مرکز فروش حوله دستی درجه یک زرین ساپ

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز فروش حوله دستی با قیمت هایی باورنکردنی و متناسب با انواع بودجه ها را گرامی می داریم و توانسته ایم تا با تولید محصولات حوله ای با درجه کیفی بسیار بالا نامی نیک در صنعت تولید حوله برجای بگذاریم.

مرکز فروش حوله دستی

مرکز فروش حوله دستی

اگر برای استفاده روزمره خود و خانواده‌تان به دنبال یک حوله دستی  ایده آل هستید، حوله دستی گروه تولیدی زرین ساپ یک انتخاب عالی برای شما متقاضی خرید گرامی است. این حوله رنگ‌بندی جذاب و چشم‌نوازی دارد که دنیایی از انتخاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. هر دو طرف حوله پرز دارد که آب را به خوبی جذب کند. الیاف آن نیز پنبه‌ای است و نرمی و لطافت مناسبی برای خشک کردن دست و صورت دارد.

مرکز فروش حوله دستی

مرکز فروش حوله دستی درجه یک زرین ساپ

فروش حوله دستی درجه یک

شما می‌توانید با توجه به رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی یا آشپزخانه، یکی از این حوله‌های جذاب را انتخاب کنید.حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و تهیه و نهایتا به فروش آنها می نماید از نخ پنبه 100%  تولید شده که بعد از شست‌و‌شو نیز می‌توان آن را با حرارت ملایم اتو کرد. دو طرف این حوله دوخته شده که از ریش‌ریش شدن آن جلوگیری کند.این خصوصیات مثبت و بارز حوله دستی باعث شده که از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشد.

 

مرکز فروش حوله دستی درجه یک زرین ساپ

مرکز فروش حوله دستی به صورت عمده

مرکز فروش حوله دستی به صورت عمده

در این بخش باید این نکته را یادآور شویم که اساس کار و مبنای این گروه تولیدی ، عمده فروشی است. باتوجه به استقبال گرم و بی سابقه تجار ایرانی و خارجی از فروش این محصول این شرکت را بر آن داشت که محصولات خود را در تیراژ بالاتر به خط تولید و نهایتا به فروش عمده برساند و همین عامل باعث شده تا درخششی بی سابقه در عرصه تولید داخلی و حتی صادرات حوله به کشورهای خارجی داشته باشد.

 

مرکز فروش حوله دستی به صورت عمده

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

در این بخش لازم است این نکته را یاد آور شد که با توجه به اینکه فروش حوله های دستی زرین ساپ به صورت عمده به سرانجام می رسد، بالطبع قیمت آن هم در رنج های ریالی پایین تری نسبت به فروش تکی و خرده آن تعیین می شود. همچنین باید این نکته را متذکر شد که این گروه تولیدی همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است که انواع توانهای مالی خریداران را پشتیبانی نماید.

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت فروش حوله دستی

قیمت فروش حوله دستی

قیمت فروش حوله دستی با توجه به نبود ثبات در بازار اقتصادی قابل درج در این وبسایت نمی باشد. حوله های دستی زرین ساپ بافته شده از لطیف ترین پنبه بوده و لطافت، زیبایی در طراحی و تنوع رنگ را یکجا برای شما به ارمغان می آورد.  این حوله آن را گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در آشپزخانه ها و مسافرت ساخته است. توجه داشته باشید که شستشوی این محصول در آب با دمای بالاتر از 30 درجه مجاز نبوده و بهتر است برای شست شو از پودرهای آنزیم دار استفاده نشود.

 

فروش حوله دستی زرین ساپ

فروش حوله دستی زرین ساپ

خصوصیت طرح و رنگ متنوع حوله های تولیدی زرین ساپ باعث می شود که براحتی بتوانید با وسایل آشپزخانه و سرویس بهداشتی آن را ست کنید. همچنین حوله دستی زرین ساپ با طرح های خاص و شیک و کاربر پسند را می توان از نظر رنگ بندی با حوله استخری، باشگاه، حمام، روسری و دمپایی ست کنید. حوله زرین ساپ، پس از بارها استفاده و شستشو، بافت و تار و پود خود را حفظ کرده و پرز نمی دهد. به این ترتیب شما می توانید از این حوله در مدت طولانی بدون نگرانی از تغییر بافت آن استفاده نمایید.

فروش حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

حوله دستی زرین ساپ قابل استفاده در آشپزخانه است تا بعد از شستن ظروف یا نظافت آشپزخانه، دست‌هایتان را به راحتی خشک کنید. این حوله‌های رنگی و زیبا از محصولات با‌کیفیت گروه تولیدی زرین ساپ است. تولیدات متنوع این برند ثبات رنگ و دوام بسیار خوبی دارند و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی، با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و بهترین انتخاب هستند.

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

حوله‌ های دستی زرین ساپ تولید شده با جنس مرغوب خود هنگام استفاده و هنگام شستشو، رنگ نخواهد داد. همین امر باعث ثابت ماندن رنگ و حفظ ظاهر حوله‌ شما می شود. حوله دستی در انواع سایز بندی ها با جنس صد در صد پنبه، هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. از خصوصیات دیگر این محصول می توانیم به آبگیری عالی آن اشاره نماییم. برای اطلاع از تخفیفات و تنوع محصولات، می توانید ما در صفحه اینستاگرام zarrinsaptowel دنبال کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما