مرکز فروش انواع حوله با قیمت مناسب

فروش انواع حوله با تخفیفات و آفرهای ویژه در مجموعه زرین ساپ همواره از رونق خوبی برخوردار می باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید. این اطمینان به شما داده می شود تا با یک بار خرید از این مجموعه مشتری دائمی این مرکز خواهید شد.

 

مرکز فروش انواع حوله در نوع تن پوش

مرکز فروش انواع حوله در نوع تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ با درنظر گرفتن تمامی سلایق و درخواست های مشتریان که خواهان خرید حوله تن پوش در انواع سایزبندی ها می باشند و رغبتی به استفاده از حوله های حمامی و استخری بزرگ ندارند حوله های تن پوش در انواع رنگ بندی ها و با تنوع طرح و رنگ و مدل می توانند گزینه پیشنهادی خوبی برای خرید آنها باشند.

 

مرکز فروش انواع حوله با قیمت مناسب

مرکز فروش انواع حوله با قیمت مناسب

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با فروش انواع حوله ها که می توان به اقلام دستی ، استخری ، تن پوش، حمامی و … اشاره نمود و ادامه به بررسی ویژگی های منحصر به فرد و توضیحاتی پیرامون هریک از انها می پردازیم، محصولات حوله ای خود را به بازارهای جهانی عرضه نماید و نامی نیک در رسته تولید کنندگان برتر هم رتبه خود به ثبت رساند.

مرکز فروش انواع حوله در نوع دستی

مرکز فروش انواع حوله در نوع دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن کادر فعال حرفه ای در زمینه فروش و تولید انواع حوله ها تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با درنظر ابعاد مختلف حوله ها و اعمال سلیقه مشتریان و چاپ و بافت طرحهای دلخواه مشتری بر روی حوله ها که کاربرد فراوانی در زمینه استفاده در مصارف خانگی و تبلیغاتی و حتی مراکز اقامتی و درمانی و سالن های زیبایی و آرایشگاه ها دارند به مرحله تولید انبوه برساند

مرکز فروش انواع حوله در نوع حمامی

مرکز فروش انواع حوله در نوع حمامی

با درنظر گرفتن این موضوع که برخی از افرادی که تمایلی به استفاده از حوله های تن پوش ندارند، حوله های حمامی بزرگ که جنس آنها بسیار مرغوب بوده و معمولا از نوع مخملی و دوروآبگیر و دارای ضخامت و وزن و تراکم بافت بسیار بالایی می باشد ، می تواند گزینه ایده آلی برای استفاده آنها باشد.

فروش انواع حوله جهت صادرات

فروش انواع حوله جهت صادرات

تمامی حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ طی آزمایشهای متعدد و تحت سیستم مکانیزه و با نظارت ناظرین کیفی و تائید شده و همراه با استاندارد های طراحی و تولید به مرحله تولید انبوه رسیده و قابل صادر نمودن و عرضه به کشورهای خارجی از جمله عراق، جمهوری آذربایجان ، ارمنستان، افغانستان ، ترکیه و … می باشند را در دستور کار اجرایی خود قرار داده است.

ویژگی حوله های تولیدی زرین ساپ

ویژگی حوله های تولیدی زرین ساپ

ویژگی بارز حوله های تولیدی زرین ساپ آبگیر بودن بسیار بالای آن و تراکم بافت و قیمت مناسب و جنس نرم و لطیف آن می باشد که از نوع 100 % نخ پنبه میباشد و دارای ابعاد و اندازه های متناسب و استاندارد بوده و تولید آن را در دستور کار اجرایی و دائمی خود قرار داده است.

انواع حوله های تولیدی

انواع حوله های تولیدی

حوله های تولیدی زرین ساپ که معمولا تمامی انواع ابعاد و اندازه های درخواستی را تحت الشعاع قرار می دهد و در انواع مختلف و رنگ بندی های متفاوت  که پس از شست و شو رنگ پس نمی دهند و دارای ثبات در رنگ و ابعاد بوده را و در اقلام ،

  1. دستی
  2. پالتویی یا تن پوش
  3. حمامی یا استخری
  4. هتلی
  5. بچه گانه
  6. زنانه
  7. مردانه

تولید و به مرحله تولید و نهایتاً به مرحله فروش عمده رسیده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما