مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد فروش و تولید انواع محصولات حوله ای با تمامی مراکز خصوصی و دولتی اعلام می دارد.

مرکز فروش حوله دستی

مرکز فروش حوله دستی

این محصول برای استفاده در اشپزخانه و خشک کردن دست وصورت مناسب میباشد. همچنین برای حمل روزانه و مصارف روزانه مناسب میباشد. در نگاه ظاهری به این محصول شاید متوجه ناهماهنگی بافت و طرح این محصول شوید ولی به هنگام استفاده جذب این محصول خواهید شد . لطافت و قدرت جذب اب این محصول واقعا عالی هست و پس از شست و شوی مداوم آن رنگ پس نمی دهد.به مرور زمان کمرنگ نخواهد شد. این محصول از ویژگی دورو نخ برخوردار است که قابلیت جذب اب از دوطرف را دارد . تراکم بافت به کار رفته در این حوله بالا هست. تنها نقطه ضعف این محصول به نظر بعضی از افراد میتواند ناهماهنگی بافت با طرح باشد.

 

 

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

 مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

 

با توجه به اینکه  اساس کار گروه تولیدی زرین ساپ عمده فروشی می باشد و با توجه به استقبال گرم از فروش محصولات حوله ای توسط صاحبان برند و تجار ایرانی و خارجی فروش و تولید این محصولات با افزایش چشمگیری روبه رو شده است و بر این اساس این کارخانه تولیدی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با قیمت گذاری بر روی انواع حوله های دستی در رنج و محدوده ارزان و مقرون به صرفه میزان تولیدات خود را به حداکثر رسانده و با تولید انبوه کالاهای حوله ای خود نامی برتر در رسته تولید کنندگان برتر محصولات حوله ای به ثبت برساند.

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ

فروش حوله دستی به صورت آنلاین

فروش حوله دستی به صورت آنلاین

امروزه و در حال حاضر با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک بیشتر مردم تمایل دارند تا خرید و فروش ها و دادوستذ های مالی خود را در فضای مجازی و آنلاین انجام دهند تا به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و حمل و نقل کالاها یک خریدی آنلاین و مقرون به صرفه را تجربه نمایند. با توجه به این امر گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی مبتنی بر وب نموده است تا متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول اقدام به خرید محصول نمایند

 

فروش حوله دستی به صورت عمده

فروش حوله دستی به صورت عمده

تولیدی حوله ارزان قیمت با نام تجاری زرین ساپ اقدام به تولید حوله های دستی نموده است که بتوان بعد از شستن دست و صورت در سرویس بهداشتی یا هنگام کار کردن در آشپزخانه باید از دستمال یا حوله‌ای نرم و بهداشتی استفاده کرد تا پوست حساس این قسمت‌های بدن دچار آسیب‌دیدگی نشوند. حوله دستی زرین ساپ یکی از بهترین محصولات موجود است که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین هنگام استفاده از آن، پوستتان آزرده نخواهد شد.

 

قیمت عمده حوله دستی

قیمت عمده حوله دستی

لازم است این نکته را متذکر شویم که قیمت عمده حوله دستی با توجه به فروش انبوه و تیراژ بالای آن دررنج های متعادلی عرضه می شود و این گروه تولیدی همواره تلاش بر این امر دارد تا انواع توان های مالی و بودجه های متفاوت را پشتیبانی نماید.همچنین لازم است به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم با وجود اینکه حوله های دستی از جنس نخ پنبه 100% تولید شده است و دوام و ماندگاری بالایی دارد قیمت های متفاوتی را شامل می شود.

 

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

این حوله‌ها دوردوزی شده‌اند که از جداشدن الیاف و اصطلاحا به همخوردگی بافت  آن جلوگیری کنند. حوله‌ی دستی زرین ساپ وزن زیادی ندارد و می‌توان آن را در چمدان یا ساک قرار داد و در مسافرت و اقامت در هتل‌ها یا مسافرخانه‌ها از آن استفاده کرد. برای شست‌و‌شوی حوله و جلوگیری از آسیب به بافتش، آن را در دمای ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و با دست بشویید.

 

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

از حوله های دستی تولید شده گروه تولیدی زرین ساپ بیشتر در سرویسی های بهداشتی و در آشپزخانه های منازل مسکونی استفاده می شود که بیشتر فروشگاههای عمده فروش اقدام به خرید آنها می نمایند. پنبه علاوه بر لطافت، در مقایسه با برخی الیاف مصنوعی باعث بروز حساسیت یا آلرژی برای افراد مختلف نمی‌شود. این حوله‌ی کاربردی و زیبا به‌صورت دو رو آبگیر طراحی شده است تا با قدرت و سرعت بیشتری آب و رطوبت موجود روی پوست بدن را به خود جذب کند. با آویز کردن حوله در نزدیکی سینک آشپزخانه، بعد از شستن ظروف به‌راحتی دست‌هایتان را خشک خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما