استعلام قیمت فروش حوله دستی

قیمت فروش حوله دستی با توجه به فاکتورهای اساسی و مهم که نشان دهنده کیفیت حوله می باشد تعیین می شود. گروه تولیدی زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با استفاده از آخرین تکنولوژی های و فناوری های نوین روز، محصولات خود را به تولید انبوه برساند.

قیمت فروش حوله دستی

قیمت فروش حوله دستی

امروزه حوله ، به عنوان یکی از کالاهای ضروری مصرفی زندگی مورد نیاز هر فردی است. افراد در هر شرایط سنی و بسته به نوع فعالیتی که دارند، از انواع حوله استفاده می کنند. در همین راستا افراد زیادی هستند که جنس و نوع حوله و قیمت تمام شده آن  برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است همین فاکتور ها در انتخاب و تعیین قیمت فروش حوله دستی اثر گذاری مثبتی دارد. و همین تنوع نیازهای افراد باعث شده است که در طول زمان انواع حوله با کاربری ها و جنس های مختلف تولید و عرضه شود

استعلام قیمت فروش حوله دستی

استعلام قیمت فروش حوله دستی

برای آگاهی از رنج قیمت حوله های این مجموعه با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید. ساده ترین و ابتدایی ترین نوع حوله که استفاده زیادی هم در طول روز دارد حوله دست و صورت است. این حوله به سبب ابعاد کوچک تر و راحتی استفاده بسیار مورد نظر اشخاص قرار میگیرد. حوله دستی به دلیل اینکه بیشتر با پوست دست و صورت در ارتباط است، باید جنس بسیار لطیفی داشته باشد. یکی از بهترین نوع حوله دستی برای خشک کردن دست و صورت، حوله های پنبه ای هستند.

 

فروش حوله دستی زرین ساپ

فروش حوله دستی زرین ساپ

پوست ما مهم‌ترین بخشی است که باید به آن توجه کنیم و در مراقبت از آن نهایت دقت و تلاش را داشته‌ باشیم. در صورت عدم توجه به این عضو حساس، مشکلات جبران‌ ناپذیری برای ما پیش خواهد آمد. استفاده از مواد شوینده و صابون‌ها و شامپوهای باکیفیت یکی از راه‌هایی است که در مراقبت از پوست قابل توجه است.

نه تنها در انتخاب مواد شوینده و بهداشتی باید نهایت دقت را داشته باشیم بلکه حوله‌هایی که مورد استفاده قرار می‌دهیم نیز باید از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار باشند.

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

حوله‌های پنبه‌ای به دلیل الیاف باکیفیت و ضدحساسیتی که دارند بهترین انتخاب برای پوست خواهند بود. حوله‌ی دستی زرین ساپ تبریز با طراحی ساده و در عین حال زیبا می‌تواند جای خود را در خانه‌ی بانوان با سلیقه پیدا کند. ناظرین کیفی در بخش اجرایی کارخانه زرین ساپ توانایی این امر را دارد با نظارت مستمر و همه جانبه در پروسه تولید انواع حوله ها خصوصا حوله دستی، محصولی را به خط تولید برساند که مطابق با استاندارد های جهانی باشد.

مرکز فروش حوله دستی

مرکز فروش حوله دستی

حوله های دستی تولیدی زرین ساپ اغلب در سایزهای 60*30 و 80*40 سانتی‌متر بوده و این سایز حوله برای استفاده شخصی در منزل کاملا استاندارد است. اکثر حوله های تولیدی دستی این مجموعه حوله مخملی بوده و  هر دوروی آن آبگیر است. با رنگ‌بندی متنوعی که دارد می‌توانید برای هر کدام از افراد منزل با توجه به نوع علاقه یک رنگ را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

حوله دستی ارزان

حوله دستی ارزان

توجه به این امر الزامی است که چون حوله های دستی با مقدار پارچه حوله ای مصرفی کمتری تولید شده اند و فضای کمی را در منزل و یا بیرون از منزل و در باشگاه ها و در ساک ورزشی اشغال می کنند دارای رنج قیمتی پایین تری نیز هستند. علاوه بر این موضوع این گروه تولیدی در صدد آن است تا با قیمت گذاری بر روی حوله ها در رنج و حدود ارزان انواع توان های مالی را پشتیبانی نماید و بودجه های متفاوت را در نظر گرفته باشد.

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

مواد و متریال اولیه به کار برده شده در تولید و ساخت اکثر حوله های دستی از جنس مرغوب (نخ پنبه 100%) بوده و دارای قدرت آبگیری فوق العاده بالایی بوده و در رنگها و ابعاد متفاوتی قابل عرضه و تولید و نهایتا قابل فروش می باشد.با خرید حوله های تولیدی زرین ساپ هیچ گونه پرزدهی نداشته و این قابلیت را دارند که پس از شست وشو ابعاد و رنگ آنها ثابت خواهد ماند

 

بهترین برند حوله

بهترین برند حوله

گروه تولیدی حوله زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با اعمال و لحاظ بهترین کیفیت برروی حوله های تولیدی خود که دارای جذب آب بالا و کیفیت ساخت برتر و تراکم تاروپود بالا و همچنین دارای ثبات ابعاد پس از شست وشو بوده، اقدام به تولید بهترین برند حوله در انواع مختلف نماید و تاکنون توانسته است رضایت و اطمینان خاطر خریداران را جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما