ارزانترین حوله تن پوش | فروش حوله تن پوش با ارزان ترین قیمت بازار

یکی از ملزومات و تجهیزات بهداشتی که در تمامی منازل یافت می شود و وجود آنها ضروری است حوله های حمام هستند. حوله ها از پارچه ها و متریال های مختلف و در انواع مدل ها و طرح ها تولید می گردند و بصورت مداوم بعد از استحمام و دوش روزانه برای خشک کردن اعضای بدن استفاده می شود. به دلیل کاربردی بودن، این محصولِ مرتبط با نظافت شخصی و بهداشت فردی، در طرح ها و ابعاد و سایزهای گوناگون تولید می شود. حوله های حمام به دو صورت ساده و حوله تن پوش تولید و به بازار عرضه می گردند. حوله تن پوش های نسبت به حوله های ساده مزایایی دارند. از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • حوله تن پوش ها، همانگونه که از نام آنها پیداست مانند لباسی بر تن هستند و تمامی قسمت های بدن را خشک می نمایند.
  • به دلیل پوشیدگی این نوع حوله ها، استفاده از آنها در مکان های عمومی مانند استخرها و سواحل بسیار مناسب است.
  • ابن حوله ها در سایز های مختلف از نوزادی و کودکی گرفته تا بزرگسالان در بازار وجود دارند.
  • طرح ها و رنگ های وسیع حوله تن پوش امکان انتخابی راحت به هر طیف سنی را می دهد.
  • عموم حوله تن پوش ها از الیاف خوبی تهیه شده اند و از لطافت برخوردارند.
  • از دوام خوبی برخوردار هستند.
  • به دلیل پوشیدگی نسبتاً کاملا استفاده از این تن پوش ها در فضاهای عمومی مانند استخر، سونا از ابتلا به بیماری های واگیردار پوستی مانند انواع قارچ ها جلوگیری به عمل می آورد. 
  • از تنوع جنس بسیار خوبی برخوردار هستند.
  • آبگیری بالایی دارند و به خوبی بدن را خشک می کنند. 

حوله های تن پوش که با نام حوله پالتویی نیز شناخته می شوند از الیافی مانند پنبه، پنبه و الیاف پلی استر، بامبو، پشم و میکروفیبر تولید می شوند. بهترین حوله ها آنهایی هستند که از پنبه تهیه شده اند. پنبه در عین سبکی آبگیری بالایی دارد و جز الیاف ارگانیک محسوب می شوند. 

فروش ارزانترین حوله تن پوش با بهترین کیفییت و بهترین مواد اولیه استفاده شده که طبق استاندارد های جهانی و با تکنولوژی فوق پیشرفته روز دنیا تهیه و تولید میشوند، با ارزان ترین قیمت از طریق این سایت صورت میگیرد.

ارزانترین حوله تن پوش | فروش حوله تن پوش با ارزان ترین قیمت بازار

انواع حوله های تن پوش

انواع حوله های تن پوشافزایش نیاز و درخواست مصرف کنندگاه باعث شده حوله های تن پوش در تنوع بسیار گسترده ای از طرح، سایز و مدل و البته در رنگ های مختلف تولید شوند. از نمونه های آن میتوان موارد ذیل را نام برد:
• حوله تن پوش استخری
• حمامی
• پالتویی
• زنانه و مردانه
• بچه گانه

هریک از این حوله ها برای سنین خاص و در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار مفید و کاربردی هستند. 

کیفیت و تولید حوله تن پوش

کیفیت و تولید حوله تن پوشحوله های تن پوش در موارد کاربردی بسیار زیادی قابل استفاده هستند، به همین علت کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در آنها باید به گونه ای باشد که در شرایط سخت و مختلف دوام و لطافت خود را از دست ندهد و به راحتی قابل استفاده باشد. امروزه تولید انواع حوله های تن پوش توسط نیروهای کارآمد و دستگاه های خیاطی پیشرفته صورت می گیرد و در هنگام تولید و دوخت این محصولات به کیفیت دوخت آنها توجه ویژه ای می شود. کیفیت بالای این محصولات موجب شده است که از دوام بالایی برخوردار باشند و علاوه بر آبگیری مناسب، هیچگونه حساسیت و ناراحتی ای ایجاد نمی کنند. 

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوشبا توجه به کاربردی بودن انواع حوله تن پوش ها، فروش این ملزومات بهداشتی ضروری توسط مراکزی مانند فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی، فروشگاه های لوازم خواب و حمام، هایپرمارکت ها و همچنین آنلاین شاپ های مختلف صورت می گیرد. انواع حوله ها مانند حوله استخری، حوله تن پوش ترک و حوله های پالتویی با تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد در مراکز فروشگاهی مختلف به فروش می رسند. مرکز پیش رو نیز یکی از جامع ترین و کامل ترین مراکز فروش حوله تن پوش می باشد که محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا را ارائه می نماید. 

ارزانترین حوله تن پوش

ارزانترین حوله تن پوشحوله تن پوش ها با توجه به کیفیت و طراحی در رنج قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند. به واسطه وجود شرکت ها و کارخانجات نساجی متعدد در کشور ما و تولید انواع پارچه ها و متریال های مورد نیاز برای دوخت حوله ها و تن پوش های حوله ای، انواع این محصولات با متریال های مختلف مانند پنیه، پلی استر، پشم و مواردی از این دست تولید می شوند. اگر الگوی حوله تن پوش ساده تر باشد از قیمت پایین تری برخوردار است. هموطنان گرامی برای خرید ارزانترین حوله ها مانند خرید حوله استخری ارزان و حوله ارزان عمده، همچنین اطلاع از لیست تولیدی حوله ارزان قیمت در سراسر کشور می توانند با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل نمایند.  

مراکز فروش حوله تن پوش در کشور

مراکز فروش حوله تن پوش در کشورحوله های تن پوش در بسیاری از مراکز در سراسر کشور عرضه می گردند. برای خرید انواع این تجهیزات بهداشتی شخصی می توان به فروشگاه های ذیل مراجعه نمود:

  • نمایندگی های مجاز شرکت های تولیدی معتبر حوله و تن پوش در سراسر کشور. مانند نمایندگی تولیدی حوله گلبافت.
  • مراکز و فروشگاه های تخصصی عرضه کالای حمام و خواب.
  • بورس های لوازم بهداشتی حمام و دستشویی.
  • هایپر مارکت ها.
  • فروشگاه های مجاز و معتبر اینترنتی.

خرید ست حوله تن پوش

خرید ست حوله تن پوشحوله های تن پوش علاوه بر تولید بصورت تک، بصورت ست نیز تولید می گردد. این ست ها عموماً توسط تازه عروس دامادها خریداری می شوند و از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ برخوردار هستند. امروزه ست های حوله تن پوش با هنرهایی مانند گلدوزی عجین شده است و محصولات چشم نواز و با کیفیتی روانه بازار می گردد. این ست ها عموماً دارای اجزای متعددی هستند. برای مثال ست های پنج تکه شامل یک جفت دمپایی حوله ای، یک حوله دستی، یک لیف حوله ای و حوله پالتویی هستند. برندهای مختلفی در کشور ما انواع ست های تن پوش را تولید می کنند که از بین آنها می توان ست حوله گلبافت را نام برد.

کارخانجات تولید حوله تن پوش در کشور

کارخانجات تولید حوله تن پوش در کشوربرندهای و شرکت های متعددی در کشور ما در زمینه دوخت و تولید ملزومات بهداشتی و شخصی مانند انواع حوله های ساده، هتلی، دستی، و حوله تن پوش فعالیت می کنند. همواره خریداران سوالاتی راجع به انواع حوله ها دارند مثلا اینکه حوله ماندگار خوبه؟ عموم تولیدکنندگان داخلی محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید می کنند که هم متنوع هستند و هم قیمت خوبی دارند. برای نمونه به تعدادی از این تولیدی ها اشاره می گردد:

  • حوله نیوان
  • حوله تن پوش کاردینال
  • حوله برق لامع
  • گلبافت
  • شروین
  • تن پاک
  • ماندگار

تمامی این شرکت های تولیدی علاوه بر استفاده از متریال های مرغوب و با کیفیت، از طراحی اصولی در تولید تن پوش استفاده می نمایند و محصولاتی کم رقیب ارائه می دارند. 

صادرات حوله تن پوش

صادرات حوله تن پوشاز آنجا که انواع متریال ها و پارچه های مورد استفاده در تولید حوله تن پوش مانند پنیه، ابریشم، پلی استر، پشم مصنوعی، پشم ارگانیک، ساتن، بامبو و میکرو فیبر در کشور ما تولید می گردند، حوله تن پوش ها نیز نیز در طیف وسیعی از طرح، جنس و رنگ تولید می شوند. این محصولات امروزه با تلفیق هنر دست مانند انواع گلدوزی مزین می شوند و محصولات با کیفیت ایرانی به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و پاکستان صادر می شوند. تولیدات داخلی علاوه بر مرغوبیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و می توانند به عنوان محصولاتی ارز آور و صادراتی مورد استفاده قرار گیرند.

لیست قیمت حوله تن پوش

لیست قیمت حوله تن پوشقیمت انواع حوله تن پوش ها با توجه به آیتم هایی مانند جنس، سایز و ابعاد، رنگ، طرح و ضمانت پس از فروش متفاوت است. همچنین وجود واسطه های متعدد باعث بالا رفتن قیمت محصولات می گردد. در برخی فروشگاه ها به دلیل خرید مستقیم از برندها و کارخانجات، قیمت تمام شده محصول برای خریدار پایین تر از قیمت فروشگاه های دیگر می باشد. فروشگاه ما، انواع حوله تن پوش های معتبر را برای فروش عرضه داشته است. تنوع رنگ، سایز و طرح محصولات ارائه شده در این مرکز فروشگاهی کم نظیر است. برای اطلاع از لسیت قیمت انواع کالاهای مورد عرضه در این سایت از جمله قیمت حوله تن پاک، قیمت حوله برق لامع، قیمت حوله آذرریس تبریز، حوله پالتویی شروین، و قیمت حوله تن پوش شبنم با راه های ارتباطی درج شده در انتهای صفحه ارتباط حاصل فرمایید. 

راهنمای خرید حوله تن پوش

راهنمای خرید حوله تن پوشحوله ها، از جمله لوازم شخصی و بهداشتی هستند که همواره مورد استفاده قرار می گیرند. در فصول گرم سال که استفاده از فضاهای عمومی مانند استخر عمومیت بیشتری دارند استفاده از حوله تن پوش ها برای زمان های مکرر رایج است. خرید تن پوش به این جهت که لباسی است که بصورت مستقیم در تماس با پوست و مو است باید بصورت تخصصی و حرفه ای صورت بگیرد. صرف قیمت ارزان یک محصول نباید موجب شود که ما از آن کالا خریداری کنیم و آن را مورد استفاده قرار دهیم. برای خرید اقسام مختلف تن پوش بهتر است نکاتی را رعایت کنیم. در اینجا برای نمونه اهم این نکات را خدمت خوانندگان عزیز یادآور می شویم:

  • تن پوش مورد نظر باید سایز مناسبی داشته باشد. تن پوش ها در سایزها و ابعاد گوناگونی تولید می شوند. ابعاد کودکانه، نوجوان، و بزرگسال تن پوش هر یک دارای طیف سایز و ابعاد مختلف هستند. لازم است تن پوشی تهیه کنیم که کاملا تمامی نقاط بدن را بپوشاند تا خشک شدن تمامی نقاط امکان پذیر باشد.
  • جنس حوله تن پوش باید مناسب باشد. تن پوش های پنبه ای بهترین انتخاب هستند. جنس پارچه تن پوش باید سبک باشد و ایجاد حساسیت ننماید. انواع الیاف ها و پارچه های حاوی نایلون انتخاب مناسبی برای حوله نیستند. 
  • آبگیری و درصد خشک کردن حوله باید مناسب باشد. این امر ارتباط مستقیمی با جنس تن پوش دارد. تن پوش های ساخته شده از الیاف طبیعی و ارگانیک بهترین آبگیری را دارند.
  • بافت حوله باید لطیف و نرم باشد. حوله های زمخت و ضخیم علاوه بر اینکه آبگیری مناسبی ندارند موجب ایجاد مشکلات پوستی مانند خارش، سوزش، قرمزی، پوسته پوسته شدن، خشکی و التهابات پوست می گردند.
  • بهتر است تن پوش دارای کلاه باشد تا خشک کردن سر براحتی صورت بگیرد و در فصول سرد سال، از سر در مقابل سرما محافظت نماید.
  • طراحی و دوخت حوله تن پوش باید اصولی و حرفه ای باشد. دوخت محل درزها باید محکم و با ظرافت باشد.
  • باید توجه نمود که در تولید حوله ها از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد.
  • حوله تن پوش باید کمی آزاد باشد. تنگ بودن و جذب بودن حوله باعث ایجاد تعریق می گردد.
  • قیمت یکی از معیارهایی است که همواره مورد توجه خریداران است. بسیاری از افراد به دنبال حوله های ارزان قیمت و میان قیمت هستند. قیمت حوله ارتباط مستقیمی با برند و کیفیت محصول دارد. اغلب حوله های تولیدی در برندهای معتبر ایران، علاوه بر داشتن کیفیتی مطلوب و ظاهری شکیل از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردارند. 

تهیه شیک ترین حوله های تن پوش

تهیه شیک ترین حوله های تن پوشحوله تن پوش در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می گردد. بسیاری از این حوله ها در قسمت هایی مانند یقه ها، آستین ها و جیب ها بصورت گلدوزی کار شده اند و زیبایی دو چندانی دارند. حوله های ساتن و ابریشم بسیار شیک هستند و در انواع طرح ها تولید می گردند. در فروشگاه ها و هایپر مارکت های مستقر در سطح شهرها و همچنین فروشگاه های آنلاین اقسام مختلف حوله تن پوش در طرح های جدید و شیک به فروش می رسد. گروه بازرگانی ما شیک ترین و زیباترین حوله های تن پوش را برای فروش ارائه می نماید. برای بازدید از انواع این طرح ها و مدل های به روز و زیبا می توانید با سایت فروشگاهی ما همراه باشید. تنوع و کیفیت بالا در کالاهای عرضه شده بر روی سایت ما، انتخاب و خرید شما را بسیار آسان می نماید و می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی مانند هزینه های رفت و آمد، خیلی سریع محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید. 

نمایندگی پخش حوله های تن پوش

نمایندگی پخش حوله های تن پوشگروه تولیدی حوله زرین ساپ، علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت در انواع طرح و رنگ، نمایندگی پخش حوله های تن پوش برندهای معتبر فعال در زمینه حوله را داراست. اگر به دنبال مرکز فروش حوله در اصفهان، مرکز خرید حوله در مشهد، خرید حوله در کرج و تهران و سایر شهرستان های کشورمان هستید می توانید از محصولات در معرض فروش گروه تولیدی ما دیدن فرمایید. این مرکز برای رفاه حال هموطنان عزیز و به منظور جلب رضایت تمامی خریداران از اقصی نقاط کشور عزیزمان، کالاهایی با کیفیت بالا، طرح و رنگ بی نظیر و قیمت مناسب را ارائه می نماید. همچنین محصولات ما دارای ضمانت فروش می باشند و با بهترین پکیج بندی به تمامی نقاط کشور ارسال می شوند. 

فروشنده برتر بهترین مارک حوله تن پوش

فروشنده برتر بهترین مارک حوله تن پوشمارک ها و برندهای معتبر بسیاری در داخل کشور در حال تولید اقسام حوله تن پوش ها در بهترین کیفیت و طرح و رنگ هستند. نمایندگی های مجاز شرکت های معتبر تولید، هایپرمارکت ها و مراکز بورس لوازم عروس و لوازم حمام از عمده ترین فروشندگان برندهای مختلف حوله هستند. در این میان مراکز اینترنتی بسیاری نیز در توزیع و پخش این کالاهای ضروری و بهداشتی فعالیت می نمایند. مرکز پیش رو به عنوان یکی از برترین و بزرگترین فروشندگان برندهای با کیفیت و معتبر داخلی فعالیت می نماید و با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی انواع این ملزومات شخصی را با قیمتی مناسب عرضه می دارد. 

بازاربزرگ حوله تن پوش در طرح های گوناگون

بازاربزرگ حوله تن پوش در طرح های گوناگونگروه تولیدی حوله زرین ساپ، یک بازار بزرگ و جامع از حوله تن پوش ها در طرح های گوناگون می باشد. تنوع محصولات در این مرکز بسیار بالاست و تمامی سلیقه ها را شامل می شود. همچنین طرح های گوناگون و شیک حوله تن پوش های کودکانه و فانتزی که کودکان را به رعایت بهداشت و نظافت شخصی علاقمند می کند در سایت فروشگاهی ما موجود می باشد. کالاهای عرضه شده در سایت ما در سایز و ابعاد گوناگون و طیف رنگی بسیار وسیعی هستند و انتخاب را آسان می نمایند. 

پرفروش ترین حوله های تن پوش

پرفروش ترین حوله های تن پوشحوله های تن پوش با توجه به کاربردی بودن و پر مصرف بودن آنها بسیار مورد توجه هستند. انواع این حوله ها برای استفاده در منازل، استخرها، حوضچه های آب گرم و مواردی از این دست استفاده می شوند. حوله تن پوش های پنبه ای و ارگانیک و حوله هایی با آبگیری بالا از پرفروش ترین محصولات هستند که علاوه بر خشک کردن کامل بدن، هیچگونه حساسیت پوستی مانند قرمزی و خارش را به وجود نمی آورند. برای کسب اطلاع از پرفروش ترین و با کیفیت ترین حوله های تن پوش و پالتویی و استعلام قیمت و موجودی انواع این محصولات با راه های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما