خرید حوله بچه گانه با کیفیت درجه یک

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان برترین واحد تولیدی شناخته شده در کشور توانسته است با فراهم نمودن امکان خرید حوله بچه گانه با کیفیت بی نظیر و قیمت هایی باورنکردنی ، محصولات حوله ای خود را متناسب با روحیات کودک و سلیقه والدین به بازار جهانی ارائه کند.

خرید عمده انواع حوله

با افتخار می توانیم اعلام کنیم که برند های ایرانی محصولات خود را با بهترین شرایط قیمتی عمده در بازار عرضه می کنند و از این طریق قیمت نهایی محصول به میزان چشمگیری با کاهش رو به رو خواهد شد و امکان خرید برای طیف بیشتری از مشتریان فراهم می شود.

 

بازار پخش انواع حوله ایرانی

بازار پخش انواع حوله ایرانی

این روزها بحث حمایت از کالاهای ایرانی بسیار داغ است و تولید کنندگان در تلاش اند تا با تولید محصولاتی با کیفیت در عین قیمت مناسب اعتماد مشتریان را جلب کرده و مردم را به خرید و حمایت از کالای داخلی تشویق کنند.انواع حوله ایرانی که این روزها کیفیتی قابل بحث در بازارهای جهانی ارائه کرده اند همگام با بهترین برند های دنیا قدم برمیدارند و به همین سبب در بازارهای صادراتی نیز خوش درخشیده اند و خریداران در ایران با خرید انواع حوله ایرانی سبب گسترش فعالیت برند ها و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای هموطنان می شوند.

 

خرید حوله بچه گانه

خرید حوله بچه گانه

حوله های بچه گانه ایرانی با ویژگی های منحصر بفردی که دارند نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی نیز با استقبال رو به رو بوده اند.
تولید کنندگان برای بالا بردن کیفیت محصول از مواد اولیه (پنبه، پشم، نخ و …) درجه یک استفاده می کنند و حوله با کمک تکنولوژی به روز بافت و دوخت می شود و به دلیل دور دوزی داشتن عمر و دوام بالایی دارد. حوله های بچه گانه در ابعاد و انواع مختلف در بازار عرضه می شوند تا پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان باشند.

 

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده خریداری می گردد. این نوع از حوله ها فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده به فروش می رسد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

حوله پالتویی بچه گانه یکی از ضروری ترین وسایل شخصی هر کودکی برای استحمام است. نوزادان بعد از هر بار حمام رفتن نیازمند گرم شدن با حوله مخصوص خود هستند. به همین دلیل گروه تولیدی زرین ساپ انواع ست حوله نوزاد را تهیه و تولید کرده و در این فروشگاه اینترنتی در معرض فروش گذاشته است. در ادامه به اهمیت استفاده از حوله مرغوب بچه گانه اشاره خواهیم کرد و شما را با اهمیت انتخاب این کالای بهداشتی آشنا می کنیم.

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

 

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن شرایط خرید حوله بچه گانه و ایجاد وبسایت اینترنتی و همچنین انواع کانالهای ارتباطی از قبیل تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowel و واتساپ توانسته است با خرید آنلاین حوله تن پوش بچه گانه این امکان را برای مشتریان فراهم نماید تا با مراجعه به وبسایت رسمی گروه تولیدی زرین ساپ و بازدید و انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت و پس از بررسی و تائید درخواست حوله تن پوش بچه گانه سفارشی خود را تحویل بگیرید.

فروش حوله تن پوش بچه گانه

فروش حوله تن پوش بچه گانه

اما اگر خرید حوله بچه گانه در کنار برخی وسایل بازی مخصوص نوزاد در حمام مورد توجه قرار گیرد، نوزاد از حمام رفتن تجربه بهتری پیدا خواهد کرد. بنابراین اجاره دهید که نوزاد و کودک شما با خیال راحت در حمام وقت بگذارند و ضمن مراقبت از او سعی در ایجاد فضایی شاد برایش نمایید.

طراحی های جذاب حوله نوزاد و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت همین تجربه لذت بخش است. به این منظور می توانید سایر وسایل ضروری کودک را از همین فروشگاه خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

تولیدی حوله تن پوش بچه گانه

تولیدی حوله تن پوش بچه گانه

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه تحت نظارت سازمان تجارت الکترونیک هستند و از آن مهم تر برای ایجاد حس بهتر در مشتریان خود معمولا قیمت بهتری نسبت به بازار های حضوری و سنتی دارند. از مشکلات خرید حضوری رفت و آمد ها، راه رفتن و طی کردن مسیر های طولانی ، ترافیک شهر های شلوغ ، آلودگی هوا ، محدودیت های رفت و آمد هستند که خرید آنلاین دیگر این مشکلات را نخواهد داشت.

خرید اینترنتی حوله لباسی کودک

خرید اینترنتی حوله لباسی کودک

حوله های لباسی کودک و یا همان تن پوش کودک همانند سایر حوله ها در انواع مختلفی از مدل و سایز موجود می باشد. این نوع از حوله ها در نوع تن پوش از سایز 60 الی 110 مناسب کودکان می باشد. تجربه مادران ثابت کرده است که حوله های کودک و نوزاد در نوع لباسی از سن 4 سال به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. سایز های 60 الی 80 مخصوص کودکان در میانگین سنی 4 تا 6 سال می باشد که البته نا گفته نماند قد و سایز کودکان در سنین مختلف متفاوت از هم می باشد.

خرید عمده حوله بچه گانه

خرید عمده حوله بچه گانه
خرید عمده حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از نیروی کارشناسان فعال و نیروهای کاردان در بخش اجرایی کارخانه جات تولیدی زرین ساپ توانسته است انواع مدل های حوله نوزاد را طبق در خواست مشتری به صورت عمده در سراسر کشور پخش نموده و محصولات حوله ای خود را متناسب با شان و منزلت مشتریان گرامی تحویل خریداران نماید.

قیمت حوله تنی بچه گانه

قیمت حوله تنی بچه گانه

با وجود اینکه خرید اینترنتی حوله لباسی کودک در عصر جدید رواج پیدا کرده است و باید به این نکته توجه داشت که لیست قیمت حوله پالتویی کودک دائما دارای نوسان میباشد و به دلیل اینکه قیمت اجناس روز به روز در حال تغییر است ، دارای نرخ ثابت نیست.حوله پالتویی بچه گانه به راحتی توانایی خشک کردن بدن کودک را دارا می باشد.

خرید حوله پالتویی کودک به سهولت و با یک تماس با مدیریت فروش انجام می پذیرد.همچنین اگر از طرح های کارتونی و جذاب روی حوله استفاده شده باشد، برای حمام رفتن فرزند شما  ممکن است بسیار اشتیاق آور باشد. شما والدین گرامی با انتخاب رنگ زیبای حوله پالتویی بچه گانه برای فرزندتان می‌توانید نشاط و شادی به او هدیه دهید.

 

خرید حوله تن پوش بچه گانه

خرید حوله تن پوش بچه گانه

 

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و حوله نوزاد و کودک در سطح کشور میباشد. کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

خرید ست حوله نوزادی

خرید حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با خرید حوله بچه گانه و  تعیین قیمت سرویس حوله نوزاد متناسب با بودجه افراد و توان مالی مشتریان و تولید محصولات با درجه ی کیفی بسیار بالا نوانسته است به عنوان یکی از قطب های فروش سرویس حوله نوزاد ارزان در سطح کشور شناخته شود و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش محصولات حوله ای همواره بهترین خدمات را حضور مصرف کنندگان ارائه دهد.

حوله نوزاد ایرانی

حوله نوزاد ایرانی

امروزه مردم به جای استفاده از حوله های ساده از تن پوش های طرحدار و رنگی برای کودک خود استفاده می کنند. این لباس ها در همه سایزی تولید می شوند؛ و استقبال کنندگان زیادی دارند. تولید کنندگان برای اینکه خرید حوله بچه گانه به درستی به وقوع بپیوندد در تلاش هستند که با طراحی های جدید به بازار این منسوجات رونق زیادی بخشند. خریدار حوله  با مراجعه به مراکز پخش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار به راحتی می تواند؛ جنس ایده آل خود را با قیمت مناسب خریداری کند و فروش خرید حوله بچه گانه را به سرانجام برسانند.

حوله نوزادی ارزان

حوله نوزادی ارزان

در خرید حضوری شما این توانایی را دارید به مکان های مختلف بروید. از فروشگاه های مختلف خرید کنید که هزینه های شما را افزایش میدهد اما در خرید آنلاین این موضوع کمتر دیده میشود. گروه تولیدی زرین ساپ با تولیدحوله های نوزادی با درجه کیفی بالا و متناسب با بودجه و توان مالی مشتریان توانسته است یکی از واحد های نمونه تولیدی حوله نوزاد ارزان در سطح کشور شناخته شود.

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

حوله بچه گانه زرین ساپ

حوله بچه گانه زرین ساپ

شرکت زرین ساپ برای هر دو قشر خریداران عمده و مصرف کنندگان، امکان خرید حوله بچه گانه را به طور مستقیم فراهم کرده است؛ بطوری که خریداران عمده برای تهیه کلان حوله های بچه گانه، با تخفیفات ویژه ای روبرو خواهند شد که لذت خرید از شرکت را چند برابر خواهد کرد. از طرفی زرین ساپ با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات خود، قصد دارد دسترسی خریداران نهایی را به حوله های بچه گانه میسر نماید که این نیز منجر به دستیابی به میزان رضایت مشتریان از محصولات زرین ساپ خواهد شد.

طریقه شستن حوله تن پوش

طریقه شستن حوله تن پوش

برای اینکه در حمام حوله ها را خشک کنید، می توانید از انواع حوله خشک کن استفاده کنید. این حوله خشک کن مانند رادیاتور عمل می کند و گرما را برای از بین بردن رطوبت به حوله ها می رساند. البته فراموش نکنید که نور آفتاب هم برای حوله ها ضروری است. حوله مانند هر وسیله دیگری نیازمند شست و شو و خشک شدن در مقابل نور آفتاب می باشد. شست و شوی حوله ها با دو روش دستی و استفاده از ماشین لباس شویی برای کلیه برندهای معتبر بازار انجام پذیر است.

سایز مناسب حوله نوزاد

سایزمناسب سنطول حوله از سرشانهدور حوله به صورت باز شده
702 تا 4 ساله70 سانتی متر80 سانتی متر
804 تا 6 ساله80 سانتی متر90 سانتی متر
906 تا 9 ساله90 سانتی متر100 سانتی متر
1009 تا 12 ساله100 سانتی متر110 سانتی متر
11012 تا 16 ساله110 سانتی متر120 سانتی متر

برای سایزبندی حوله های بچه گانه طبق جدول فوق مقیاس بندی و دوخت حوله تن پوش بچه گانه انجام می گیرد. لازم به توضیح می باشد که قد حوله تن پوش بچه گانه و دور حوله به صورت باز شده در تعیین سایز و قیمت این حوله ها تاثیر گذار است. حوله های تن پوش بچه گانه زرین ساپ برای کودکان از سنین 2 تا 16 ساله طراحی و دوخته شده اند.

انواع حوله های نوزادی

انواع حوله های نوزادی

 

حوله های نوزادی همانند حوله های بزرگسالان در انواع مختلفی موجود می باشند که در هنگام خرید حوله بچه گانه با آنها مواجه هستیم. این نوع از حوله ها از بهترین نخ ها بافته می شوند تا پوست کودکان دچار حساسیت و آسیب نشود. از جمله انواع حوله نوزاد که کارخانه های تولیدی در ایران تولید می نمایند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

ویژگی ها و قابلیت های حوله نوزاد باکیفیت

ویژگی ها و قابلیت های حوله نوزاد باکیفیت

استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از معتبر ترین کارخانه های تولیدی داخل و خارج از کشور .
بکار گیری مدرن ترین ماشین آلات صنعت نساجی در زمینه بافت حوله
کنترل کیفیت چند مرحله ای در کلیه مقاطع تولید اعم از بافت ، رنگرزی ، دوخت و بسته بندی .
استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس در کلیه قسمت ها اعم از کادر تولیدی ، اداری و فروش .
تضمین کیفیت محصول تولید شده از جهت ثبات رنگ ، جذب آب بالا و ثبات نور .
بسته بندی ممتاز.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما