مرکز خرید حوله تن پوش با مناسب ترین قیمت ها

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله تن پوش در انواع مختلف مردانه ، بچه گانه، دخترانه، کلاهدار و … آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد فروش عمده محصولات حوله ای با تمامی اشخاص حقوقی و حقیقی اعلام می دارد.

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

حوله های تن پوش در اندازه های مختلف در دسترس شما هستند. حوله های تن پوشی که مناسب فصول سرد هستند دارای قد بلندی تا مچ پا هستند و بدن را گرم نگه می دارند. البته به طور کلی حوله های تن پوشی که دارای قد بلند می باشند قدرت جذب آب بیشتری را هم فراهم می کنند.این نوع از حوله را می توان در سایز بزرگ و می شود گفت freesize تهیه نمود و برای تمامی افراد که دارای ابعاد و سایز های لباسی متفاوتی هستند به کار برد.

 

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ


مرکز خرید حوله تن پوش

مرکز خرید حوله تن پوش با مناسب ترین قیمت ها

 

ناگفته نماند که الیاف به‌کار‌رفته در این حوله پالتویی مردانه از جنس الیاف طبیعی پنبه هستند. پنبه رطوبت را با سرعت بیشتری به خود جذب و تبخیر می‌کند و برخلاف اکثر الیاف مصنوعی موجب حساسیت پوستی نمی‌شود. حوله تن پوش زرین ساپ با دارا بودن کیفیت مطلوب، رنگ زیبا و بافت نسبتا نرم، گزینه‌ای ایده ال برای آقایان و بانوان به حساب می‌آید.

مرکز خرید حوله تن پوش با مناسب ترین قیمت ها

قیمت حوله تن پوش ارزان

 قیمت حوله تن پوش ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ همواره در صدد آن بوده است تا با قیمت گذاری بر روی حوله های تن پوش در حدود ارزان همواره محصولی را تولید نماید که تمامی توانهای مالی و بودجه های متفاوت را تحت پوشش قرار دهد.سایز حوله‌ی پالتویی باید با متناسب با پیکربندی شما باشد، عدم تطابق حوله با قد و جثه‌ شاید شما را از خرید پشیمان نماید، از طرف دیگر پوشیدن و امتحان کردن آن هم در مغازه کار درستی نیست، اگر هم حوله را برای هدیه خریداری می‌کنید، احتمال اینکه اندازه‌ی خریدار نباشد، بیشتر است.

قیمت حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید حوله تن پوش در مناسب ترین قیمتها توانسته است محصولات حوله ای خود را ازجمله انواع حوله تن پوش را با کیفیتی هرچه تمام تر تحویل خریداران و سفارش دهندگان نماید.امروزه انواع مختلفی از حوله های تن پوش و لباسی در حال تولید در کارخانجات مختلف ایران می باشد که زرین ساپ به عنوان یکی از نمونه های این مجموعه ها با محصولات جذاب و پرفروش نام خود را در بازار های جهانی مطرح نموده است.

خرید حوله تن پوش ارزانقیمت به روز حوله تن پوش

قیمت به روز حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش به دلیل نبود نوسانات اقتصادی دارای ثبات نیست و به صورت مداوم بروز رسانی می شود. البته این گروه تولیدی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با ارائه قیمت های مقرون به صرفه و متناسب با انواع بودجه ها میزان فروش بیشتری را به خود اختصاص دهد و تیراژ فروش خود را بالا ببرد.

قیمت به روز حوله تن پوشخرید حوله تن پوش کلاه دار

 خرید حوله تن پوش کلاه دار

این محصول درست مانند لباس پوشیده شده و درنتیجه رطوبت موجود روی پوست را با سرعت بیشتری به خود جذب می‌کند. این حوله دارای آستین‌هایی بلند است و توسط یک کمربند بسته می‌شود. دور یقه نیز با نواری تزیینی پوشانده شده تا بعد از پوشیدنش، ظاهری زیبا داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات این حوله پالتویی، کلاه‌دار بودن آن است. با وجود این کلاه، برای خشک کردن سر و موها نیازی به استفاده از حوله‌ای جداگانه نخواهید داشت.

 

خرید حوله تن پوش کلاه دار

تولید حوله تن پوش

تولید حوله تن پوش

از فرایند تولید حوله تن پوش با به روز ترین متد ها در مجموعه زرین ساپ نمی توان چشم پوشی کرد . تمام کارکنان مجموعه زرین ساپ با هماهنگی لازم نسبت به تولید بهترین مارک حوله تن پوش اقدام می نمایند .استقبال شما از محصولات تولید گشته در مجموعه زرین ساپ و حمایت از این مجموعه تولید کننده موجب می شود که زرین ساپ استوار تر از پیش فعالیت خود را ادامه دهد و به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان حوله در کشور تبدیل گردد که نیاز مشتریان داخلی خارجی را به انواع حوله ها تعیین می نماید .

تولید حوله تن پوش

حوله تن پوش تبریز

حوله تن پوش تبریز

حوله تن پوش تبریز که تولید مجموعه زرین ساپ است امروزه در اختیار مشتریانی در شهر های مختلف کشور نیز قرار می گیرد . از ویژگی های مثبتی که در حوله های تن پوش تبریز زرین ساپ مشاهده می شوند می توان به خاصیت کشسانی الیاف نرمی و لطافت قابل توجه حوله و ثبات رنگ بالای آنها اشاره کرد که در مدت زمان طولانی و پس از دفعات متعدد استفاده همچنان حوله های تن پوش قابل استفاده هستند .

حوله تن پوش تبریز

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک در مجموعه های بسیاری با بهره گیری از الیاف و متریال مختلف تولید می گردد . از طراحی های فانتزی و کارتونی این محصول نمی توان چشم پوشی کرد و می توان زیباترین حوله های تن پوش کودک را در مجموعه زرین ساپ مشاهده نمود . از هیچ مواد شیمیایی برای تولید حوله های تن پوش کودک استفاده نمی شود و اطمینان شما در مواجه با محصولات برند زرین ساپ برای خرید بالا خواهد رفت .

 

انواع حوله های تن پوش طرح دار

انواع حوله های تن پوش طرح دار

حوله های تن پوش در انواع مدل ها شامل طرح های مختلفی می شوند. از جمله انواع مدل های حوله تن پوش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله تن پوش آستین دار
  • حوله تن پوش بدون آستین
  • حوله تن پوش رکابی
  • حوله تن پوش نیم تنه
  • حوله تن پوش دکلته
  • حوله تن پوش هتلی
  • حوله تن پوش تبلیغاتی
  • حوله تن پوش کلاه دار
  • حوله تن پوش بدون کلاه

حوله های تن پوش در سایز های متنوع مناسب برای همه افراد اعم از: زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه، بچه گانه تولید می شود.این نوع از حوله بسیار راحت و سبک هستند و بسیار مناسب جهت خشک کردن بدن و استراحت پس از استحمام می باشد. حوله های تن پوش به دلیل لباسی بودن و راحتی فوق العاده ای که دارند جز حوله های پر فروش می باشند.اکثرا بانوان و کودکان از حوله های تن پوش طرح دار استفاده می نمایند و بسیار مورد پسند آن ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما