مرکز فروش حوله پالتویی درجه یک و با دوام بالا

اگر به دنبال مرکز تولید و  فروش حوله پالتویی با قمیت هایی کاملا استثنایی و با تراکم و انسجام بافت بالا هستید، پیشنهاد ما به شما خرید و تهیه محصولات حوله ای از گروه تولیدی زرین ساپ می باشد.

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

 

ست حوله تن‌پوش پالتویی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید انها می نماید 100 درصد پنبه طبیعی,با قدرت جذب آب بالا و رنگ کاملا ثابت،بدون ایجاد حساسیت پوستی و در نهایت دقت و ظرافت تهیه و تولید شده است دارای طیف رنگی وسیعی بوده و نوع رنگ به کار رفته در پارچه ها از نوعی است که در شستشو با بالاترین درجه حرارت هم رنگ‌دهی ندارد. از دیگر مشخصات بارز حوله ها طول عمر بالای آنها میباشد که با اطمینان خاطر میتوانید به مدت طولانی از آنها استفاده نمایید.به دلیل مواد به کار رفته در پارچه ها ،حوله ها بوی نم و ماندگی در دراز مدت به خود نمیگیرند.

 

مرکز فروش حوله پالتویی درجه یک

مرکز فروش حوله پالتویی درجه یک و با دوام بالا

قیمت حوله پالتویی زرین ساپ همواره با توجه به استفاده مواد درجه یک و بهره گیری از آخرین متد ها و الگو های روز دنیا تقریبا در رنج های متعادل تری عرضه می شود. اگر می‌خواهید از حوله‌های پالنویی  استفاده کنید، باید دو نکته بسیار مهم و حیاتی در این زمینه را مد نظر داشته باشید. شما باید برای فصول سرد سال از حوله‌های پالتویی که ضخیم که گرم تر هستند، استفاده کنید و در دیگر فصل‌های سال از حوله تن‌پوش نازک‌تر که مناسب هوا هم است، استفاده کنید. این حوله‌ها به دو صورت کلاه دار و بدون کلاه در بازار وجود دارند که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از این انواع را استفاده کنید.

 

فروش حوله پالتویی در بهترین کیفیت

فروش حوله پالتویی در بهترین کیفیت

در زمینه تولید این نوع از حوله‌های زرین ساپ، رایج‌ترین ماده‌ای که برای آن استفاده می‌شود، پنبه است! پنبه یکی بهترین مواد طبیعی است که می‌تواند در جذب آب عمل کند و این موضوع یکی از دلایل استفاده از این ماده در تولید حوله است. همچنین در نظر داشته باشید که حوله‌های پالتویی، می‌توانند در ماشین‌های لباسشویی به راحتی شسته شوند.جالب است بدانید که به علت ارگانیک بودن پنبه، استفاده از آن هیچ ضرری برای طبیعت ندارد.

 

مرکز فروش حوله پالتویی درجه یک

مرکز فروش حوله پالتویی درجه یک

لازم است در این بخش این نکته را یاد آور شویم که گروه تولیدی زرین ساپ سعی داشته که در تولید و بافت حوله های پالتویی زرین ساپ بالاترین کیفیت را برروی محصولات خود اعمال نماید.  البته اگر به بازار سر زده باشید، متوجه می‌شوید که دربافت حوله پالنویی در انواع برند های دیگر از  پنبه و ترکیبی از مواد مصنوعی وجود دارد! شاید قیمت این نوع از حوله‌های تن‌پوش کمی ارزان‌تر باشد، اما کیفیت آن‌ها بسیار پایین‌تر از حوله‌های تن‌پوش پنبه خالص است.

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

اگر می‌خواهید که انتخاب خوبی در زمینه خرید حوله داشته باشید، باید بدانید که می‌توانید در انتخاب حوله های زرین ساپ سلیقه خود را لحاظ نمایید و بهترین انتخاب را نمایید. شما با خرید یک حوله تن‌پوش که مطابق سلیقه شماست، می‌توانید لذت کامل تری ببرید. این موضوع می‌تواند با توجه به این که افراد در چه سن، منطقه، خصوصیات بدنی و … قرار دارند، می‌توانند کاملاً متفاوت باشد. پس اگر متوجه شدید که سلیقه شما با افراد دیگر یکسان نیست، تعحب نکنید.

 

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی

شما می توانید در فروشگاه های اینترنتی همچون فروشگاه اینترنتی زرین ساپ از نظرات مشتریان دائمی این مجموعه برخوردار شوید و البته برای تکمیل سفارشات خود می توانید با مدیر فروش و مشاوران فروش مجموعه زرین ساپ ارتباطات مستقیمی داشته باشید . تمام این اقدامات موجب می شود که در نهایت تجربه بهترین خرید را از مجموعه زرین ساپ داشته باشید . استعلام قیمت حوله پالتویی در این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد و لیست قیمت ها در اختیار شما قرار می گیرد .

خرید حوله پالتویی عمده

خرید حوله پالتویی عمده

در زمان خرید مشتریان کاملا حق دارند که از تمام ویژگی های محصول مورد نظر خود آگاه شوند . ویژگی هایی که در رابطه با قیمت و سطح کیفی و جنس محصول است . مشتریانی که جهت خرید حوله پالتویی عمده به مجموعه زرین ساپ مراجعه می نمایند به راحتی و در کم ترین زمان ممکن می توانند بدین اطلاعات دسترسی یابند . تمام مشتریان دائمی از ویژگی های مثبت حوله های پالتویی برند زرین ساپ رضایت کامل دارند و پس از تجربه اول نسبت به خرید های مجدد اقدام می نمایند .

استفاده از نخ بلند شانه شده در حوله

 استفاده از نخ بلند شانه شده در حوله

به صورت ساده، وقتی حوله با نخ‌هایی به طول ۳.۳_ ۳.۷ بافته می‌شود، حوله بافته شده تبدیل به یک حوله ابریشمی و لاکچری می‌شود. شانه کردن یک مرحله غیرضروری در پروسه ریسندگی حوله است، البته برای حوله‌های معمولی؛ همه‌ی برند‌های مطرح دنیا از این روش برای حذف نخ‌های کوتاه از دسته نخ حوله استفاده می‌کنند تا حوله‌ی خود را لاکچری‌تر عرضه کنند. مزیت حوله‌های شانه شده به دیگر حوله‌ها، آبگیری بهتر و ماندگاری بیش‌تر است.

 

نحوه تولید حوله پالتویی

نحوه تولید حوله پالتویی

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با استفاده از مواد و متربال اولیه درجه یک و بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و علوم و فنون روز دنیا همواره تمامی تلاش خود را می نماید تا با استفاده از پرسنل توانمند و ناظرین کیفی در بخش تولید و اجرایی کارخانه، محصولات حوله ای خود را در بالاترین سطح کیفی به مرحله تولید انبوه برساند و این توانمندی را دارد تا تولیدات خود را به مرحله توزیع و فروش عمده برساند

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما