزن حوله کمتر باشد قیمت پایین تری دارند برای مثال حوله های چینی معمولا با قیمت پایین به فروش میرسند. در یک مساحت مشخص از حوله، وزن به مراتب کمتری دارند زیرا تراکم این حوله ها بسیار پایین است. اما حوله با کیفیت بالاتر که نرمی و آبگیری بالاتری دارند وزن بیشتری دارند.

 

نوع بافت و چاپ و گلدوزی حوله

هر کدام از موارد گفته شده اختلاف زیادی در قیمت تمام شده حوله های تبلیغاتی ایجاد میکند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره همراه ۰۹۱۴۴۱۳۶۵۶۰ تماس حاصل فرمايید.

حوله یکبار مصرف هتلی

  • بافت بر روی حوله
  • بافت بر روی بردر
  • هر دو گزینه الف و ب

چاپ حوله تبلیغاتی

در این نوع سفارش، طرح مورد نظر بر روی حوله چاپ میشود. در این نوع کار قیمت مانند گلدوزی به ازای واحد است. معمولا رنگ حوله باید سفید باشد.
یکی از ویژگی های چاپ لوگو روی حوله، عدم محدودیت در تنوع رنگ است.

چاپ لوگو روی حوله

 

 

ما به شما خرید تیراژ بالا را توصیه میکنیم چرا که قیمت تمام شده برای شما خیلی پایین خواهد بود. دوم گلدوزی لوگو یا طرح دلخواهتان پیشنهاد می گردد و گزینه چاپ صرفا در موارد خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما