تولید حوله هتلی در برند های مطرح جهانی

تولید حوله هتلی با کیفیت و ماندگاری بالا و جنس عالی و بی نظیر با دستگاه های مدرن و پیشرفته صورت میگیرد که از طریق این سایت اینترنتی به فروش می رسد.

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمده

حوله های هتلی فقط به صورت عمده به فروش می رسند. این نوع از حوله ها به صورت آماده در بازار موجود نیستند و پس از سفارش تولید می شوند. جهت خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم برای شما خریدار گرامی جهت انجام بهترین خرید را داشته باشند.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله های سفید هتلی با نخ اپن و رینگ در تلاش است تا با برطرف کردن نیازهای هتل داران تولیدات خود را با بالاترین تیراژ به بازار جهانی ارائه کند و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این نوع از حوله ها بتواند محصولاتی در خور شان مصرف کنندگان را به خط تولید برساند.تفاوت هایی از بابت قیمت و کیفیت دو نوع نخ مذکور وجود دارد که می توان این گونه بیان نمود که حوله های نخ رینگ خیلی نرم تر و از لحاظ قیمت در سطح بالاتری قرار دارند ولی حوله های نخ اپن از نرمی و قیمت پایین تری نسبت به حوله نخ رینگ برخوردار است.

قیمت حوله های هتلی

قیمت حوله های هتلی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های هتلی در پایین ترین سطح درتلاش است تا انواع حوله های هتلی را با قیمت هایی مقرون به صرفه و متناسب با انواع بودجه ها و توان مالی خریداران را به فروش برساند.

قیمت حوله برای هتل باید به گونه ای باشد که برای هتلداران هم به صرفه باشد و زیاد برای آنها هزینه ای نداشته باشد. حوله ها بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کنند در شرکت ها قیمت شان بر اساس لیست ها تنظیم می شود

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

 

امروزه بیشتر شاهد این موضوع هستیم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه  قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند..

پخش عمده حوله هتلی

پخش عمده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجربه نیرو های فعال در بخش اجرایی کارخانه زرین ساپ و با به کارگیری دانش و علم کارشناسان در بخش فنی، آماده انجام عملیات پخش عمده محصولات هتلی اعم از حوله سفید هتلی در سراسر کشور و حتی در دنیا به هتل داران می باشد.

تولید حوله هتلی ایرانی

تولید حوله هتلی ایرانی

تولید این محصولات با به روز ترین تکنولوژِی روز دنیا و با برنامه ریزی و طراحی دقیق است. برای خرید میتوانید از طریق این سایت اینترنتی اقدام به سفارش این محصولات نمایید. این محصولات در انواع:

  • دستی
  • حمامی
  • استخری
  • پالتویی
  • و…

تولید میشوند.

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

امروزه طرز فکر بیشتر صاحبان هتل بر این مبنا است که تهیه و خرید حوله های هتلی باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های زیادی میباشد و همچنین اینگونه می پندارند که حوله ای که ارزان است دارای درجه کیفی پایین تری میباشد. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات متناسب با درخواست صاحبان هتل ها و متقاضیان خرید گرامی همواره تولیدات خود را اعم از حوله یکبار مصرف هتلی که شایسته مهمانان هتل ها می باشد را به هتل داران ارائه دهد.

ضرورت وجود حوله در هتل های لوکس

ضرورت وجود حوله در هتل های لوکس

موارد قابل توجهی که در این زمینه یاد می شود مسئله ضرورت وجود حوله در هتل های لوکس و معمولی می باشد. با تهیه حوله های هتلی متنوع رضایت و خوشنودی را برای شخص مراجعه کننده تامین کنید.بهترین حوله های هتلی را ما برای شما تامین می کنیم.
بررسی کیفیت ها و انتخاب مناسب ترین محصولات هم بر عهده شما دوستان می باشد.
همگام با ما باشید و به ایده آل ترین محصولات دسترسی داشته باشید.

تولید حوله هتلی مرغوب و اعلا

تولید حوله هتلی مرغوب و اعلا

تولید حوله هتلی با متریال و مواد اولیه کاملا استاندارد انجام گرفته و تست شده است و تولید و ساخت آن به صورتی بوده که سعی شده راحتی مسافران را تامین کند. مواد بکار رفته در این حوله ها ضد حساسیت بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

بهترین حوله هتلی در ایران

بهترین حوله هتلی در ایران

 

جنس حوله های موجود در این مجموعه به گونه ای است که به هیچ عنوان بو نمی گیرد. آب را به طور کامل در خود جذب می نماید و پس از جذب آب سنگین و بد شکل نمی شود. اغلب حوله حمامی هتلی سفید رنگ برای هتل ها سفارش گرفته می شود اما می توان هر رنگ دیگری را نیز خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما