مرکز فروش حوله پالتویی به صورت آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان قطب فعال فروش حوله پالتویی توانایی این امر را دارد تا با استفاده از آخرین تکنولوژی های نوین دنیا درخششی بی سابقه در امر فروش داخلی و صادرات نیز داشته باشد.

خرید حوله پالتویی

 حوله چیست؟

 

به طور کلی حوله پارچه ای است که با استفاده از الیافی مانند پشم اقدام جذب مایعات می کند، حوله ها دارای پرز های زیادی هستند تا مایعات بیشتری را جذب خود کند.در واقع هر چقدر الیاف به کار رفته در حوله ها باکیفت تر باشند مایعات بیشتری را جذب خود می کند و از این رو یکی از فاکتور های خرید حوله داشتن الیاف باکیفت و عالی است

مرکز فروش حوله پالتویی به صورت آنلاین

مرکز فروش حوله پالتویی به صورت آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با امکان پذیر نمودن روش های فروش حوله پالتویی از قبیل فروش و ثبت سفارش به صورت آنلاین توسط برنامه کاربردی واتساپ در خرید های عمده و جهت خرید خرده و تکی محصول با مراجعه به سایت www.zarrinstore.com  از انواع حوله های تن پوش دیدن نموده و خرید آنلاین خود را به سرانجام برسانند.

 

 

فروش حوله پالتویی در انواع مختلف

فروش حوله پالتویی در انواع مختلف

حوله همواره یکی از ضروری‌ترین کالاها برای زندگی روزمره بوده است اما با گذر زمان انواع حوله‌ها برای مصارف مختلف به وجود آمدند که بسیاری از افراد بدون توجه به جنس و کاربری‌شان از آنها استفاده می‌کنند.در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های حوله پالتویی در انواع مختلف و در رنگ بندی های های متفاوت آشنا سازیم

 

مرکز فروش حوله پالتویی در تبریز

 

مرکز فروش حوله پالتویی در تبریز

در حقیقت هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و به طور کلی نمی توان گفت که کدام برتر هستند، اما در حقیقت حوله های پالتویی مزایایی بیشتری نسبت به حوله های معمولی دارد.

  • حوله پالتویی تمام بدن را می پوشاند اما حوله معمولی فقط قسمتی از بدن را می پوشاند.
  • حوله های پالتویی بیشترن جذب مایعات را از سطح بدن دارند.
  • سهولت استفاده از حوله های پالتویی یک مزیت عالی است.
  • حوله های پالتویی از الیاف با کیفت تر ساخته شده اند.
  • اما هزینه خرید حوله معمولی از حوله پالتویی کمتر است.

 

فروش حوله پالتویی در رنگ های مختلف

فروش حوله پالتویی در رنگ های مختلف

خوب به چه رنگی علاقه دارید؟ سبز؟ سیاه؟ آبی؟ کدام؟ شما سعی کنید که حوله ای را انتخاب نمایید که واقعا از رنگ آن لذت ببرید و این می تواند به شما حس آرامش  یا انرژی را بدهد چون رنگ ها در ایجاد آرامش و انرژی بسیار موثر هستند. در این بخش نیز ما به طور کامل در خرید حوله پالتویی مواردی را بیان خواهیم کرد که با رعایت کردن این موارد می توانید بهترین حوله پالتویی را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. ما در این بخش فاکتور های از قبیل، نوع الیاف، انتخاب حوله بر اساس سایز بدنتان و… را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

فروش حوله پالتویی در سایزهای متفاوت

فروش حوله پالتویی در سایزهای متفاوت

 

برای انتخاب حوله تن پوش گرمی که می خواهید تا مچ پا بیاید لازم است اندازه ی قد خود را از سر شانه تا مچ پا بدانید، سپس با توجه به این اندازه حوله خود را انتخاب کنید.اگر می خواهید حوله  لباسی شما تا ساق پای شما را بپوشاند بهتر است  از اندازه ی سر شانه تا مچ پا ی خود حدود 20 تا 30 سانت ( بسته به سلیقه ی شخصی ) کم کنید.برای اینکه حوله لباسی شما تا زانوی شما را پوشش دهد بهتر است اندازه ی  خود را از سر شانه تا  زانو گرفته یا از اندازه ی  سرشانه تا مچ پا حدود 40 تا 50 سانت کم کنید.

و در نهایت عدد به دست آمده را با اندازه ی قد در سایز های مختلف حوله های پالتویی  مطابقت دهید.

  • قد حوله های لباسی  medium از سر شانه تا پایین  115
  • قد حوله های لباسی  large از سر شانه تا پایین 125
  • قد حوله های لباسی xlarge از سر شانه تا پایین 135
  •  و قد حوله های لباسی xx large از سر شانه تا پایین 145 می باشد.

 

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی

امروزه از شیوه قیمت گذاری انواع حوله ها در مجموعه های بازاری شکایت های بسیاری به گوش می رسد و از میزان بالای این اعتراضات می توان  دریافت که مجموعه های بازاری با وجود چندین واسطه و افزایش چند درصدی قیمت محصولات سعی می کنند تا به سود بالایی در انجام معاملات دست یابند که این موضوع موجب کاهش قدرت خرید در مشتریان گشته است . علی رغم این موضوع قیمت حوله پالتویی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید عمده می باشد .

 

خرید حوله پالتویی عمده

خرید حوله پالتویی عمده

تمام رضایتمندی های مشتریان از خرید حوله پالتویی عمده از مجموعه زرین ساپ بدین علت می باشد که سطح کیفی و قیمت محصولات این مجموعه چندین بار پیش از فروش مورد بررسی قرار می گیرد . به دلیل راحتی بیشتر مشتریان در شهر های مختلف کشور و حتی کشور های مختلف دنیا شیوه خرید به صورت اینترنتی در مجموعه زرین ساپ سازمان دهی می شود . افزایش موارد خرید حوله پالتویی از مجموعه زرین ساپ سالیانه عامل شگفتی رقیبان در عرصه تجارت می باشد .

 

فروش حوله پالتویی مردانه

فروش حوله پالتویی مردانه

اغلب حوله های تن پوش و پالتویی زرین ساپ در مدل های مردانه به خط تولید می رسند و این گروه تولیدی توانایی این امر را دارد تا نسبت به سفارش و درخواست متقاضیان خرید تمامی نکته نظرات آنان را بر روی محصولات تولیدی خود اعمال و لحاظ نماید تا شما خریدار گرامی صاحب حوله پالتویی دلخواه خود شوید.

 

حوله پالتویی طرح دار

حوله پالتویی طرح دار

این نوع از حوله ها دارای طرح های چاپی بوده و اکثراً در حوله ها تن پوش زنانه و بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد. فروش حوله پالتویی طرح دار با داشتن تراکم و انسجام بافت بالا و ثبات رنگ پس از شست و شو این قابلیت را دارد تا به عنوان یک عنصر و آیتم تاثیر گذار در دکوراسیون حمام شما نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

 

حوله پالتویی نانو

 حوله پالتویی نانو

قرار گرفتن حوله در محل گرم و مرطوب سبب رشد سریع انواع قارچ و باکتری می شود. حوله نانو آنتی باکتریال زرین ساپ حتی پس از بارها شستشو مانع از تکثیر انواع قارچ و باکتری شده و ضمن رعایت کامل بهداشت، از ایجاد بوی نامطبوع در حوله نیز جلوگیری می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما