بزرگترین مرکز فروش حوله حمامی

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان بزرگترین مرکز فروش حوله حمامی با کاربرد ها و موارد مصرف گوناگون همواره سعی و تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با بالاترین سطح کیفی به تولید محصولات و عرضه و نهایتا به صادرات آنها بپردازد.

حوله ارزان قیمت

حوله ارزان قیمت

حوله‌ها از جمله وسایل شخصی هستند که انتخاب آن نیاز به‌ دقت بیشتری نسبت به سایر وسایل شخصی دارد زیرا نسبت به لوازم شخصی بهداشتی چون مسواک، هزینه بیشتری می‌پردازید. آن را بارها و بارها می‌شویید و خشک می‌کنید و حتی بعضی از مواقع آن را اتو می‌کنید و با خود به مسافرت و استخر می‌برید. فراتر از جنس، لطافت و قدرت جذب رطوبت که فاکتورهای مهمی برای خرید حوله به شمار می آیند، مدل حوله‌ای که استفاده می‌کنید نیز مهم است.

 

بزرگترین مرکز فروش حوله حمامی

بزرگترین مرکز فروش حوله حمامی 

حوله‌های حمامی دم دسترین حوله‌ها برای استحمام و بسیار محبوب هستند. تنوع رنگ و طیف قیمت متنوع (متناسب با جنس حوله) از دیگر دلایل محبوبیت حوله حمامی است. حوله‌های حمامی به دلیل ابعاد پارچه حوله‌ای کمتر و طراحی دوخت ساده معمولاً ارزانتر هستند. شستشو و لکه بری آن آسان‌تر از حوله تن‌پوش است (شستشوی حوله و نکات مهم در حفظ لطافت آن) زیرا به‌راحتی هر نقطه را در دستان شما قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید لکه بری کنید.

فروش حوله حمامی با کاربرد فراوان

فروش حوله حمامی با کاربرد فراوان

ابعاد این حوله ها به شکل مربع یا مستطیل است و سایزهای متنوعی دارند. این حوله ها نسبت به روبدوشامبرها فضای کمتری را اشغال می کنند،‌ ارزان تر هستند و همچنین حمل و نقل آسان تری دارند؛ همین دلیل باعث می شود که علاوه بر مصارف خانگی، برای خشک کردن بدن بعد از استخر و باشگاه های ورزشی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

موارد مصرف حوله های حمامی

 موارد مصرف حوله های حمامی

افراد بسیار چاق، و یا بسیار بلند قد معمولاً حوله‌های تن‌پوش سایز خود پیدا نمی‌کنند و یا اگر خریداری کنند بسیار تنگ و نامناسب است. در حالی که با حوله‌های حمامی به‌راحتی سایز کم‌ و زیاد می‌شود و تمام تن را با چند حرکت می‌توان خشک کرد. از آنجا که این حوله ها ارزان هستند، می‌توانید با آسودگی خاطر هرچند مدت یکبار آنها را تعویض کنید. برای مهمانان خود، همیشه چند دست حوله‌ی حمامی تمیز و تازه کنار بگذارید، اگر که آن‌ها حوله‌های خود را فراموش کرده باشند، این هدیه کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.

شست و شو و مراقبت از حوله ها

شست و شو و مراقبت از حوله ها

  • دستورات شست و شوی تولید کننده را به دقت بخوانید; هیچ کس مثل تولید کننده از جنسی که تولید کرده آگاه نیست!
  • برای شستن حوله ها از مواد شوینده خیلی قوی استفاده نکنید; و دمای آب را بین 30 تا 60 درجه سانتیگراد بگذارید.
  • برای حوله های سفید و رنگی باید از مواد شوینده متفاوتی استفاده کنید.
  • حوله ها را همراه لباس های دیگر در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
  • سعی کنید حوله های را در جایی قرار دهید که سریع تر خشک شوند; رطوبت سریع تر آلودگی ها را جذب می کند.
  • پس از استفاده از حوله اگر فکر می کنید نیازی به شست و شو ندارند; آن ها را روی رخت آویز پهن کنید تا خشک شوند و بلافاصله داخل کشو یا قفسه نگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما