مرکز فروش حوله دستی به صورت آنلاین

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش حوله دستی و همچنین به عنوان صادر کننده محصولات خود به کشورهای خارجی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با رعایت استاندارد های طراحی و تولید و دوخت یک محصولی ارزشمند را روانه بازار جهانی نماید.

مرکز فروش حوله دستی

مرکز فروش حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با در نظر گرفتن انواع سلایق و متناسب با کاربرد های متفاوت اقدام به تولید انواع حوله های دستی نموده است که می توان برای استفاده به عنوان خشک کن ظروف آشپزخانه و یا به عنوان حوله همراه به علت فضای کمی که اشغال می نمایند در کیف ورزشی و در باشگاهها می توان با خود به همراه برد و یا در اهدای هدایای تبلیغاتی به عنوان اشانتیون از آنها استفاده نمود.

 

مرکز فروش حوله دستی اینترنتی

 

امروزه و در عصر حاضر مردم با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و انجام خرید و فروش ها و تراکنش های مالی که در فضای مجازی انجام میگیرد به دنبال مراکز آنلاین مطمئن برای خرید ملزومات شخصی خود هستند.لازم به ذکر است که مرکز خرید آنلاین حوله زرین ساپ این توانمندی را دارد تا با ایجاد یک بستر نرم افزاری قوی مبتنی بر اینترنت، با ایجاد روش های ارتباطی که با تشکیل وبسایتهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی (ZARRINSAPTOWEL) این دستیرسی را فراهم نموده تا خرید آنلاین ، برای تمامی متقاضیان خرید عمده میسر و امکان پذیر شود.

فروش حوله دستی تبلیغاتی

فروش حوله دستی تبلیغاتی

حوله های دستی به علت جاگیرنبودنشان و دوام  و بقای طولانی مدتی که دارند و همچنین می توانند به عنوان هدیه ماندگار که بازدهی پیام تبلیغاتی را در سطح فوق العاده بالایی را صدچندان می نماید  و می توان به مدت بسیار طولانی از آنها استفاده نمود می توانند نام و برند شرکت و یا ارگان دولتی و یا خصوصی را در افکار عمومی  ماندگار سازد و حوزه فعالیت مراکز خقیقی و حقوقی را در سطح بالایی مطرح نماید.

فروش حوله دستی آشپزخانه

فروش حوله دستی آشپزخانه

حوله های دستی آشپزخانه که معمولا کاربرد بسیار بالایی در تمامی منازل مسکونی دارند، یکی از شاخص ترین المان ها و لوازم کاربردی در هر خانه ای به شمار می آید . از این نوع حوله های در کنار سینک ظرفشویی در اشپزخانه جهت خشک نمودن ظروف و حتی سطوح مختلف در هر منزلی استفاده می شود. لازم است ای نکته را یاد آور شویم که حوله های دستی علاوه بر خشک نمودن ظروف کاربرد های مختلفی از جمله باکتری زدایی و حذف میکروب ها و آلودگی ای سطوح بر روی سطوح مختلف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

حوله دستی ارزان

حوله دستی ارزان

قیمت ها و سطح کیفی محصولات تولید گشته در مجموعه زرین ساپ همواره عامل اصلی ترغیب کننده مشتریان برای خرید می باشد . یکی از مقرون به صرفه ترین محصولاتی که هر مشتری توان خرید آن را به صورت عمده دارد حوله دستی ارزان می باشد . مدل ها و طرح های متنوعی از این محصول تولید می گردد و هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند نسبت به خرید اقدام نمایند . سفارشات شما در مجموعه زرین ساپ به صورت اینترنتی ثبت می شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

حوله ها از آن جمله محصولاتی هستند که باید سطح کیفی آنها توسط کارشناسان ناظر تایید گردد . نرمی و لطافت الیاف حوله ها و قدرت جذب بالای آنها از جمله ویژگی های مثبتی می باشند که باید در زمان تولید بدان توجه نشان داد . تولید حوله دستی همانند سایر انواع حوله ها در کارخانجات مجموعه زرین ساپ با پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود . ما شاهد تولید بهترین و درجه یک ترین محصولات در این مجموعه بزرگ هستیم محصولاتی که هر یک مخاطبان خاص خود را دارند .

 

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

شما مشتریان عزیز در مجموعه زرین ساپ این قدرت را دارید که بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید حوله دستی ارزان قیمت اقدام نمایید . خرید عمده این محصول همواره صرفه اقتصادی بالایی دارد و شما عزیزان صاحب کسب و کار می توانید با خرید عمده و تیراژ بالایی از حوله ها به سود قابل توجهی دسترسی یابید . سایت اینترنتی مجموعه زرین ساپ اطلاعاتی کاربردی تر در راستای تک تک محصولات در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

حوله دستی کودک

حوله دستی کودک

هر یک از کودکان نیز همانند بزرگسالان به حوله های کاربردی در زندگی روزمره خود احتیاج دارند . حوله دستی کودک یکی از عمده ترین سفارشات مشتریان می باشد . مجموعه زرین ساپ در تولید حوله های کودکانه بیشتر به طرح و مدل حوله توجه نشان می دهد تا محصولی زیبا و جالب توجه را در اختیار خریداران قرار دهد . حوله های دستی کودک در طرح های فانتزی و کارتونی تولید می گردد که بیشتر محبوب کودکان در رده های سنی پایین است .

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

تبلیغات یک مجموعه بزرگ می تواند به پیشرفت و بهبود عملکرد آن مجموعه کمک نماید . حوله های تبلیغاتی که توسط اکثر مجموعه ها سفارش داده می شود موجب شناخته شدن برند مورد نظر در ذهن مشتریان می شود . حوله دستی تبلیغاتی یکی از محصولات ویژه مجموعه زرین ساپ می باشد . این محصول در ابعاد و اندازه های کوچک تر تولید می گردد و ما شاهد صرفه جویانه ترین قیمت برای این محصول هستیم .

 

 

کاربرد حوله دستی

کاربرد حوله دستی

 

کارخانه تولید حوله و پارچه حوله ای زرین ساپ با دارا بودن زیرساخت ها ، امکانات و ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ای قوی که تماماً مبتنی بر سیستم مکانیزه بوده اقدام به تولید حوله دستی در ابعاد و رنگ ها و طرحهای چاپی و برجسته و گلدوزی شده نموده است. این کارخانه توانایی این امر را دارد تا با دارا بودن پرسنل فنی و ناظرین کیفی و با نظارت مستمر بر امر تولید حوله ، یک محصول حوله ای ارزنده را که دارای رتبه کیفیتی فوق العاده بالایی بوده را به خط تولید برساند.

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و نهایتاً به فروش آنها نموده است در انواع زیر دسته بندی شده است:

  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی ورزشی
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی باشگاهی

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما