برترین مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی

برترین مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ آماده و پذیرای تمامی سفارشات تبلیغاتی شما مشتریان گرامی می باشد و تاکنون توانسته است در برآورده نمودن نیازهای تبلیغاتی ارگانهای مختلف و سازمان های خصوصی و دولتی موفق ظاهر شود.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

شرکتهای بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیفاتی فعالیت می کنند. حوله زرین ساپ با فعالیت چندین ساله خود به عنوان برترین و خوشنام ترین تولیدکننده حوله در ایران می‌باشد. کارخانه حوله زرین ساپ در کنار تولید انواع حوله، در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با آرم و نشان سازمانها و برندهای تجاری فعالیت داشته است و میتوان گفت در این زمینه یکی از برترین  و مشتری پسند ترین تولیدکننده به حساب می آید.

سفارش حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط این مجموعه،  کیفیت و تنوع بالاتری را دارند که باعث شده مشتریان وفادار بزرگی چون بانک شهر، شرکت نفت هتلهای بزرگ و باشگاههای بزرگ، سفارش حوله های خود را به زرین ساپ بسپارند.

 

برترین مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی

برترین مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر محصولات حوله ای این توانمندی را دارد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و همچنین با به کارگیری پرسنل توانمند در بخش اینفورماتیک مجموعه خود و با بهره گیری از علم روز و الهام گرفتن از ایده های ناب طراحان و کارشناسان خود همواره  نامی برتر در رسته تولید کنندگان محصولات حوله ای به ثبت رساند.

 

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی به شما امکان دیده شدن در رویدادی عمومی یا نمایشگاهی تجاری را میسر می سازد. تصور کنید یک کنفرانس تجاری بزرگ در یک هتل در حال برگزاری است. حال در این هتل، از حوله هایی که تصویر لوگوی شرکت شما روی آن وجود دارد، استفاده می شود. شما می توانید حوله های تبلیغاتی خود را با هر شکل و اندازه و رنگی که می خواهید سفارش دهید زیرا حوله ها در بهداشت شخصی مورداستفاده قرار میگیرند.

شما متقاضی گرامی هنگامی که میخواهید حوله تبلیغاتی خود را سفارش دهید، باید اول نوع کاربرد حوله و استفاده آن را تعیین کنید. سپس نوع الیاف، لطافت و طرح حوله را انتخاب کنید. هرچه نوع الیاف و جنس حوله شما باکیفیت و مرغوب تر باشد، ارزش نام تجاری شما را بالاتر میبرد و شما را به هدف اصلی تان میرساند.

 

سفارش تولید حوله تبلیغاتی به صورت اینترنتی

سفارش تولید حوله تبلیغاتی به صورت اینترنتی

امروزه و در عصر حاضر با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و استفاده مردم از روش های خرید و فروش آنلاین، این شرکت را بر آن داشت تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی مبتنی بر وب، این امکان را برای سفارش دهندگان حوله تبلیغاتی و مشتریان خود فراهم سازذ تا با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از کیفیت برتر حوله های سفارشی این مجموعه اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

 

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

چاپ بصورت گلدوزی انجام می پذیرد و در تعداد بالا بافت بصورت اختصاصی انجام می گردد، در مجموعه طراحی چاپ و تبلیغات زرین ساپ امکان تولید دمپائی حوله ای و حوله تبلیغاتی وجود دارد . حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت 2 رو نخ یا یک رو مخمل تولید می شود .جهت اطلاع از لیست قیمت حوله دستی، حوله پالتویی، حوله حمام با مجموعه تولید کننده حوله زرین ساپ در ارتباط باشید.

 

مواد به کار برده شده در بافت حوله

مواد به کار برده شده در بافت حوله

حوله های تبلیغاتی زرین ساپ با بهره گیری از بهترین مواد و متریال اولیه که معمولا نخ % 100پنبه  می باشد اقدام به تولید حوله تبلیغاتی با برند دلخواه شما می نماید و در تلاش است تا با بالا بردن سطح کیفی محصولات خود تیراژ فروش خود را افزایش داده و نام و برند مجموعه و مرکز تجاری یا اداری اهدا کننده هدیه تبلیغاتی را در افکار عمومی و مخاطب مورد نظر ماندگار سازد امید است تا همکاری های لازمه در خصوص تولید و سفارش این محصول حوله ای تبلیغاتی انجام پذیرد.

 

موارد استفاده از حوله تبلیغاتی

موارد استفاده از حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی یک تبلیغات مضاعف جهت هتلها ، آژانس های هواپیمایی ، استخرها ، بیمارستانها می باشد. حوله تبلیغاتی به صورت حوله دستی ، حوله پالتویی ، حوله حمام ، حوله استخری وجود دارد .در مجموعه و گروه تولیدی حوله زرین ساپ فروش و تولید حوله تبلیغاتی با کیفیت و سایزهای مختلف در رنگ بندی های متنوع انجام می گردد ، امکان بافت ، چاپ، و گلدوزی آرم یا لوگو روی حوله تبلیغاتی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما