خرید حوله استخری با قیمت ارزان و دوام بالا

خرید حوله استخری با کاربرد و دوام بالا مناسب برای انواع مصارف ورزشی، باشگاه ها و سازمان ها با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و با قیمت بسیار ارزان از طریق این فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین و بدون دخالت دلال صورت میگیرد.

مرکز فروش حوله استخری

تولید حوله استخری  در سایز ها و کیفیت های متفاوتی انجام می پذیرد و نسبت به تقاضا و توان مالی خریداران در رنج های متفاوتی به فروش می رسند. حوله های استخری در نوع تن پوش خود دارای مدل های فوق العاده وبی نظیری است که توجه اکثر افراد و اقشار جامعه را به خود جلب نموده است.

 

خرید حوله استخری با قیمت ارزان

خرید حوله استخری با قیمت ارزان و دوام بالا

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با به کار گماری عوامل اجرایی فعال در بخش توزیع و پخش محصولات حوله ای توانسته است حوله های استخری تولید شده که از بهترین مواد تشکیل شده (که معمولا صد در صد پنبه میباشد) را به بازار جهانی عرضه نماید و این امید و آرزو را دارد تا با افزایش تقاضا و میزان فروش روز به روز بر کیفیت مواد افزوده و تولیدات خود را به شکل انبوه در سراسر دنیا و ایران به صورت عمده پخش نماید.

خرید حوله استخری نانو

خرید حوله استخری نانو

حوله های استخری تولید شده کارخانه زرین ساپ در نوع نانو دارای ویژگی های زیر میباشد:
  • از الیاف 100% پنبه میباشد
  • بدون پرزدهی دوطرف آبگیر
  • ضدحساسیت
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال جهت جلوگیری از رشد باکتری‌ها و بوی نامطبوع در حوله
  • مناسب برای استفاده در محیط‌های عمومی مانند استخر، باشگاه و هتل‌ها
  • قابل استفاده برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی
  • شستشو در دمای 40 درجه سانتی‌گراد و بدون امکان اتوکشی، از خشک‌کن

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

گروه تولیدی زرین ساپ با درنظر گرفتن روحیات کودک و ایجاد حس شادی ، آرامش و راحتی در تلاش است تا حوله های استخری کودک و بچه گانه تولیدی خود را با بالاترین سطح کیفیتی و در طرح های کارتونی و شاد در قالب بهترین الگوها و با بهره گیری از ایده های نو و خلاق طراحان خبره و رعایت استاندارد های طراحی به بازار جهانی ارائه نماید و تاکنون توانسته است نیاز و تقاضای بیشتر متقاضیان خرید را برطرف سازد.

 

قیمت حوله استخری

قیمت حوله استخری

حوله یکی از چند وسیله ضروری برای استحمام و به طور کلی خشک کردن قسمت های مختلف بدن است. حوله ها پارچه هایی از جنس پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو هستند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده می شوند. میزان آبگیری حوله ها ارتباط مستقیم با جنس آنها دارد.

خرید حوله استخری

خرید حوله استخری

برای سفارش و خرید این حوله ها با تحویل فوری و قیمت پایین تر از بازار میتوانید از طریق این فروشگاه اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به ثبت سفارش و پرداخت وجه نمایید. به همین دلیل هنگام خرید حوله به الیاف به کار رفته در آنها توجه داشته باشید تا هم حوله متناسب با کارکرد مورد نظر و هماهنگ با نوع پوست خود تهیه کنید و هم نحوه مراقبت از حوله ها برایتان مسجل شود. در نظر داشته باشید حوله هایی با جنس پنبه درصد بالاتری از آب را به خود جذب می کنند.

 

قیمت فروش حوله استخری

قیمت حوله استخری

خرید عمده حوله استخری برند زرین ساپ فرصت بسیار استثنایی را  برای سود آوری و توسعه کسب و کار های نوپا فراهم می کند اطلاع از قیمت حوله استخری و تمام محصولات تولید گشته در  این مجموعه تنها از طریق راه های ارتباطی اینترنتی امکان پذیر است که میتوانید پس از استعلام قیمت در سریع ترین زمان ممکن به سفارشات خود دسترسی یابید و اطمینان داشته باشید که بی نظیر ترین حوله های استخری  با نازل ترین قیمت ها تنها از  زرین ساپ قابل خرید می باشد .

 

خرید حوله استخری به صورت عمده

خرید حوله استخری به صورت عمده

خرید حوله استخری به صورت عمده از مجموعه تولید کننده  زرین ساپ از  طریق سایت اینترنتی امکان پذیر است پشتیبانان مجموعه  زرین ساپ در بخش فروش با ارائه اطلاعات تکمیلی در راستای ویژگی های مختلف انواع حوله های استخری  و سایر انواع حوله ها  تلاش می کنند که تمام خریداران را از محصولات بی نظیر خود بهره مند گردانند  و همواره بهترین خدمات را در اختیار مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهند  و مطمئن باشید که با یک بار خرید از مجموعه  زرین ساپ مشتری دائمی این مرکز خواهید بود .

 

 

 

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

کارخانه  تولیدی حوله زرین ساپ که در شهر تبریز مستقر می باشد مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات برای تولید حوله استخری می باشد تمام کارکنان در بخش تولید با حداکثر تلاش خود سعی دارند تا  با تولید مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصول بهره گرفته شده از متریال درجه یک نامی آشنا میان تولید کنندگان متعدد موجود در کشور برای خود داشته باشند که با عنایت پروردگار و تلاش شبانه روزی تمام کارکنان زحمت کش این امر میسر گشته است .

 

 

حوله استخری دکلته

حوله استخری دکلته

جدید ترین طرحی که به عنوان حوله استخری در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد حوله استخری دکلته می باشد .زیبایی خاص این محصول و جذابیت قابل توجه آن موجب شده است که بسیاری از دختران جوان و خانم ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند .قابل ذکر است که حوله های استخری دکلته در رنگ های شاد و مدل های ساده و گلدار تولید می گردد و هر یک از خریداران عمده در زمان خرید حوله استخری دکلته از مجموعه زرین ساپ تمام انواع مدل ها را خریداری می نمایند چون حوله ای با چنین کیفیت بالا  و قیمت ارزان  در بازار نظیری ندارد .

 

حوله استخری عمده

حوله استخری عمده

حوله استخری عمده امروزه توسط اغلب تولید کنندگان  به بازار عرضه می گردد .این موضوع موجب شده است که کاهش چشم گیری در قیمت نهایی محصول مشاهده شود .درجه کیفی این محصول و نرمی و لطافت قابل ملاحظه الیاف، استفاده از این محصول را برای مصرف کنندگان رضایت بخش تر نموده است .سفارش حوله استخری عمده زرین ساپ به صورت اینترنتی ممکن است .

 

انواع حوله های استخری

انواع حوله های استخری

تولید حوله های استخری طبق سفارش مشتری و با طرح و سایز ذلخواه آنها صورت میگیرد. این حوله ها با توجه به نوع مصرف و کاربردشان در انواع:

  • تن پوش
  • حمامی
  • زنانه و مردانه
  • پالتویی
  • تمام قد و نیم تنه
  • و…

تولید و عرضه میشوند.

جنس مواد حوله های استخری

جنس مواد حوله های استخری

این حوله ها با تکنولوژی روز دنیا و با دستگاه های تمام اتوماتیک در انواع برند ترک و ایرانی تولید و موجود می باشند. جنس مواد مصرفی برای حوله ها غیر حساسیت زا و مناسب برای انواع کاربرد ها هستند.

ابعاد و اندازه حوله های استخری

ابعاد و اندازه حوله های استخری

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری طراحی می شود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری بسیار مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما