مرکز خرید حوله استخری به روش آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله استخری در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت، تمامی تلاش خود را بر این امر دارد که محصولی ارزنده و عاری از هرگونه ایراد در بافت و تراکم حوله را روانه بازار جهانی نماید.

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

هنگامی که صحبت از حوله ی استخری به میان می آید، انتظار یک حوله زیبا و بزرگ را داریم اما معمولا آنچه را که میخواهیم پیدا نمیکنیم. موارد زیادی وجود داد که خرید ما را تحت تاثیر قرار میدهند. بسیاری از افراد چندان سرمایه گذاری بر روی این سبک حوله ها برای مصرف در فضای بازرا نمی کنند و نگران پارگی وکثیف شدن هستند. حوله استخری برای اغلب ما اولین مشخصه خرید یک حوله ی استخری، زیبایی و لطافت آن است

مرکز خرید حوله استخری به روش آنلاین

مرکز خرید حوله استخری به روش آنلاین

یکی از روش‌های ساده و مطمئن خرید حوله، سفارش از فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی معتبر ویژگی‌های دارد که باید پیش از خرید هر محصولی آن‌ها را بررسی کنید. فروشگاه آنلاین باید نمایندگی یک برند معتبر ایرانی یا خارجی را بر عهده داشته باشد و آن را به صورت مستقیم به فروش برساند یا نظارت مستقیم روی فروش اجناس وب‌سایت داشته باشد تا کالای اصل و باکیفیت به دست مشتریان برسد.

 

خرید عمده حوله استخری

خرید عمده حوله استخری

به طور معمول، حوله های ساحلی یا استخری دارای شکل مستطیلی هستند. اندازه آن تقریباً 30 در 60 یا 76 در 152 سانتی متر است . الیاف مورد استفاده برای آن پارچه های خاص است. می توان گفت که حوله ساحلی معمولاً کمی بزرگ تر از حوله حمام است.بهتر است به جذب آب حوله هم توجه بیشتری داشته باشیم زیرا پنبه با جذب آب بالا بهترین انتخاب در جنس حوله می تواندباشد. اندازه حوله استخری نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است.

 

 

قیمت حوله ی استخری

قیمت حوله ی استخری

کارشناسان متبحر و متخصص در بخش امور مالی و اینفورماتیک گروه تولیدی زرین ساپ با رعایت حد اعتدال و میانه روی در قیمت گذاری محصولات هتلی توانایی این امر را دارند تا یک محصولی را که قابل رقابت و مقایسه با برندهای برتر جهانی می باشد را روانه بازار جهانی نماید و مقرون به صرفه ترین نرخ ها را بر روی انها اعمال نماید.

 

 

قیمت فروش عمده حوله استخری

قیمت فروش عمده حوله استخری

هر مجموعه ای  در فرایند قیمت گذاری بر اساس اصول و معیار هایی عمل می نماید و بیشتر منافع مجموعه خود را مورد توجه قرار می دهد و کمتر توجه خود را به منافع مشتریان معطوف می نماید . متاسفانه این چنین عملکردی موجب شده است که مجموعه های متعددی با تعیین قیمت های نجومی برای حوله استخری قدرت خرید مشتریان را در مقابل این محصولات کاهش دهند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ که در سابقه چندین ساله خود ثابت نموده است که فرایند قیمت گذاری را کاملا مطابق با منافع مشتریان پیش می برد .

 

تولید حوله استخری

   تولید حوله استخری

معمولا مجموعه های مدرن و بزرگی همچون زرین ساپ بیشتر به دستگاه ها و امکانات موجود در کارخانجات توجه نشان می دهند و این موضوع را جزو دستور العمل های خود قرار می دهند که همواره بهترین و درجه یک ترین متریال و الیاف را انتخاب نمایند .با توجه به شیوه تولید حوله استخری در مجموعه زرین ساپ می توانید به حرفه ای و کاربلد بودن این مجموعه در زمینه تولید انواع حوله ها پی ببرید . بر اساس طرح انتخابی شما و با برخورداری از به روز ترین امکانات مراحل تولید حوله استخری سپری می شود .

 

 

 

حراج حوله استخری

   حراج حوله استخری

راهکاری که در اغلب مجموعه ها موثر واقع شده است و موجب شده است حجم فروش انواع حوله ها در آن مجموعه بالا رود ایجاد موقعیت های حراجی می باشد . موقعیت های حراجی به طور قابل توجهی قیمت نهایی محصولاتی همچون حوله های استخری را کاهش می دهد . در واقع مجموعه های تولید کننده راحت تر می توانند نسبت به ایجاد موقعیت های حراجی اقدام نمایند . حراج حوله استخری به شکل قابل توجهی با استقبال مشتریان دائمی و جدید زرین ساپ رو به رو شده است .

 

حوله استخری راه راه

حوله استخری راه راه

طرح های گلدار راه راه و فانتزی طرح های مدرنی هستند که به شکل تخصصی جهت تولید انواع حوله ها از آنها بهره می گیرند . در واقع حوله هایی که در طرح های متنوع تولید گشته اند بیشترین میزان فروش را دارند . حوله استخری راه راه نیز از جمله حوله هایی می باشد که در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد . معمولا مشتریان این مجموعه انواع حوله ها را با تعداد بالا و به صورت عمده سفارش می دهند و حوله استخری راه راه را در سبد خرید خود قرار می دهند .

 

حوله استخری سبک

حوله استخری سبک

حوله استخری از آن جمله حوله هایی می باشد که بیشتر در کیف جابه جا می شود و اهمیت دارد که حجم سبک و بافت نازک تری داشته باشد تا جای کمتری را اشغال نماید . حوله استخری سبک برند زرین ساپ از سطح کیفی قابل توجهی برخوردار است . این محصول قدرت جذب بالایی دارد .

حوله استخری نازک

حوله استخری نازک

حوله‌‌ استخری نازک که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید ، به سرعت خشک می‌شود و شما می‌توانید پس از چند ساعت، دوباره از آن استفاده کنید. معمولا حوله‌های سبک‌تر، همچون حوله استخری، به سرعت خشک می‌شود. با این حال همیشه سبکی حوله به معنای کیفیت بالای آن نیست و نکات دیگری نیز اهمیت دارد که باید پیش از خرید حوله به آن توجه کنید.

حوله استخری دکلته

حوله استخری دکلته

سایز حوله های استخری عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما